Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот hvp800 » Сря 25 ное 2015 23:00


Колега BobyM плътния маховик е заместител на демпфера, демек ако купиш това на втората снимка нищо друго не трябва да търсиш ( ако това питаш, че малко не разбрах точно какво ти е питането )
За колегата с West Lake, досега не съм чул или прочел някъде за сериозни проблеми с тази марка, естественно не е като да няма НО лоши отзиви има и за реномираните марки ( Valeo, Luk и т.н. ) маховици, така че няма какво толкова да очакваш като инфо.




BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот BobyM » Сря 25 ное 2015 23:49


Колега то ясно, че плътния е заместител на демпфера, въпроса ми които явно не съм задал правилно е следния:
1вия комплект е съединител с демферен маховик - готов за монтиране
2рия вариант го водят комплект съединител с твърд маховик - тоест питането ми е точно относно това - означава ли това , че не е нужно да купувам маховик както в още няколко теми казваха колеги да купя маховик от морга и да взема нов комплект съединител? :)


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот vlado_tonev » Чет 26 ное 2015 7:05


2рия вариант е с чисто нов плътен маховик,така че друго не ти трябва.И един съвет от мен,смени си и вилката,тя не е включена в комплекта.


spike1988
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот spike1988 » Съб 28 ное 2015 6:36


Колеги има ли разлика в съединителите на различни марки, защото на luk за vr6 дават диаметър 230мм а на закс пак за вр6 228мм.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот gergeto » Вто 05 яну 2016 20:13


Да продължа старата тема в новата година.Така ,тъй като всеки момент ми предстои и на мен тази смяна на съединителя (двигател ASV, 1,9 TDI 110к.с.),та имам следното питане:
Има ли вероятност да се прецени "на око",дали демпферния маховик е добре и съответно да си купя комплект съединител за демпферен маховик,или най-добре направо да слагам плътното желязо със съответния комплект съединител?
И втория ми въпрос от гледна точка на факта че темата вече е доста отдавна и би трябвало да има доста колеги с опит и впечатления от плътния комплект-има ли нещо ,което трябва да ме притеснява след тази интервенция? Примерно как се държи новия комплект след определен по-дълъг пробег.Чета тук -там ,за голяма вероятност от дефектиране на скоростната кутия,опасно по високи вибрации на празе ход и т.н.
Въпреки че темата е "дъвкана" много,искам да чуя мнения на хора,които са с опит с плътен маховик и са навъртели вече значителен пробег .Благодаря предварително.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот BobyM » Вто 05 яну 2016 21:33


За демпферния маховик мога да ти гарантирам, че които ти каже "на око", че е добър просто ще те излъже.
Няколко пъти съм чувал за "майстори" пазарували от при нас които са сменили само съединители защото маховика бил добре, и в последствие поемат ремонта за тяхна сметка... ;)


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 яну 2016 13:02


Закс и Люк предлагат инструмент за проверка. Имат и добро обучително видео как се използва. Проблема обаче е, че в никой сервиз не съм видял да има такъв инструмент и всички карат на око :)


hassanov
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 17 ное 2014 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот hassanov » Чет 07 яну 2016 15:47


gergeto написа:Да продължа старата тема в новата година.Така ,тъй като всеки момент ми предстои и на мен тази смяна на съединителя (двигател ASV, 1,9 TDI 110к.с.),та имам следното питане:
Има ли вероятност да се прецени "на око",дали демпферния маховик е добре и съответно да си купя комплект съединител за демпферен маховик,или най-добре направо да слагам плътното желязо със съответния комплект съединител?
И втория ми въпрос от гледна точка на факта че темата вече е доста отдавна и би трябвало да има доста колеги с опит и впечатления от плътния комплект-има ли нещо ,което трябва да ме притеснява след тази интервенция? Примерно как се държи новия комплект след определен по-дълъг пробег.Чета тук -там ,за голяма вероятност от дефектиране на скоростната кутия,опасно по високи вибрации на празе ход и т.н.
Въпреки че темата е "дъвкана" много,искам да чуя мнения на хора,които са с опит с плътен маховик и са навъртели вече значителен пробег .Благодаря предварително.

Скачай смело..Навремето и аз се чудех кое как е и в крайна сметка смених с твърд маховик от 1Z мотор и комплект съединител за G60 на LUK.http://www.axm-auto.com/index2.php?bran ... l=3&show=1


jorkata_dinev
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 02 юни 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот jorkata_dinev » Вто 19 яну 2016 16:44


Здравейте колеги!
И аз съм решил да слагам плътен маховик на мойта 110-ка, но дайте някакви препоръки за добър майстор в София и околностите, който си разбира от работата за смяната на съединителя. Ходих в един сервиз и те казаха, че не могат да преработват от демпфер в плътен маховик!


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот gergeto » Вто 19 яну 2016 19:29


Колеги имам един проблем с новия комплект(плътен),който сложихме на моята TDI 110.
Нов комплект на "Valeo".При потегляне на полусъединител,на първа или на задна се усеща едно неприятно тресене,не чак да се тресе арматурното табло,но е дразнещо.Момчето,дето смени съединитела ми каза да го сваляме отново и да го носим за рекламация.Имах една надежда да "улегне" феродото ама...Някой имал ли е такива ядове? Новия комплект е сменен преди седмица и колата върти средно около 30км градско на ден(ако тези неща са от значение).


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот BobyM » Вто 19 яну 2016 20:16


Драсни едно ЛС от къде си го взимал това "Valeo" .
Попринцип при потегляне бях чел от колеги, че е възможно леко претрисане не за друго, а защото няма какво да обира вибрациите.


Потребителски аватар
yobremove
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 AHF
Местоположение: Pernik

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот yobremove » Чет 28 яну 2016 16:11


Колега gergeto, аз също съм с плътен маховик на Valeo, но когато го взимах ми казаха, че имало 2 варианта "истинско Valeo" и "канадско Valeo" и по препоръка на майстора сложих истинското.
Вибрациите при тръгване са съвсем леки, не буксува и си е ОК при мен. 1,9 AHF 110


J.clarckson
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
Автомобил: VW golf mk5
Двигател: ТДИ

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот J.clarckson » Чет 28 яну 2016 18:31


темата е от преди доста време ама да попитам пак някой правил ли го е на голф 5 1,9 тди пд , и колеги не забравяйте , че когато слагате едномасов (твърд) маховик се слага съединител с демферни пружини а не обикновнния който е без пружини , и вече няма какво да обира вибрациите .


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот gergeto » Пет 29 яну 2016 19:41


yobremove написа:Колега gergeto, аз също съм с плътен маховик на Valeo, но когато го взимах ми казаха, че имало 2 варианта "истинско Valeo" и "канадско Valeo" и по препоръка на майстора сложих истинското.

Нa мен никой не ми е давал такава информация.Просто майстора работи с някои магазини,които му правят отстъпки и т.н. имаше 3 варианта в наличност и аз избрах варианта "средна хубост". Тресе си да го е.а Valeoto шибано.Другата седмица,живот и здраве го сваляме и за рекламация,ама тоя път нещо друго,не "Канадско"...

Да не би пък да трябват тея демпферни пружини ,дето казва колегата по-горе?


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот GolfHighL » Пет 29 яну 2016 23:44


Колеги принципно и аз така знам, че ако си с демпферен маховик слагаш твърд съединител, а ако си с твърд маховик, слагаш демпферен съединител. А имам и едно въпросче малко встрани от темата, но тъй като търсих и така и не можах да намеря конкретна информация за това дали моята кола е с демпферен маховик или не? (колата е 2.3 V5 150 коня) Сменях съединител и този който свалихме от вътре беше твърд и купих същия. Та моя демпферен маховик ли е или твърд ? Защото в интернет на едни места пише, че е твърд на други демпферен. :gruebel



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта