Колега BobyM плътния маховик е заместител на демпфера, демек ако купиш това на втората снимка нищо друго не трябва да търсиш ( ако това питаш, че малко не разбрах точно какво ти е питането )
За колегата с West Lake, досега не съм чул или прочел някъде за сериозни проблеми с тази марка, естественно не е като да няма НО лоши отзиви има и за реномираните марки ( Valeo, Luk и т.н. ) маховици, така че няма какво толкова да очакваш като инфо.
Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Колега то ясно, че плътния е заместител на демпфера, въпроса ми които явно не съм задал правилно е следния:
1вия комплект е съединител с демферен маховик - готов за монтиране
2рия вариант го водят комплект съединител с твърд маховик - тоест питането ми е точно относно това - означава ли това , че не е нужно да купувам маховик както в още няколко теми казваха колеги да купя маховик от морга и да взема нов комплект съединител? :)
1вия комплект е съединител с демферен маховик - готов за монтиране
2рия вариант го водят комплект съединител с твърд маховик - тоест питането ми е точно относно това - означава ли това , че не е нужно да купувам маховик както в още няколко теми казваха колеги да купя маховик от морга и да взема нов комплект съединител? :)
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
2рия вариант е с чисто нов плътен маховик,така че друго не ти трябва.И един съвет от мен,смени си и вилката,тя не е включена в комплекта.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
Колеги има ли разлика в съединителите на различни марки, защото на luk за vr6 дават диаметър 230мм а на закс пак за вр6 228мм.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Да продължа старата тема в новата година.Така ,тъй като всеки момент ми предстои и на мен тази смяна на съединителя (двигател ASV, 1,9 TDI 110к.с.),та имам следното питане:
Има ли вероятност да се прецени "на око",дали демпферния маховик е добре и съответно да си купя комплект съединител за демпферен маховик,или най-добре направо да слагам плътното желязо със съответния комплект съединител?
И втория ми въпрос от гледна точка на факта че темата вече е доста отдавна и би трябвало да има доста колеги с опит и впечатления от плътния комплект-има ли нещо ,което трябва да ме притеснява след тази интервенция? Примерно как се държи новия комплект след определен по-дълъг пробег.Чета тук -там ,за голяма вероятност от дефектиране на скоростната кутия,опасно по високи вибрации на празе ход и т.н.
Въпреки че темата е "дъвкана" много,искам да чуя мнения на хора,които са с опит с плътен маховик и са навъртели вече значителен пробег .Благодаря предварително.
Има ли вероятност да се прецени "на око",дали демпферния маховик е добре и съответно да си купя комплект съединител за демпферен маховик,или най-добре направо да слагам плътното желязо със съответния комплект съединител?
И втория ми въпрос от гледна точка на факта че темата вече е доста отдавна и би трябвало да има доста колеги с опит и впечатления от плътния комплект-има ли нещо ,което трябва да ме притеснява след тази интервенция? Примерно как се държи новия комплект след определен по-дълъг пробег.Чета тук -там ,за голяма вероятност от дефектиране на скоростната кутия,опасно по високи вибрации на празе ход и т.н.
Въпреки че темата е "дъвкана" много,искам да чуя мнения на хора,които са с опит с плътен маховик и са навъртели вече значителен пробег .Благодаря предварително.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
За демпферния маховик мога да ти гарантирам, че които ти каже "на око", че е добър просто ще те излъже.
Няколко пъти съм чувал за "майстори" пазарували от при нас които са сменили само съединители защото маховика бил добре, и в последствие поемат ремонта за тяхна сметка... ;)
Няколко пъти съм чувал за "майстори" пазарували от при нас които са сменили само съединители защото маховика бил добре, и в последствие поемат ремонта за тяхна сметка... ;)
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Закс и Люк предлагат инструмент за проверка. Имат и добро обучително видео как се използва. Проблема обаче е, че в никой сервиз не съм видял да има такъв инструмент и всички карат на око :)
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
gergeto написа:Да продължа старата тема в новата година.Така ,тъй като всеки момент ми предстои и на мен тази смяна на съединителя (двигател ASV, 1,9 TDI 110к.с.),та имам следното питане:
Има ли вероятност да се прецени "на око",дали демпферния маховик е добре и съответно да си купя комплект съединител за демпферен маховик,или най-добре направо да слагам плътното желязо със съответния комплект съединител?
И втория ми въпрос от гледна точка на факта че темата вече е доста отдавна и би трябвало да има доста колеги с опит и впечатления от плътния комплект-има ли нещо ,което трябва да ме притеснява след тази интервенция? Примерно как се държи новия комплект след определен по-дълъг пробег.Чета тук -там ,за голяма вероятност от дефектиране на скоростната кутия,опасно по високи вибрации на празе ход и т.н.
Въпреки че темата е "дъвкана" много,искам да чуя мнения на хора,които са с опит с плътен маховик и са навъртели вече значителен пробег .Благодаря предварително.
Скачай смело..Навремето и аз се чудех кое как е и в крайна сметка смених с твърд маховик от 1Z мотор и комплект съединител за G60 на LUK.http://www.axm-auto.com/index2.php?bran ... l=3&show=1
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 02 юни 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравейте колеги!
И аз съм решил да слагам плътен маховик на мойта 110-ка, но дайте някакви препоръки за добър майстор в София и околностите, който си разбира от работата за смяната на съединителя. Ходих в един сервиз и те казаха, че не могат да преработват от демпфер в плътен маховик!
И аз съм решил да слагам плътен маховик на мойта 110-ка, но дайте някакви препоръки за добър майстор в София и околностите, който си разбира от работата за смяната на съединителя. Ходих в един сервиз и те казаха, че не могат да преработват от демпфер в плътен маховик!
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Колеги имам един проблем с новия комплект(плътен),който сложихме на моята TDI 110.
Нов комплект на "Valeo".При потегляне на полусъединител,на първа или на задна се усеща едно неприятно тресене,не чак да се тресе арматурното табло,но е дразнещо.Момчето,дето смени съединитела ми каза да го сваляме отново и да го носим за рекламация.Имах една надежда да "улегне" феродото ама...Някой имал ли е такива ядове? Новия комплект е сменен преди седмица и колата върти средно около 30км градско на ден(ако тези неща са от значение).
Нов комплект на "Valeo".При потегляне на полусъединител,на първа или на задна се усеща едно неприятно тресене,не чак да се тресе арматурното табло,но е дразнещо.Момчето,дето смени съединитела ми каза да го сваляме отново и да го носим за рекламация.Имах една надежда да "улегне" феродото ама...Някой имал ли е такива ядове? Новия комплект е сменен преди седмица и колата върти средно около 30км градско на ден(ако тези неща са от значение).
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Драсни едно ЛС от къде си го взимал това "Valeo" .
Попринцип при потегляне бях чел от колеги, че е възможно леко претрисане не за друго, а защото няма какво да обира вибрациите.
Попринцип при потегляне бях чел от колеги, че е възможно леко претрисане не за друго, а защото няма какво да обира вибрациите.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Колега gergeto, аз също съм с плътен маховик на Valeo, но когато го взимах ми казаха, че имало 2 варианта "истинско Valeo" и "канадско Valeo" и по препоръка на майстора сложих истинското.
Вибрациите при тръгване са съвсем леки, не буксува и си е ОК при мен. 1,9 AHF 110
Вибрациите при тръгване са съвсем леки, не буксува и си е ОК при мен. 1,9 AHF 110
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
темата е от преди доста време ама да попитам пак някой правил ли го е на голф 5 1,9 тди пд , и колеги не забравяйте , че когато слагате едномасов (твърд) маховик се слага съединител с демферни пружини а не обикновнния който е без пружини , и вече няма какво да обира вибрациите .
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
yobremove написа:Колега gergeto, аз също съм с плътен маховик на Valeo, но когато го взимах ми казаха, че имало 2 варианта "истинско Valeo" и "канадско Valeo" и по препоръка на майстора сложих истинското.
Нa мен никой не ми е давал такава информация.Просто майстора работи с някои магазини,които му правят отстъпки и т.н. имаше 3 варианта в наличност и аз избрах варианта "средна хубост". Тресе си да го е.а Valeoto шибано.Другата седмица,живот и здраве го сваляме и за рекламация,ама тоя път нещо друго,не "Канадско"...
Да не би пък да трябват тея демпферни пружини ,дето казва колегата по-горе?
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Колеги принципно и аз така знам, че ако си с демпферен маховик слагаш твърд съединител, а ако си с твърд маховик, слагаш демпферен съединител. А имам и едно въпросче малко встрани от темата, но тъй като търсих и така и не можах да намеря конкретна информация за това дали моята кола е с демпферен маховик или не? (колата е 2.3 V5 150 коня) Сменях съединител и този който свалихме от вътре беше твърд и купих същия. Та моя демпферен маховик ли е или твърд ? Защото в интернет на едни места пише, че е твърд на други демпферен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта