2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Аз се чудя как са му устискали дюзите, но явно е случил на бройка, а и при неговият тип каране е възможно и милион без проблеми да чукне. Чудя му се на човека, как издържа да кара с максимум 3000об/мин, като той дори твърди че никога не е качвал въпросната кола над 3000-3100об/мин. Аз от него се надъхах допълнително за 2.0тди помпа-дюза, като си мислех че е на 260 000км. Дано не е чак гръмнало, а по-дребен проблем, че добър човек като него не заслужава да му се случват такива неща.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
stefan4o написа:От някоя година нататък мисля, че нямаха проблем. Сега не се сещам точно, но ми се върти, че колите 2005+ година нямат проблемът с дюзите, както по-ранните им събратя. Карам по спомен.
Първоначално проблемът е решен най-вече за автомобилите от 2007г., а след това генерално с въвеждането на комън рейл и от ФВ.
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Quottzot написа:Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.
ем то си зависи какво за теб е проблем за мен проблемно палене е следното. Сутрин студена пали от четвърт и супер меко. Слад като е загряла и я угасиш и запалиш след няколко минути пали със следния звук та-да-дамммм, не че не пали просто не пали както като е студена.
п.с. и моето инфо, е че всяко 1,9 пд прави така, софтуерно или с чип нещата се оправяли, ама мисля че не е болка за умиране, виж ако не палеше или въртеше много за да запали щях да го приема за сериозен проблем.
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Е, моя Супърб винаги пали с
Иначе сега се връщаме с колегата от сервиза, където е колата му, и няма диагноза все още. Прегледали са турбото, но не са открили проблем с него, а колата не върви и пуши, ама наистина много. Той ще го кара в официален сервиз, защото в този, където колата му е сега, му били казали че проблема е от заминалото турбо, но то си е наред.
без значение топъл ли е или студента-да-дамммм
Иначе сега се връщаме с колегата от сервиза, където е колата му, и няма диагноза все още. Прегледали са турбото, но не са открили проблем с него, а колата не върви и пуши, ама наистина много. Той ще го кара в официален сервиз, защото в този, където колата му е сега, му били казали че проблема е от заминалото турбо, но то си е наред.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Не гарантирам за Супърб МК2, но поне на предишните поколения това палене със шут идва от прекодиране на автомат. Тоест от използване на горивни карти с по-големи стойности на подаваното гориво при старт. С които се лекува трудния топъл старт
Колкото до пасата с гръмналото турбо - ако действително самото то е в ред, остава просто да му е избил някой маркуч
Колкото до пасата с гръмналото турбо - ако действително самото то е в ред, остава просто да му е избил някой маркуч
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Проблемът е решен - сменен е датчика за температурата на отработените газове. Леко му се размина, но са му казали, че главата е за смяна, поради пукнатини и разбити легла на елементите Помпа-дюза.
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Тия диагностики къде ги правят толкоз подробни ? Аз като отива в сервиза - си ми вземат за диагностика, почти винаги откриват точно това което съм им казал, че ме съмнява и не поглеждат нищо, ама нищо друго. уж са сменяли датчик а видели чак пукнатини по главата и износени легла на помпи-дюзи.
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
frec написа:Тия диагностики къде ги правят толкоз подробни ? Аз като отива в сервиза - си ми вземат за диагностика, почти винаги откриват точно това което съм им казал, че ме съмнява и не поглеждат нищо, ама нищо друго. уж са сменяли датчик а видели чак пукнатини по главата и износени легла на помпи-дюзи.
колега ако си в магазин в пустинята и искаш едно кило сол, продавача, ще те пита водичка да ти предложа ли. На тоя мотор проблемите са няколко, трудно палене топъл, разбит маховик, дюзи, центровка на валовете, турбо. Като не е едното виждаш и останалите и си готов
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
искам да споделя нещо радостно за собствениците на пассати с пиезо дюзи,сменят ги безпалтно даже с кабелите към тях така 4е няма страшно,информацията е от днеска
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
да ма са праят на луди с километрите и годините. иначе и аз знам за това.
пиши ако знаеш кви са ограниченията точно.
доколкото знам трябва да е изгоряла дюзата а не повредена и беше нещо от сорта на до 250000 км и до 7г.
пасат б6 почти няма дето да е на повече, но пак си е ограничение
пиши ако знаеш кви са ограниченията точно.
доколкото знам трябва да е изгоряла дюзата а не повредена и беше нещо от сорта на до 250000 км и до 7г.
пасат б6 почти няма дето да е на повече, но пак си е ограничение
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
не знам за годините но колата е на 240000км да даде грешка 4е не работи
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Крайно време беше да направят нещо по въпроса... не че не набутаха клиентите си с някой друг милион за дюзи
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
то българина и това ще го прецака набързо. Сега ще видиш колко народ ще се появи с уж изгорели дюзи (дали свалени от преди или просто някой от търговците който се занимава с рециклирането им ) по "10-20" на двигател VW има да си сменят на една и съща кола през месец дюзи.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
при втора изгоряла, сменят четирите
- serpentiny
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Здравейте, искам да попитам и аз нещо относно този двигател.
Харесал съм си една A3 със същият двигател 2.0 ТДИ 170 к.с.(произв. ноември 2008), не знам дали е помпа дюза или по-новият вариант защото четох, че от 2009 са със сигурност коман-рейл, та въпроса ми е дали си заслужава въпросната А3 и то при положение, че съм хвърлил око на една италианка с уж реални километри(96 000), което много ме съмнява или да се хвърля на бензинка(1.8Т/2.0Т-Q FSI), но там минавам със сигурност на газ, което не знам дали няма да осакатя хубавия двигател?
Харесал съм си една A3 със същият двигател 2.0 ТДИ 170 к.с.(произв. ноември 2008), не знам дали е помпа дюза или по-новият вариант защото четох, че от 2009 са със сигурност коман-рейл, та въпроса ми е дали си заслужава въпросната А3 и то при положение, че съм хвърлил око на една италианка с уж реални километри(96 000), което много ме съмнява или да се хвърля на бензинка(1.8Т/2.0Т-Q FSI), но там минавам със сигурност на газ, което не знам дали няма да осакатя хубавия двигател?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 218 госта