2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Спорим с един колега, на кои модели се монтира този двигател, като той твърди че не се слагал на Пасат Б6, но аз не мисля че е така. Той самият кара такъв Пасат и твърдо настоява че неговият е с комън-рейл, макар че трака повече дори от моя Супърб 1.9TDI-PD.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
След кратко търсене излиза че се слага и ПД. Най-лесния вариант е да се погледне кода на мотора в талона и ще приключи спора ви. BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Ако буквите на мотора са с 4 символа е комън-рейл (CBBB).
Ако е с 3 е ПД (BMR)
Ако е с 3 е ПД (BMR)
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.
Някой да ме поправи ако бъркам, но съм почти сигурен.
Някой да ме поправи ако бъркам, но съм почти сигурен.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Quottzot написа:BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс.
brabus написа:Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.
Ако позволите ще се възползвам от тази тема да попитам нещо.
Докато си ровех/четях различни теми (с образователна цел) попаднах на предупреждения за двулитрови ТДИ-та с проблемни пиезо дюзи (които се скапват), за тези мотори ли става дума и освен горепосочените (ако са тези) имали и други мотори, които имат същият проблем ?
Питам за да знам, в бъдеще, като тръгна да сменям сегашният пасат с нещо по ново от кои кодове да стоя далеч.
Благодаря !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Почти всички 2.0 ПД са с пиезо дюзи. И 170 и 140кс. Имаше няколко изключения, но не ги помня кои точно бяха.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
От някоя година нататък мисля, че нямаха проблем. Сега не се сещам точно, но ми се върти, че колите 2005+ година нямат проблемът с дюзите, както по-ранните им събратя. Карам по спомен.
- niki79
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Монтана
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
BMP(код на мотора)140к.с.не са с пиезо дюзи и нямат проблем,също така са с 8 клапанова глава,която също не е проблемна
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 02 юни 2012 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Denmark
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Altea 1.9TDI написа:Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!
Тц, топлото палене е проблем на всички 1,9тди. Напиши го в търсачката и ще има да четеш за цяла година напред
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Quottzot написа:Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.
И се обзалагам че си изглежда на 150 обаче Може да ти е фикснат проблема софтуерно и няма как да разбереш с VCDS. Но като цяло да - ПД моторите по-рядко го имат проблема от старите роторни помпи. Но го имат.
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Изглежда дори като за 100 000, но е друго като знаеш че е на много, много повече. Въпреки това съм крайно доволен от колата.
Днес колегата със Пасата ми се оплаква, че на идване към офиса, му "гръмнало турбото" не съм наясно с този двигател, но среща ли се този проблем? Той така се изрази, но ще ида да го видя и ще пиша. Между другото, Пасата му е 2005 година и чак сега разбрах че е бил на 460 000км
Днес колегата със Пасата ми се оплаква, че на идване към офиса, му "гръмнало турбото" не съм наясно с този двигател, но среща ли се този проблем? Той така се изрази, но ще ида да го видя и ще пиша. Между другото, Пасата му е 2005 година и чак сега разбрах че е бил на 460 000км
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Значи при всяко положение става дума за ПД мотор. Колкото до турбото - то си се върти, върти и се износва. Следва късане на някоя ос и всичко на сол. Един вид консуматив с много дълъг интервал на смяна. За 460К ако му е първото, не е лошо постижение
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта