Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот valiosport » Сря 20 апр 2016 11:49


ABF-a е слаба ракия, там въртящия няма 200НМ, при мене е към 450 :mhihi
Варианта е или да се завари моя маховик или направо комплект с твърд. Имам един приятел тука със същия ARL, вече 1-2 години го кара така, нито има тресене, същото е като с демпфер :c010




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот lubo007 » Пон 25 апр 2016 7:25


radi_nrj написа:Има някакви готови китове на Westlake, които много ми ги хвалят. Ще пробвам на нашия ALH и ще дам отзиви. Цена с отстъпка е под 300лв за целия комплект.

сложих и аз westlake! Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя! И още нещо, когато натисна да включвам на 1 скорост ми изхърква ( не хърка когато задържа две секунди натиснат съединителя и включа на 1) :rolleyes


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот radi_nrj » Пон 25 апр 2016 9:30


lubo007 написа:Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя!


Това мяза на лагер-помпа. Аз сънм имам същия проблем с аксиални лагери на на съединител с жило.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот lubo007 » Пон 25 апр 2016 9:33


radi_nrj написа:
lubo007 написа:Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя!


Това мяза на лагер-помпа. Аз сънм имам същия проблем с аксиални лагери на на съединител с жило.

а може ли и хъркането, ако не задържа съединителя, също да е признак за лагер помпа?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот radi_nrj » Пон 25 апр 2016 13:41


Ако не притиска достатъчно може и от нея да е.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот gergeto » Пон 25 апр 2016 15:24


А педала мек ли е или втвърдява в един момент.Ако е лагер помпа ,не би ли трябвало педала да става твърд?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот lubo007 » Пон 25 апр 2016 20:09


не е твърд, но сякаш преди смяната отделяше по долу съединителя!


stefannankov
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот stefannankov » Пон 25 апр 2016 21:14


Четох тия дни за моя двигател БКС какво да очаквам от маховика... и в западните форуми за шкода, ФВ, ауди, тдиклуб, честния джон и т.н. недвусмислено се изтъква тезата че който слага сбирщайн от VR6 после страда. Има вече и натрупани километри на хора сложили специалните сетове на Валео 4 в 1 за замяна на демпфер, но те са с друг феродов диск, при които с пробези от по 40-50000 км се докладва за абсолютно безпроблемна работа, без вибрации и прочее. Прави се обаче уговорка че Нм на двигателя трябва да под 300 по спомен - т.е. тунингован двигател не става, но със стандартния сет има и BJB и BXE и ВКС двигатели които безпроблемно понасят това упражнение.


mirojj
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 юни 2016 12:14
Автомобил: VW Golf 4 TDI 110hp
Двигател: AHF 1998

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах

Мнениеот mirojj » Пон 06 юни 2016 13:27


vlado_tonev написа:2рия вариант е с чисто нов плътен маховик,така че друго не ти трябва.И един съвет от мен,смени си и вилката,тя не е включена в комплекта.


Колега имам едно питане към твоя коментар. Интересува ме защо трябва да се сменя и вилката? С каква точно трябва да я сменя? Благодаря предварително

п.п
Търся решение на проблема който възникна след смяната на съединител и маховик (от двумасов към едномасов) VW Golf 4 1.9 TDI 110hp AHF. Това е комплекта който сложих:

http://ecat.elitexport.eu/Flywheels-STA ... RTMTAwNQ==

След смяната се появи шум на неутрална скорост с пуснат съединител (оприличавам го като някакъв вид търкане), което изчезва като натисна съединителя (колата направо затихва и работи нормално), но след като пусна съединителя отново шума е налице. Въпроса ми е какъв може да е проблема и има ли решение за него? Сменени са: Маховик, притискателен диск, феродов диск и лагер. Благодаря предварително на всички отзовали се.

Последна промяна от mirojj на Съб 18 юни 2016 8:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот vlado_tonev » Сря 08 юни 2016 6:43


Вилката се сменява,защото Има умора на метала и при нея.Когато има леко усукване в нея,се променя и хода на педала.Самата вилка е около 20-25 лв.Аз още съм с демпфера,но преди година счупих(направо се разцепи)вилката и за жалост трябваше да се сваля всичко.Относно шума при теб,който изчезва при натиснат съединител,ти с какъв комплект замени демпферния?Обикновено шума е от скоростната кутия,но може и от някои диск на съединителя да е.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот Milanski » Пон 13 юни 2016 14:39


Аз имам същите оплаквания като колегата по - горе , скоростите чегъртат след смяна на демферния с обикновен маховик та ако оправи проблема колегата нека пише . Човека от когото я взех каза че се е появил шума точно след смяна на съединителя , при него била минала така 100 хил. км. при мен вече над 30 хил. още е жива скоростната кутия а колата е с чип и се кара " доволно " ...


mirojj
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 юни 2016 12:14
Автомобил: VW Golf 4 TDI 110hp
Двигател: AHF 1998

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот mirojj » Съб 18 юни 2016 8:07


Здравейте
За съжаление ве още не съм решил проблема. Наложи се да отворя отново и да проверя да не би случайно да е объркано при монтирането и зглобяването но за съжаление не. Проблема с шума остана и предположенията вече са в скоростната кутия или по специално лагера на първичния вал, но там изобщо не искам да пипам че нещата са сериозни. Очеведно проблема го е имало и преди смяната на комплекта съедините и маховик, но тъй като стария маховик е обирал по-добре вибрациите не съм го усещал. Все пак ако някой открие лек за този проблем нека да пише. Благодаря на всички които се включиха.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот Milanski » Нед 19 юни 2016 11:39


Точно там е проблема в скоростите първичния вал ... Карай докато върви , има варянт и с друга кутия пак да чегърта ...


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот valiosport » Вто 06 сеп 2016 23:50


Пичове навсякъде се пише за замяна на 228мм маховик, но никъде в темата не е писано за 240мм.
Навсякъде намирам комплекти с твърд и с демпферен маховик, съединител се продава за демпферен маховик 240мм, но за твърд маховик 240 не намирам съединител... Аз ли не търся както трябва защото ако е така се обезмисля слагането на твърд маховик? Идеята ми е да си намера маховик 240мм твърд втора употреба и да си взема само нов съединител. Има ли оригинално от каква кола да си взема твърд 240 маховик?


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот xxx_man » Сря 07 сеп 2016 12:29


Попадна ми този маховик мисля че е от 1.8 ще стане ли за заместител на моя AHF ?
Прикачени файлове
20160907_104317.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 239 госта