Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравейте,колеги.Имам голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. 1999г. От скоро на празен ход има силни вибрации в купето и вибрации в съединителя,та съм почти сигурен,че демпферния ми маховик е заминал.Цената на добър такъв е над 1000 лева,което към момента се оказва непосилно за мен.Четох,че е възможно да се сложи обикновен маховик от Голф 3 и искам да попитам дали наистина е възможно и дали някой го е правил,точно от какъв голф маховика да взема и има ли нужда от някакви преправки.Нека ако някой е запознат по-подробно как стоят нещата и какво се прави да пише в темата или на лично.Благодаря ви предварително
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: От демпферен маховик към обикновен
и аз имам същия въпрос колега понеже мой познат твърдеше че на AFN 110кс става обикновен от 90 и цепиш та има ли нещо вярно и става ли без допълнителни доработки и какви са минусите без него.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: От демпферен маховик към обикновен
Става директно, нищо не се преправя. Маховик се взима от АBF(2.0 16V), 1Z(1.9 TDI 90) или G60
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От демпферен маховик към обикновен
Аз съм така вече има няма 70-80000 км.Не съм карал със здрав демферен маховик за да знам как е, но не се оплаквам от този.Става без никакво преправяне.Сменят се само болтовете на маховика и притискатела и си ти
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: От демпферен маховик към обикновен
Има много теми изписани по въпроса. Аз карам вече близо 15 хил км със следния сетъп
- комплект съединител за VR6 2.8/2.9 (номерът на целия комплект е 3000 384 001) ,който се състои от:
- притискател с номер по Sachs - 3082 231 031
- феродов диск с номер по Sachs - 1862 393 031
- лагер с номер по Sachs - 3151 000 3888
Маховик от G60/1Z/ABF с номер 037105273C
- 6 броя болтове за маховика - N90206103
- 6 броя болтове за притискателя - N10101001
- комплект съединител за VR6 2.8/2.9 (номерът на целия комплект е 3000 384 001) ,който се състои от:
- притискател с номер по Sachs - 3082 231 031
- феродов диск с номер по Sachs - 1862 393 031
- лагер с номер по Sachs - 3151 000 3888
Маховик от G60/1Z/ABF с номер 037105273C
- 6 броя болтове за маховика - N90206103
- 6 броя болтове за притискателя - N10101001
Re: От демпферен маховик към обикновен
Благодаря ви много.А цената на тези обикновените маховици между колко варира?
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: От демпферен маховик към обикновен
а някой има ли представа дали може да се сложи такъв маховик на 1.9 ajm 116ps
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: От демпферен маховик към обикновен
BPFC написа:Благодаря ви много.А цената на тези обикновените маховици между колко варира?
Нов няма смисъл. Търси си от някоя морга и огледай зъбните колела дали са наред. Реално няма какво друго да му стане.
basata-user написа:а някой има ли представа дали може да се сложи такъв маховик на 1.9 ajm 116ps
Доколкото знам при ПД моторите не е желателно да се прави тази интервенция
Re: От демпферен маховик към обикновен
А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: От демпферен маховик към обикновен
Аз лично платих 70 лв за маховик + всички болтове и отделно за комплекта съединител дадох 170 евро (притискател, феродов и лагер)
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: От демпферен маховик към обикновен
Аз 47лв с доставката,и понеже и съединителят ми изтърва май скоро ще влезе в употреба!
Само да си оправя първо проблема с турбината!
Само да си оправя първо проблема с турбината!
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: От демпферен маховик към обикновен
Само да допълня за колегите които мислят да правят конверсията. Внимавайте при купуването на маховика. Има разлика в маховиците при надлъжен и напречно разположен двигател. Разликата е в зъбният венец за стартера. При напречен мотор венеца е от страната към съединителя а при надлъжен от другата. Заедно с маховика трябва да се купят и болтовете (тези към вала и тези за притискателя)
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От демпферен маховик към обикновен
velinsl написа:А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.
Разликата в цената на съединителя между твоя мотор и на голф 4 ТДИ е точно иколо 50 лв.За моята кола маховика го взех за 30лв от една морга във Враца(перфектен)съединителя ми е същия като твоя.Значи ми е излезнало с 30 лв повече отколкото на теб.Вече карам 75-80 000км и нямам проблем за сега нито със съединителя-нито със скоростите. Не пишете гупости от това,което сте чули,а от това,което сте преживяли или направили.Има коли във форума много над нормалните си коне и с плътни маховици и още си карат колицит еи им се радват.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: От демпферен маховик към обикновен
red.devilll написа:velinsl написа:А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.
Има коли във форума много над нормалните си коне и с плътни маховици и още си карат колицит еи им се радват.
Абсолютно подкрепям.
Даже има доста собственици на по-модерните ПД мотори както 1.9 от 2006 нагоре, така и 2.0, при които е възможна и се прави тази интервенция.
Не съм се интересувал обаче с какви части точно е взаимозаменяем стъп=а.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: От демпферен маховик към обикновен
вдъхвате ми надежда че може да стане и при помпа дюза тази интервенция ако някой го е правил и има наблюдения да сподели