2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Мнения: 6416
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Golf GTI 2016 + Passat B5 AEB
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Сря 03 окт 2012 8:35


bnick написа:
hooligan_sk написа:
dobrin написа:Дизелов автомобил трябва да може без проблем да потегли без газ на равно поне, а и да се движи на първа на наклон без газ - това е един от признаците за читав двигател.


Добри, чисто нов 1,6тди комън рейл потъва под нулеви обороти без да се замисли. Може да тръгне само на съединител, но много много бавно - подобно на бензинова кола. 1,9 ПД в Супърб(почти нов), вярно че е тежък, също много трудно потегля без газ. И започвам да си мисля че този принцип при дизелите далеч не е константа към днешна дата... :?


Не мисля че е вярно. Катерил съм супер голям наклон засипан от сняг.Вкарах първа, отпуснах съединителя и без никаква газ си катери и копае. Преди това аз управлявайки я с газта не стигнах доникъде.Моята тръгва веднага на първа без никаква газ. Мотора е 1,9 ПД, колата празна е 1600 кг mhihi


Зависи от много неща, супърба е на 50К, тоест съединителя е все още нов. Освен това ако се движиш с 5км/ч, вкараш 2ра и пуснеш съединителя рязко без газ, дори и да успее да те изтегли, ще е съпроводено с грубо чукане и тракане. Това и при КР и ПД го има, поне при тези които съм карал. Докато роторните помпи те изтеглят светкавично без металното дизелово чукане. Това имам предвид - особено КР не се чувства никак добре при товар около нулевите :да:




Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 27780
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот dobrin » Сря 03 окт 2012 8:37


Вярно е, и аз съм гасил моя Пасат на втора при ниска скорост и малък товар.




Потребителски аватар
serpentiny
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот serpentiny » Сря 03 окт 2012 8:50


Благодаря за съветите, и все пак, ако на някой колега не му представлява трудност и е в района Студентски град/Дианабат/Дървеница/Мусагеница и т.н. можем да се разберем да се видим и да си каже мнението за да съм по-спокоен :Mr Green Fun




Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 27780
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот dobrin » Сря 03 окт 2012 8:54


Няма проблем, аз съм в района на НДК, ама колко е да се отскочи да се види как върви тоз автомобил и има ли реално някакъв проблем, например една среща на Еко на Вапцаров до София Ленд.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Мнения: 6416
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Golf GTI 2016 + Passat B5 AEB
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Сря 03 окт 2012 9:00


Мда, нека някой който е свикнал ежедневно с 2.0ТДИ да го види и веднага ще ти се отговори. :да:




Потребителски аватар
serpentiny
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот serpentiny » Сря 03 окт 2012 9:17


dobrin написа:Няма проблем, аз съм в района на НДК, ама колко е да се отскочи да се види как върви тоз автомобил и има ли реално някакъв проблем, например една среща не Еко на Вапцаров до София Ленд.

ОК :да: , но трябва да се разберем, за неделя вечер или другата седмица, че тези дни се прибирам късно от работа, а weekend-a ме няма :banghead:




Потребителски аватар
borri
Мнения: 408
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот borri » Сря 03 окт 2012 9:58


dobrin написа:Естествено, че трябва да се отпуска внимателно, а не както на старите дизели. Естествено, че не е същото. Това не означава, че не може да тръгне без газ на равно. И аз преди време, като карах за първи път комън рейл, ми изгасна няколко пъти. Вярно е, че се кара с малко повече газ при потегляне, но не е чак толкова осезаема разликата. Трябва да се види на място конкретния случай с това угасване при потегляне, би трябвало да му свикнеш и да не ти прави проблем.
Относно климатичната инсталация - това са твоите хора.

:да: точно така е,и аз мислех че имам проблем ама си е така,моята е 70000км не вярвам да е здал багажа ама до колкото знам тия двумасови съединители правят доста проблеми и се скапват много бързо :screwy




jivko penev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 10 сеп 2017 8:14
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот jivko penev » Нед 10 сеп 2017 9:59


VW Touran 2.0TDI 170к.с.-2007 губи антифриз...моля за мнение..




Потребителски аватар
Крисчън
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Крисчън » Нед 10 сеп 2017 10:18


jivko penev написа:VW Touran 2.0TDI 170к.с.-2007 губи антифриз...моля за мнение..


Гарнитура на глава :no




jivko penev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 10 сеп 2017 8:14
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот jivko penev » Нед 10 сеп 2017 11:32


Благодаря....ако може и малко повече инфо за този двигател....Предстои ми покупка на VW Touran 125 kw-170к.с от Германия.





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro76, ennergy, krasko_p и 21 госта