2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Пон 25 юни 2012 14:15


Аз се чудя как са му устискали дюзите, но явно е случил на бройка, а и при неговият тип каране е възможно и милион без проблеми да чукне. Чудя му се на човека, как издържа да кара с максимум 3000об/мин, като той дори твърди че никога не е качвал въпросната кола над 3000-3100об/мин. Аз от него се надъхах допълнително за 2.0тди помпа-дюза, като си мислех че е на 260 000км. Дано не е чак гръмнало, а по-дребен проблем, че добър човек като него не заслужава да му се случват такива неща.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот dobrin » Пон 25 юни 2012 22:32


stefan4o написа:От някоя година нататък мисля, че нямаха проблем. Сега не се сещам точно, но ми се върти, че колите 2005+ година нямат проблемът с дюзите, както по-ранните им събратя. Карам по спомен.

Първоначално проблемът е решен най-вече за автомобилите от 2007г., а след това генерално с въвеждането на комън рейл и от ФВ.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 26 юни 2012 11:45


Quottzot написа:Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.


ем то си зависи какво за теб е проблем :) за мен проблемно палене е следното. Сутрин студена пали от четвърт и супер меко. Слад като е загряла и я угасиш и запалиш след няколко минути пали със следния звук та-да-дамммм, не че не пали просто не пали както като е студена.
п.с. и моето инфо, е че всяко 1,9 пд прави така, софтуерно или с чип нещата се оправяли, ама мисля че не е болка за умиране, виж ако не палеше или въртеше много за да запали щях да го приема за сериозен проблем.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Вто 26 юни 2012 14:08


Е, моя Супърб винаги пали с
та-да-дамммм
без значение топъл ли е или студен :gruebel
Иначе сега се връщаме с колегата от сервиза, където е колата му, и няма диагноза все още. Прегледали са турбото, но не са открили проблем с него, а колата не върви и пуши, ама наистина много. Той ще го кара в официален сервиз, защото в този, където колата му е сега, му били казали че проблема е от заминалото турбо, но то си е наред.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Вто 26 юни 2012 14:32


Не гарантирам за Супърб МК2, но поне на предишните поколения това палене със шут идва от прекодиране на автомат. Тоест от използване на горивни карти с по-големи стойности на подаваното гориво при старт. С които се лекува трудния топъл старт :да:

Колкото до пасата с гръмналото турбо - ако действително самото то е в ред, остава просто да му е избил някой маркуч :да:


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Сря 27 юни 2012 10:15


Проблемът е решен - сменен е датчика за температурата на отработените газове. Леко му се размина, но са му казали, че главата е за смяна, поради пукнатини и разбити легла на елементите Помпа-дюза.


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот frec » Сря 27 юни 2012 11:44


Тия диагностики къде ги правят толкоз подробни ? Аз като отива в сервиза - си ми вземат за диагностика, почти винаги откриват точно това което съм им казал, че ме съмнява и не поглеждат нищо, ама нищо друго. уж са сменяли датчик а видели чак пукнатини по главата и износени легла на помпи-дюзи.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 юни 2012 12:25


frec написа:Тия диагностики къде ги правят толкоз подробни ? Аз като отива в сервиза - си ми вземат за диагностика, почти винаги откриват точно това което съм им казал, че ме съмнява и не поглеждат нищо, ама нищо друго. уж са сменяли датчик а видели чак пукнатини по главата и износени легла на помпи-дюзи.


колега ако си в магазин в пустинята и искаш едно кило сол, продавача, ще те пита водичка да ти предложа ли. На тоя мотор проблемите са няколко, трудно палене топъл, разбит маховик, дюзи, центровка на валовете, турбо. Като не е едното виждаш и останалите и си готов :)


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот maimo » Сря 27 юни 2012 17:04


искам да споделя нещо радостно за собствениците на пассати с пиезо дюзи,сменят ги безпалтно даже с кабелите към тях така 4е няма страшно,информацията е от днеска :D


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот frec » Сря 27 юни 2012 18:24


да ма са праят на луди с километрите и годините. иначе и аз знам за това.
пиши ако знаеш кви са ограниченията точно.
доколкото знам трябва да е изгоряла дюзата а не повредена и беше нещо от сорта на до 250000 км и до 7г.
пасат б6 почти няма дето да е на повече, но пак си е ограничение


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот maimo » Сря 27 юни 2012 19:16


не знам за годините но колата е на 240000км :D да даде грешка 4е не работи


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Чет 28 юни 2012 7:59


Крайно време беше да направят нещо по въпроса... не че не набутаха клиентите си с някой друг милион за дюзи :beat_butt2


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот frec » Чет 28 юни 2012 8:47


то българина и това ще го прецака набързо. Сега ще видиш колко народ ще се появи с уж изгорели дюзи (дали свалени от преди или просто някой от търговците който се занимава с рециклирането им :) ) по "10-20" на двигател :) VW има да си сменят на една и съща кола през месец дюзи.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот ifidik » Съб 30 юни 2012 17:36


при втора изгоряла, сменят четирите :wink:


Потребителски аватар
serpentiny
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот serpentiny » Сря 22 авг 2012 12:52


Здравейте, искам да попитам и аз нещо относно този двигател.
Харесал съм си една A3 със същият двигател 2.0 ТДИ 170 к.с.(произв. ноември 2008), не знам дали е помпа дюза или по-новият вариант защото четох, че от 2009 са със сигурност коман-рейл, та въпроса ми е дали си заслужава въпросната А3 и то при положение, че съм хвърлил око на една италианка с уж реални километри(96 000), което много ме съмнява или да се хвърля на бензинка(1.8Т/2.0Т-Q FSI), но там минавам със сигурност на газ, което не знам дали няма да осакатя хубавия двигател?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 142 госта