Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравей,колега.Не знам дали си заслужава да се заменя вече демпферния комплект със заместител.Миналата седмица моя позната с голф AGR я изпратих при мой познат,който държи сервиз.Колата беше с проблем при включване на 1-ва и 2-ра.Когато свалиха скоростите се оказа,че е сменяван съединитела с твърд комплект на Валео.Поръчаха демпферен комплект на Luk(лагер,махових,притискател и феродов).Клиентската цена беше 720 лв.После го попитах на колко го взима той-каза ми цена за тях 500 лв.Ти си прецени дали да не се разтърсиш за отстъпки и да си сложиш демпфер.А между другото проблема за невключването се оказа от синхронизатори,т.е. Valeo-то не е виновно в случая.Аз си го запазих за мен,защото е на много малко километри(15000).Може и да го продам,а може и да си го сложа на моята,защото моят маховик издъхва....
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Синхронизаторите няма как да се разбият от твърдия маховик, по-скоро от хамалин шофьор... И твоя съединител няма нищо общо с моя. Твоя е 228, а моя 240.
Разликата е там че утре като почне пак да боксува не се продава съединител 240 за твърд маховик и следователно пак трябва да си взема цял комплект, а за демпферния се предлага само съединител...
За 228мм може да се намери само съединител за твърдия маховик и там по има смисъл да се сложи...
Разликата е там че утре като почне пак да боксува не се продава съединител 240 за твърд маховик и следователно пак трябва да си взема цял комплект, а за демпферния се предлага само съединител...
За 228мм може да се намери само съединител за твърдия маховик и там по има смисъл да се сложи...
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Моят коментар беше насочен към колегата xxx_man .
Колега valiosport,знам че ти си с 240 и също така си с лагер помпа.
Колега valiosport,знам че ти си с 240 и също така си с лагер помпа.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
С всички отстъпки проценти и т.н. най - ниската цена за комплект идва на 700 лв. + смяната 790 лв. Твърд маховик 50 лв + читав съединител 230 + 90 лв смяната идва на 370 лв. Както и да го погледна си е сериозна разлика! А и обикновения най - евтиния комплект демфер, се оказва и най - скапания и след година две пак е за смяна!
- HILL
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 15:26
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
здравейте . карам б5 АНН мотор((90коня)направен е 110 сега вече с чип 140) . трябва да сменям демфера . кой може да ми каже какъв обикновен съеденител да тъся
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравейте горди притежатели на VW!
След дълго четене из различните теми, реших да споделя проблема си в тази тема. Имам VW New beetle, 1.9TD, 90 к.с.
От няколко седмици, при палене сутрин се чува зверски шум под капака, придружен с мощна вибрация на педала на съединителя. Шума изчезва при включване на скорост, комбинирано натискане на педалите и т.н.
Консултирах се с автомонтьорите на "Ауто+" (на Околовръстен път, кръговото на Драгалевци), и според тях проблемът е или в съединителя/ маховик или в скоростната кутия. За да разберат, трябва да свалят съединител и скоростна кудия и да открият проблема. Изчетох доста по въпроса, гледах и цени, като за дама, смея да твърдя, че имам добра техническа грамотност.
Разбирам, че трябва да свалят съединителя/скоростната кутия за да открият проблема, но срещу 200лв. само за труд + около 1000лв. за демферен маховик, за кола 99г. ......
Разговарях по телефона с доста сервизи в София и някои ми казаха, че е възможна смяната на демферен маховик с твърд. Поинтересувах се за този вариант, наясно съм с плюсовете и минусите на твърдия съединител.
Моля ви да ми препоръчате коректен автомонтьор/сервиз в София, който да разбира от тези неща и да не подценява умствения капацитет на добреизглеждащите дами :)
Ще бъда благодарна ако получа съвети от вас.
След дълго четене из различните теми, реших да споделя проблема си в тази тема. Имам VW New beetle, 1.9TD, 90 к.с.
От няколко седмици, при палене сутрин се чува зверски шум под капака, придружен с мощна вибрация на педала на съединителя. Шума изчезва при включване на скорост, комбинирано натискане на педалите и т.н.
Консултирах се с автомонтьорите на "Ауто+" (на Околовръстен път, кръговото на Драгалевци), и според тях проблемът е или в съединителя/ маховик или в скоростната кутия. За да разберат, трябва да свалят съединител и скоростна кудия и да открият проблема. Изчетох доста по въпроса, гледах и цени, като за дама, смея да твърдя, че имам добра техническа грамотност.
Разбирам, че трябва да свалят съединителя/скоростната кутия за да открият проблема, но срещу 200лв. само за труд + около 1000лв. за демферен маховик, за кола 99г. ......
Разговарях по телефона с доста сервизи в София и някои ми казаха, че е възможна смяната на демферен маховик с твърд. Поинтересувах се за този вариант, наясно съм с плюсовете и минусите на твърдия съединител.
Моля ви да ми препоръчате коректен автомонтьор/сервиз в София, който да разбира от тези неща и да не подценява умствения капацитет на добреизглеждащите дами :)
Ще бъда благодарна ако получа съвети от вас.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Много благодаря, задължително ще се свържа с тях.
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравейте колеги интересува ме за фолксваген поло 9н 2002г. АТD,AXR,BMT 1.9тди 101 кс п.д....Появи се проблем на място като запаля на свободна колата и се чува променящо се тракане от към двигателя усилва се намаля и като натисна съединителя изчезва тракането и едвам чувам двигателя много хубаво работи като пусна съединителя пак се чува тракането.Примерно карам и спирам на свободна на светофар да изчакам и се чува много яко тракане натискам го и го пускам пак и чакам и чукането намалява всеки път различно.А има и друго на кратки разстояния трака си но ако тръгна за софия и там обикалям и спирам да изчакам някой светофар много яко чакърка вътре много чука имам чуството че нещо ще се счупи натискам съединителя и спира....И от прочетеното до тук мисля че нещо маховик или съединител нещо ще съм благодарен ако ми споделите мисля че е от този скъпия маховик демферен който на цена ми е само той 800-900лв.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Карам VW Bora 2000г 1.9ТDI 110к.с. AHF двигател още като я купихме през 2012г. беше с демпфер но той замина много бързо след като я взехме понеже тогава мн не разбирах и баща ми просто искаше кола но това няма значение
още тогава сменихме маховика с твърд втора употреба от 90коня голф 4 сложихме нов съединител и притискател на Luk и е карана около 80 000 - 90 000хил. км. и не е правила проблем освен че има вибрации когато потегля но това е нормално за твърд маховик и като цяло при потегляне се усеща все едно карате голф 90коня а не 110 с демпфер
наскоро обаче почна да боксува при високи предавки 4-5та мислихме че съединителя е заминал вече, майстора каза че на маховика няма какво да му стане и се разбрахме да смени съединителя и притискателя с нов.След като я разглоби обаче се установи .че в съединителя има още поне 80% живот а на притискателя му няма нищо,по маховика нямаше следи все едно е боксувал и майстора каза че няма смисъл да слага нов при положение че текущите части са напълно добре.След като я сглоби около месец нямаше проблем колата, потегляше плавно нямаше боксуване дори по високи наклони с голям товар.В някои сайтове които показват спецификациите на колата vw bora 2000 и т.н. излиза дори че колата фабрично е с твърд маховик което според мен е грешно защото оригиналния съединител е демпфер но както и да е
до днес колата все още е с твърд маховик и няма проблеми :)
още тогава сменихме маховика с твърд втора употреба от 90коня голф 4 сложихме нов съединител и притискател на Luk и е карана около 80 000 - 90 000хил. км. и не е правила проблем освен че има вибрации когато потегля но това е нормално за твърд маховик и като цяло при потегляне се усеща все едно карате голф 90коня а не 110 с демпфер
наскоро обаче почна да боксува при високи предавки 4-5та мислихме че съединителя е заминал вече, майстора каза че на маховика няма какво да му стане и се разбрахме да смени съединителя и притискателя с нов.След като я разглоби обаче се установи .че в съединителя има още поне 80% живот а на притискателя му няма нищо,по маховика нямаше следи все едно е боксувал и майстора каза че няма смисъл да слага нов при положение че текущите части са напълно добре.След като я сглоби около месец нямаше проблем колата, потегляше плавно нямаше боксуване дори по високи наклони с голям товар.В някои сайтове които показват спецификациите на колата vw bora 2000 и т.н. излиза дори че колата фабрично е с твърд маховик което според мен е грешно защото оригиналния съединител е демпфер но както и да е
до днес колата все още е с твърд маховик и няма проблеми :)
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Искам да ти кажа, че някои модели на Шкода Фабия също излизат с твърд маховик, според ЕТКА. Имам спомен, че един и същ мотор при ФВ излиза с демпфер, а при Шкода с твърд.
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Колеги може ли да ми кажете диаметъра
на демпферния маховик на MK4(AHF), kолко милиметра е?Благодаря.
на демпферния маховик на MK4(AHF), kолко милиметра е?Благодаря.
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
nikolay_ss написа:228mm
Благодаря,а знаеш ли дали e съвместим съединителя от 1.8Т(AGU), с този на 1.9TDI(AHF)?!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, Google [Bot] и 173 госта