Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Проблем с ролката на климатика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mshbul
Мнения: 687
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот mshbul » Сря 27 юни 2012 20:01


Ей, имало още достойни хора!
Браво!




Потребителски аватар
bobocamaro
Мнения: 7720
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот bobocamaro » Сря 27 юни 2012 20:16


juve написа:...

Ами така е решено. :D
Какво печелиш, ако лагера е набит на вала на компресора?
Не се върти на зацепен съединител, удължаваш живота на едни 50 лева.
Какво губиш: вала на компресора е постоянно натоварен, със силата на натяга на ремъка.
Където при зацепен съединител е още по-весело, или ако в един момент се разхерметизира лагера, задере-блокира, ще получиш и въртящ се компресор на изключен съединител.
Представи си го с полуваловете: на Зил е разтоварен, колелото лагерува самостоятелно- вала предава само торк. На Победа(помня ли вече) е полуразтоварен, лагера носи част от надколесната маса.
На москвич..там не помня, защото вечно сменях семеринги на полувалове.
отплеснах се, извинявам се :oops:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2254
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот juve » Сря 27 юни 2012 20:32


В случая адски ме хвана яд, че ми натрихте носа в собствената ми "материя" ! И понеже човъркам ( от автомобилите с хладилно) най-вече микробуси с хладилни фургони, момента със съединителя никога не ме е интересувал, смятах :banghead: че знам за какво иде реч.... самия факт, че разучих идеята чрез форум далеч от професионалното хладилно оборудване ми идава малко :oops: , но...човек се учи цял живот... :dummy:


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2882
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот pe6kata » Чет 28 юни 2012 13:34


juve написа:Официално се извинявам на колегата pe6kata... той беше прав а аз в грешка :012:


не си ме обидил по какъвто и да е начин, че да се извиняваш.

иначе от време на време ми идват хладилни бусове, оправям се с тях, но ми липсва информация. Зареждам ги по налягане и нещата ми се получават м/у другото, но предпочитам да работя с данни. Така също и като се наложи ремонт, да знам откъде да поръчвам части, че освен компресора, другото вече си е строго специализирано и не се намира по магазините за авточасти.

можеш да ми пишеш и на лично,че много се отклоняваме, ако имаш нещо по този въпрос.


Потребителски аватар
ognyanov
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот ognyanov » Чет 28 юни 2012 19:56


Колеги лагера е сменен и всичко е перфектно!!!Благодаря за вниманието и работата на момчетата от сервиза!!!


Потребителски аватар
tih
Мнения: 834
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Проблем с ролката на климатика

Мнениеот tih » Вто 20 фев 2018 0:22


Малко да поизтупам темата, моля за адекватна помощ за да диагностицирам проблема си и да намеря подходящо решение. Колата е Г4, двигател ALH 90кс с климатик, проблема е следния - от известно време при потегляне от място се чува странен и неясен шум от към двигателя, който се чува от около 1200 до около 1500-600об/мин. по километраж. Шума звучи като от разбита ролка, но и доста наподобява стърженето което се чува когато навиете волана в крайно положение и го задържите. Миналия месец сменях ремъци и ролки, всички и всичко "от-до" включително и фрайлайф-а, като се надявах досадния проблем да е от някоя от ролките, но проблема си остана. Друг симпотом, е че при подаване на газ до около 1900-2000 оборота, когато оборотите започват да падат, с око се виждат вибрации в пистовия ремък в частта си между хидравличната помпа и компресора на климатика, като тези вибрации се усещат леко и в купето, което е доста необичайно и пак напомням, че всички ролки са сменени и работят добре. При мен също го има и досадния проблем, когато пусна климатика и в купето да се усещат странни вибрации, които ту се увеличават леко, ту затихват, като някакъв цикъл, който спира с изключването на климатика. Изчетох тази тема и намирам някои сходства с моя проблем, но не достатъчно за да съм сигурен. При включен климатик шума си го има по същия начин без промяна. Въпроса ми е възможно ли е шума да идва от въпросния лагер?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bkunev, hi4umir4uu, krasko_p, Sstefaan84 и 18 госта