Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Добре де,ама като купи майсторчето новия комплект беше в кутия,на която пишеше моделите коли за които става,т.е. готов комплект съединител за монтаж на плътен маховик.Все пак не съм първия дето минава от демпфер на плътен,би трябвало ако се правят такива комбинации демпферен маховик-твърд комплект и обратно,майсторите и магазините да знаят тези подробности.Все пак поне в моя случай и майстора и магазина от който е проблемния с-тел не се занимават от вчера с автомобили.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
GolfHighL написа:Колеги принципно и аз така знам, че ако си с демпферен маховик слагаш твърд съединител, а ако си с твърд маховик, слагаш демпферен съединител. А имам и едно въпросче малко встрани от темата, но тъй като търсих и така и не можах да намеря конкретна информация за това дали моята кола е с демпферен маховик или не? (колата е 2.3 V5 150 коня) Сменях съединител и този който свалихме от вътре беше твърд и купих същия. Та моя демпферен маховик ли е или твърд ? Защото в интернет на едни места пише, че е твърд на други демпферен.
Би трябвало оригиналния да е бил демферен защото като потърсих за части маховик за този мотор излизат демферни и твърди ,които обаче ги водят КИТ демек неоригинални следователно трябва да е демферен.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Така е, в комплекта си е плътен маховик и феродов диск с 4 пружини на него. Поне при мен беше така, докато на стария съединител (демпферния), ги нямаше пружинките.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
И моя,новия комплект е с плътен маховик( яд ме е че нямах време да го потърся от някоя морга) и феродов диск с 4 пружини,обаче си тресе и ми се струва че по-зле ще става.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Ясно благодаря, колеги. Да се надяваме, че скоро няма да издава багажа. Между другото други симптоми освен тракане и притрисане при тръгване има ли?
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
GolfHighL написа:Между другото други симптоми освен тракане и притрисане при тръгване има ли?
При мен специално други симптоми няма,но проблема ми е че все по-силни и неприятни стават тези симптоми от ден на ден.
Трябваше днес или утре да го сваляме ,ама ме е "подпрял" един грип...Пазете се ,много народ се разболя...Ваксини,максини всичко е ала-бала.
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Все още съм с демпферния маховик, но свалях картера да го запояват понеже го ударих. Има два болта откъм маховика, които се отвиват с трудно, защото маховика ги покрива малко, но с каренцето от гедорето се отвиват. Мой приятел смени демпфера с обикновен и нямаше проблеми до момента, в който спука картера. Каза, че с обикновения маховик тези двата болта изобщо не могат да се отвият, понеже ги покрива изцяло. Просто го споделям, защото съм изчел доста теми, но май никой не е споменавал за това.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
принципно от демферния маховик по-хубаво няма.все пак си е гасител на ъглови трептения,но ги изпълнява перфектно.всичко друго е компромис,вярно е ,че е скъпо,но си заслужава
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
При мен май ще се окаже, че по-скоро ще трябва да сменям съединителя защото започна да се озорва дори на 3,4,5 та като му дам газ и предполагам, че просто буксува.
Дайте мнение на ахф има ли смисъл от варианта с плътния маховик и какво бих изгубил и какво рискувам ако премина на този вариант?
Дайте мнение на ахф има ли смисъл от варианта с плътния маховик и какво бих изгубил и какво рискувам ако премина на този вариант?
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
недей рискува.това е като да си гладен,а да ядеш хляб и сол.поздрави
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Стига де този отговор е несериозен. Нека сподели колега който е правил интервенцията.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Няма проблем да сложиш твърд маховик но от голф 3 1Z и съединител ако искаш от същия или от абф или вр6,трябват ти и болтовете от маховика и за притискателя.Аз съм с такъв съединител и маховик от 1Z няма проблеми,а ина други коли съм монтирал няма проблеми
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
BobyM написа:При мен май ще се окаже, че по-скоро ще трябва да сменям съединителя защото започна да се озорва дори на 3,4,5 та като му дам газ и предполагам, че просто буксува.
Дайте мнение на ахф има ли смисъл от варианта с плътния маховик и какво бих изгубил и какво рискувам ако премина на този вариант?
Рискуваш да има вибрации. Може и да няма, може и да има. Има и разни други дреболии, но те са следствие или теория. Никой не може да ти докаже, че нещо си е станало от твърдия маховик. Но е много възможно.
Моят съвет към теб, ако си решил да си караш колата още няколко години, а не да я продаваш след една, примерно, да инвестираш в демфер и хубав съединител. Кеф цена няма, нали знаеш
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
При мен се получи добре с комплект съединител с плътен маховик Valeo. Може би има малко повече вибрации при тръгване без други проблеми.
Не съм обръщал внимание, преди да издаде багажа демпфера, какви са вибрациите, а и последните 3 години карах с много тропащ.
Виждам, че си от София (BоbyM), ако искаш когато идвам с колата на работа може да направиш някой кръг да прецениш на място, как са нещата.
Работя в Хиподрума.
Не съм обръщал внимание, преди да издаде багажа демпфера, какви са вибрациите, а и последните 3 години карах с много тропащ.
Виждам, че си от София (BоbyM), ако искаш когато идвам с колата на работа може да направиш някой кръг да прецениш на място, как са нещата.
Работя в Хиподрума.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Spas написа:BobyM написа:Моят съвет към теб, ако си решил да си караш колата още няколко години, а не да я продаваш след една, примерно, да инвестираш в демфер и хубав съединител. Кеф цена няма, нали знаеш
Със сигурност съм решил да я карам още доста. Чудя се просто колко ли ще задържи още съединителя, че ускорението ми тотално изчезна, интересното е, че се замислям не може ли проблема да е и от някъде другаде, тъй като при ускорение сякаш се мъчи но не е като да вдига оборотите и да буксува, а просто не може да ускори сякаш. Претрисането на първа, че си го има си го има но то е понякога.
Ти като по опитен дай съвет дали има шанс да е заминал Н75 или Вакуум маркуч? Да не се вкарам излишно във филма... :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous и 183 госта