FELIPE написа::D Ей ,голям цирк ще е ако се окаже,че на колегата с бързата петица проблема му с вървежа в ниските е запушен катализатор ...много ми е любопитно дали ще си закупи нов ако е така...
Може да отскочи до немско да си го вземе "ориджинал".
Колата ми пушеше за период от 5-6 дни от преебана дюза,но като отворихме имаше още 2 със счупени контри или там каквото се казва незнам и тях смених,при положение ,че доста добър майстор(който се е доказал множество пъти като такъв)ми каза,че ако са в норми това не им пречи защото те така и така като са под вала не се отварят толкова много.За това не ми говори на мен за екологии и тем подобни. Никога няма да си позволя при нормално каране колата да ми прави димни завеси.Ако си мислиш ,че твоята не пуши пробвай да я понатисне някой и да караш зад нея и ще останеш неприятно изненадам от факта,че изважда сажди.Всеки дизеляк пуши но едни нормално,други повече,а трети прекалено.Зависи в коя категория се вписваш.Затапени ЕГР-и идват и от немско-аз съм виждал лично на две коли в маркучлето,което е на егера съчма за да не преминава вакум през него.Катализатора има живот около 150-200 000км живот на ефективност .Моя го е подминал незнайно преди колко защото не съм си я купил нова.Твоята ако си си я взел нова може и да знаеш колко е но аз незнам.Аиде лека ти вечер и успех с екозащитата ти по света