Здравейте колеги.
Днес софтуерно барнах ЕГР-то и от 220мг/ч стана 330мг/ч. Какво ви е мнението за тази процедура? Колата върви по-добре сега.
Също така ако махна катализатора ще се появят ли проблеми във вървежа на колата?Някъде бях чел, че компютъра използва данни от него и така се получават някакви грешки.
Комбинацията от махнат катализатор и напълно затапен ЕГР ще успее ли да мине ГТП?
Колко коня ще освободя от тези интервенции?
Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
- Atanasov93
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
Аз минах ГТП без катализатор, със софтуерно и физически премахнат ЕГР, и с ремап
И после просто от любопитство попитах човека и той каза, че съм в норма
И после просто от любопитство попитах човека и той каза, че съм в норма
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
Хубаво е да уточниш какъв ти е двигателя?
Без катализатор няма как да минеш (легално и коректно) ГТП!
Затапен ЕГР няма да се отрази на ГТП, но освен положително на изгорелите газове той се отразява положително и на горивния процес. Има много изписано по въпроса както и разбира се противоположни мнения. Моя съвет е да не бараш ЕГР-а ако си работи ок.
А ако гониш мощност - ако катализатора ти е само един и го махнеш може и да спечелиш 1-2 коня на теория, но на практика ще тровиш всички наоколо. вкл. и себе си. Не го пипай по-добре! Аз съм без катализатори по неволя, в моя случай бяха 2 и разликата в мощността е по-голяма, но въпреки това ако ме бяха питали, нямаше да разреша да ги пипат, особено основния!
Освен това пак в зависимост от двигателя (това дали има 2 ламбда сонди) рискуваш грешка на таблото при махане на катализатора.
Без катализатор няма как да минеш (легално и коректно) ГТП!
Затапен ЕГР няма да се отрази на ГТП, но освен положително на изгорелите газове той се отразява положително и на горивния процес. Има много изписано по въпроса както и разбира се противоположни мнения. Моя съвет е да не бараш ЕГР-а ако си работи ок.
А ако гониш мощност - ако катализатора ти е само един и го махнеш може и да спечелиш 1-2 коня на теория, но на практика ще тровиш всички наоколо. вкл. и себе си. Не го пипай по-добре! Аз съм без катализатори по неволя, в моя случай бяха 2 и разликата в мощността е по-голяма, но въпреки това ако ме бяха питали, нямаше да разреша да ги пипат, особено основния!
Освен това пак в зависимост от двигателя (това дали има 2 ламбда сонди) рискуваш грешка на таблото при махане на катализатора.
- Atanasov93
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
Двигателя е 1.9 ТДИ ПД 101 коня.
Мерси за информацията. Значи в бъдеще ще сложа един чип от брезел и ще се поинформирам още за ЕГР-то, да видим ще се затапва ли или да си го върна както беше благодаря много
Мерси за информацията. Значи в бъдеще ще сложа един чип от брезел и ще се поинформирам още за ЕГР-то, да видим ще се затапва ли или да си го върна както беше благодаря много
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
Аз съм и без катализатор и със затапен ЕГР със същия мотор вече около 120 000км.Нямам никакви проблеми с минаването на преглед за сега където и да съм бил.Катализатор на 400-500 000км не е катализатор ,а както казват някоии колеги "тапа в гъ*а).
Към колегата който не иска да се трови както него така и другите около него-Продават се нови катализатори може да си вземеш след като съжаляваш че си ги махнал и ще можеш спокойно да опазиш околната среда.Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
Към колегата който не иска да се трови както него така и другите около него-Продават се нови катализатори може да си вземеш след като съжаляваш че си ги махнал и ще можеш спокойно да опазиш околната среда.Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
red.devilll написа:Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
Браво бе мен, ти си бил голям мислител.. Значи викаш като Икарусите замърсяват дай и всички ние да го правим кво толкова
Такива като теб все гледат в чуждата чиния и кво другите правели ама ти нещо да свършиш полезно не искаш ?
Определено си типичен представител на "Булгар Майнд" - Бай Ганьо..
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
а защо всички твърдят че освен за мекото гасене на двигателя EGR-то и намаля разхода на колата , естествено когато е отворен и има рециркулация през него ?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
bubo-bubo написа:red.devilll написа:Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
Браво бе мен, ти си бил голям мислител.. Значи викаш като Икарусите замърсяват дай и всички ние да го правим кво толкова
Такива като теб все гледат в чуждата чиния и кво другите правели ама ти нещо да свършиш полезно не искаш ?
Определено си типичен представител на "Булгар Майнд" - Бай Ганьо..
Иди при който искаш тунер и попитай дали е по-добре след промяна на софта(чип) дали е по-добре да се махне катализатора или не.Половината форум сме Бай Ганьовци с изключение на теб.
Катализатора си го свалих без да ми прави никакви проблеми с вървенето на колата или тем подобни.С него и без него си върви задоволително добре за 100-те коня(доста по-добре от твоята 105-ца ),през него си се видна всичко и майстора каза че бил ОК,но за разлика от теб най-вероятно който ще му вземеш 50-60 лв,моя си седи в гаража и чака еко нормите за да бъде монтиран отново .
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
red.devilll написа:bubo-bubo написа:red.devilll написа:Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
Браво бе мен, ти си бил голям мислител.. Значи викаш като Икарусите замърсяват дай и всички ние да го правим кво толкова
Такива като теб все гледат в чуждата чиния и кво другите правели ама ти нещо да свършиш полезно не искаш ?
Определено си типичен представител на "Булгар Майнд" - Бай Ганьо..
Иди при който искаш тунер и попитай дали е по-добре след промяна на софта(чип) дали е по-добре да се махне катализатора или не.Половината форум сме Бай Ганьовци с изключение на теб.
Катализатора си го свалих без да ми прави никакви проблеми с вървенето на колата или тем подобни.С него и без него си върви задоволително добре за 100-те коня(доста по-добре от твоята 105-ца ),през него си се видна всичко и майстора каза че бил ОК,но за разлика от теб най-вероятно който ще му вземеш 50-60 лв,моя си седи в гаража и чака еко нормите за да бъде монтиран отново .
па ти я си с тая кола като влезат тия норми - я не. освен това нали се сещаш колко има с по-неработещи коли от тебе които първи ще ревнат. така че тия еко изисквания все още ми се виждат някъде далече в бъдещето
- Atanasov93
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
Мнението на колегата frec е доста интересно. Някой друг знае ли нещо по тоя въпрос? Днес напълно го изключих софтуерно ЕГРа.
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
red.devilll написа:bubo-bubo написа:red.devilll написа:Направи си сметка колко изгорели газове бълва твоята кола и колко като застанеш до една Шкода Евроопа или до един Икарус(надявам се да не е колкото тях .Това в кръга на шегата) и тогава да говорим за опазване на околната среда
Браво бе мен, ти си бил голям мислител.. Значи викаш като Икарусите замърсяват дай и всички ние да го правим кво толкова
Такива като теб все гледат в чуждата чиния и кво другите правели ама ти нещо да свършиш полезно не искаш ?
Определено си типичен представител на "Булгар Майнд" - Бай Ганьо..
Иди при който искаш тунер и попитай дали е по-добре след промяна на софта(чип) дали е по-добре да се махне катализатора или не.Половината форум сме Бай Ганьовци с изключение на теб.
Катализатора си го свалих без да ми прави никакви проблеми с вървенето на колата или тем подобни.С него и без него си върви задоволително добре за 100-те коня(доста по-добре от твоята 105-ца ),през него си се видна всичко и майстора каза че бил ОК,но за разлика от теб най-вероятно който ще му вземеш 50-60 лв,моя си седи в гаража и чака еко нормите за да бъде монтиран отново .
Ситуацията в България е просто потресаваща.. Цяло лято някакви печки ми димят в лицето, сажди и изгоряла нафта бълва от ауспусите ама пичовете викат, нали върви, боли ме фара какво става от зад… Тъжно неразбиращ, че само преди малко някой друг тарикат е освежил и неговият въздух..
red.devilll някой ден надявам се да дойде момента в който ще разбереш, че да имаш катализатор не е въпрос на норми или закони а е въпрос на въздуха който дишаш ти и твоите деца!
Ти можеш да си вкарваш различни теории, но аз по мръсен град от София не съм виждал а съм обиколил бая свят..
Стари мръсни бързи бангии бродят из столицата а на някои пише „Протест“ трагикомедия до която ни докараха някои.. Ама да не го обръщам на политически теми..
Та така карай си бързият голфак, но не ми се хвали какви побългарявания си направил за да върви колата ти я с 5% повече я не..
И се извинявам на Atanasov93 за спама, но Фергюсън ме провокира и не се сдържах..
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
това със затапването на егр-а и премахването на катализатора са супер простотиии.наистина стига с тая бай-ганювщина.затуй държавата няма се оправи никога щото поданниците им са големи разбиратели.и кво печелите като ги затапвате тия егр-и????нищоооо.нямали да се цапат колекторите те за 500 000км достатъчно са се наклепали.а и катализатора-----кво пречи???????нищооооооо.някой идиот казал че без него колите вървят повече и бай-ганю го махнал и усетил разликата
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
SACHO7803 написа:това със затапването на егр-а и премахването на катализатора са супер простотиии.наистина стига с тая бай-ганювщина.затуй държавата няма се оправи никога щото поданниците им са големи разбиратели.и кво печелите като ги затапвате тия егр-и????нищоооо.нямали да се цапат колекторите те за 500 000км достатъчно са се наклепали.а и катализатора-----кво пречи???????нищооооооо.някой идиот казал че без него колите вървят повече и бай-ганю го махнал и усетил разликата
Принципно си прав, но СПОКО, не сме го дали ние това на света. Махат ЕГР-и и катализатори из целия свят - от Щатите до Австралия, вкл. Европа (с малки изкл.).
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми? 1.9 ТДИ ПД 101 коня
Ей ,голям цирк ще е ако се окаже,че на колегата с бързата петица проблема му с вървежа в ниските е запушен катализатор ...много ми е любопитно дали ще си закупи нов ако е така...
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Катализатор и ЕГР клапан - еко норми?
Juiced написа:Аз минах ГТП без катализатор, със софтуерно и физически премахнат ЕГР, и с ремап
И после просто от любопитство попитах човека и той каза, че съм в норма
Колега, дори и да не си в норма, имаш ли парички за рушвет, веднага ще си в норма.
Не че подкрепям подкупите, но просто в България в близките 20 години няма да има промяна относно тези прегледи, въпреки камерите и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G490 и 172 госта