Малко информация за това къде се намира кода на мотора
viewtopic.php?p=3204153#p3204153
2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Една интересна статистика... интересно на какво се обуславя най-голям процент са пасатите с този проблем, голф 170 коня ми казаха че почти не е влизал с такъв проблем. Някой с Голф имал ли е тези проблеми
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Aprilia написа:Една интересна статистика... интересно на какво се обуславя най-голям процент са пасатите с този проблем, голф 170 коня ми казаха че почти не е влизал с такъв проблем. Някой с Голф имал ли е тези проблеми
Сигурно има общо с теглото/товара на мотора и начина на ползване. Като цяло изглежда че 2.0тди не е толкова проблемен в голф.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
На предишната страница, колега написа, че на 170 двигателите се слагат хубави Siemens дюзи, които се захващат от двете страни, а не само от едната, и заради това нямат много проблеми с тези елементи или с главата.
frec написа:тия последните неща за пункати глави и сименс дюзи и т.н. - малко си посъбрал различни коментари от различни хора и си ги разбъркал с миксера. получила се е добра манджа с грозде
сименс дюзите са по добри от другите - затова ги слагат почти само в 170 коньовите версии ( замисли се). Пиезо елементът претендира да издържи доста по-дълго от обикновенното желязо при бошовските.
Освен това при 170 кс моторите дюзите са захванати по различен начин - двустранно, не едностранно. от там нямаш тоя едностранен натиск и едностранно натискане както при по слабите двигатели. От тук главата не се износва като при другите и дюзите не се трият странично. Дори според VW по тия дюзи почти не може да става въпрос за проблем, износване на дюзата и смесване на масло и нафта.
Сименс дюзите имат славата на проблемни заради следните факти - отначало с бошовските имат една и съща цена, но после бош намаляват много цената и сименските остават по скъпи. От това че и бошовските са по-масови по лесно се намират 2ра употреба читави, освен това имат бошовските ремонтни комплекти, като за сименските трудно се намират дори ремонтни комплекти.
Аз за пукната глава на такъв двигател май все още не съм чел. освен това тоя двигател го пускат малко по късно от 140 коньовия - евентуално може да липсват малко проблеми в него.
Аз карам точно 170 коньовия - не бих го сменил никога за 140ката
Най голямата греда на сименските дюзи е това че изгори ли една от тях - колата спира - така е направена системата. Докато при бошовската версия до колкото знам може да се движи колата с силно ограничена скорост и не изгасва двигателя точно като изгори дюзата. Освен това точно тия сименските ги сменят безплатно в VW.
Ако ще търсиш 2008ма година кола - отдели някой лев още и си вземи 2009та комон рейл. това като съвет от мен за да спиш спокойно и за всеки проблем с колата да си викаш - дано не е дюза .
Иначе помпа дюза технологията се слави като най-добра като икономия на гориво/производителност. Тия новите комон рейли са почти като показатели на помпи дюзите, но пък имат доста системи за спестяване на гориво, затова и дават като цяло една идея по-малък разход. Освен това комон рейл системата уж е по-опростена и по-ефтина за поддръжка (макар че като гледах цените и там може да се поспори)
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Може и да бъркам, но ми се струва, че на всички 2,0 двигатели дюзите се захващат и от двете страни. А колко са "хубави" сименските, дето те оставят на пътя край горно нанадолнище примерно, е писано доста.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
И като откачиш проблемната дюза можеш да се придвижваш на самоход, което все пак е някакво решение.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Това определено е решение, ако става номера. Но за съжаление, когато ти се случи няма да си подготвен с необходимата информация и инструменти.dobrin написа:И като откачиш проблемната дюза можеш да се придвижваш на самоход, което все пак е някакво решение.
- serpentiny
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Здравейте, колеги, от скоро съм собственик на Audi A3 Sportback, с въпросния двигател, не съм имал дизелова кола досега затова ми трябва професионално мнение относно състоянието на двигателя и като цяло. Може ли да ми препоръчата, добър оторизиран сервиз/или добър специалист, който може реално да ми каже какво и е състоянието и на каква цена ?
Като цяло колата е минала скоро TUV в Германия, но аз искам да си проверя и тук
Като цяло колата е минала скоро TUV в Германия, но аз искам да си проверя и тук
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
serpentiny написа:Здравейте, колеги, от скоро съм собственик на Audi A3 Sportback, с въпросния двигател, не съм имал дизелова кола досега затова ми трябва професионално мнение относно състоянието на двигателя и като цяло. Може ли да ми препоръчата, добър оторизиран сервиз/или добър специалист, който може реално да ми каже какво и е състоянието и на каква цена ?
Като цяло колата е минала скоро TUV в Германия, но аз искам да си проверя и тук
ако няма странни шумове и колата ти си върви добре - сменяй консумативите и не се интересувай много от състоянието реално състояние на двигателя - едва ли някой изобщо може да ти каже. като минаваш технически преглед - ще ти мерят и изгорелите газове - почти няма начин да не си в норма, но ако не трака неравномерно и не пуши - не търси проблеми
- serpentiny
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
frec написа:ако няма странни шумове и колата ти си върви добре - сменяй консумативите и не се интересувай много от състоянието реално състояние на двигателя - едва ли някой изобщо може да ти каже. като минаваш технически преглед - ще ти мерят и изгорелите газове - почти няма начин да не си в норма, но ако не трака неравномерно и не пуши - не търси проблеми
Колата си върви добре, но това е мое мнение, повечето от нещата които ми изброи не съм ги проверявал но ще обърна внимание за пушене и т.н. Един приятел нещо ме филомира, че може съединителя да е заминал защото отделя по-високо но незнам как да проверя това? Аз все още не съм и свикнал и в началото ми гаснеше защото съм свикнал на бензинката да подавам повече газ и плавно да отпускам съединителя, има ли за какво да се притеснявам?
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
По принцип е много по-трудно да угасиш дизел при потегляне отколкото бензин така че ако често ти се е случвало може би твоят приятел е прав освен ако някой ти е казал че с дизел се потегля без да натискаш газта и ти така правиш
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
съединителя ти може просто да е за реглаж. имаше някакви тестове срещу бордюр ако преплъзва - описани са доста добре, но трябва да потърсиш. другото нещо - ако много ти се износи вече съединителя - по баирите ще започнеш да го усещаш че приплъзва - но това вече ако много се износи.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
По принцип, както е написал и Стиви, да угасиш дизел при потегляне е доста трудна "задача", при плавно отпускане на съединителя дизела потегля без проблем дори и без да подаваш газ (това е факт), а с подаване на газ (особено повечко, както си написал) е почти невъзможно да го угасиш ако всичко му е наред.
Аз лично в задръстване изобщо не ползвам газта, придвижвам се на първа, понякога качвам и втора без да подавам. Дори се е случвало 1-2 пъти, на равен участък, когато трябва по-продължително да се движа с около 30 км/ч, са я оставям на трета без газ и си ги поддържа.
Сега, ако колата е натоварена и се опиташ да тръгнеш по баир без газ вече може и да угасне, но ако я гасиш в ситуации извън този случай, значи има нещо гнило !
И аз, подобно на теб след 11 години на газифицирани бензинки, рязко скочих на TDI, но не съм имал проблем с потеглянето.
Аз лично в задръстване изобщо не ползвам газта, придвижвам се на първа, понякога качвам и втора без да подавам. Дори се е случвало 1-2 пъти, на равен участък, когато трябва по-продължително да се движа с около 30 км/ч, са я оставям на трета без газ и си ги поддържа.
Сега, ако колата е натоварена и се опиташ да тръгнеш по баир без газ вече може и да угасне, но ако я гасиш в ситуации извън този случай, значи има нещо гнило !
И аз, подобно на теб след 11 години на газифицирани бензинки, рязко скочих на TDI, но не съм имал проблем с потеглянето.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Моя опит е че новите ТДИ-та, разбирайте последните ПД и КР, не се карат без газ на нулеви, като старите роторни помпи, а съединителите им отделят високо. Доста неприятни неща.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза
Абсолютно вярно .И аз така бях чувал , но всички ,каращи ПД би трябвало да ти кажат , че се кара като бензинова -т.е. с газ.И аз си я гасях и още го правя на третата година!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 214 госта