Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BPFC
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик

Мнениеот BPFC » Пон 13 авг 2012 23:20


Здравейте,колеги.Имам голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. 1999г. От скоро на празен ход има силни вибрации в купето и вибрации в съединителя,та съм почти сигурен,че демпферния ми маховик е заминал.Цената на добър такъв е над 1000 лева,което към момента се оказва непосилно за мен.Четох,че е възможно да се сложи обикновен маховик от Голф 3 и искам да попитам дали наистина е възможно и дали някой го е правил,точно от какъв голф маховика да взема и има ли нужда от някакви преправки.Нека ако някой е запознат по-подробно как стоят нещата и какво се прави да пише в темата или на лично.Благодаря ви предварително ;)




Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот Special mk3 » Вто 14 авг 2012 0:04


и аз имам същия въпрос колега понеже мой познат твърдеше че на AFN 110кс става обикновен от 90 и цепиш та има ли нещо вярно и става ли без допълнителни доработки и какви са минусите без него.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот 6669 » Вто 14 авг 2012 0:08


Става директно, нищо не се преправя. Маховик се взима от АBF(2.0 16V), 1Z(1.9 TDI 90) или G60 :wink:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот red.devilll » Вто 14 авг 2012 0:41


Аз съм така вече има няма 70-80000 км.Не съм карал със здрав демферен маховик за да знам как е, но не се оплаквам от този.Става без никакво преправяне.Сменят се само болтовете на маховика и притискатела и си ти


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот PabloEscobar » Вто 14 авг 2012 11:27


Има много теми изписани по въпроса. Аз карам вече близо 15 хил км със следния сетъп

- комплект съединител за VR6 2.8/2.9 (номерът на целия комплект е 3000 384 001) ,който се състои от:

- притискател с номер по Sachs - 3082 231 031
- феродов диск с номер по Sachs - 1862 393 031
- лагер с номер по Sachs - 3151 000 3888

Изображение
Изображение

Маховик от G60/1Z/ABF с номер 037105273C

- 6 броя болтове за маховика - N90206103
- 6 броя болтове за притискателя - N10101001

:link


BPFC
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот BPFC » Вто 14 авг 2012 12:47


Благодаря ви много.А цената на тези обикновените маховици между колко варира?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот basata-user » Вто 14 авг 2012 12:53


а някой има ли представа дали може да се сложи такъв маховик на 1.9 ajm 116ps :|


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот PabloEscobar » Вто 14 авг 2012 13:11


BPFC написа:Благодаря ви много.А цената на тези обикновените маховици между колко варира?


Нов няма смисъл. Търси си от някоя морга и огледай зъбните колела дали са наред. Реално няма какво друго да му стане.

basata-user написа:а някой има ли представа дали може да се сложи такъв маховик на 1.9 ajm 116ps :|


Доколкото знам при ПД моторите не е желателно да се прави тази интервенция :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот velinsl » Вто 14 авг 2012 15:58


А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот PabloEscobar » Вто 14 авг 2012 16:34


Аз лично платих 70 лв за маховик + всички болтове и отделно за комплекта съединител дадох 170 евро (притискател, феродов и лагер)


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот deversant » Вто 14 авг 2012 19:18


Аз 47лв с доставката,и понеже и съединителят ми изтърва май скоро ще влезе в употреба!
Само да си оправя първо проблема с турбината! mhihi


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот penko_pulev » Вто 14 авг 2012 20:00


Само да допълня за колегите които мислят да правят конверсията. Внимавайте при купуването на маховика. Има разлика в маховиците при надлъжен и напречно разположен двигател. Разликата е в зъбният венец за стартера. При напречен мотор венеца е от страната към съединителя а при надлъжен от другата. Заедно с маховика трябва да се купят и болтовете (тези към вала и тези за притискателя)
Поздрави!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот red.devilll » Сря 15 авг 2012 0:07


velinsl написа:А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.

Разликата в цената на съединителя между твоя мотор и на голф 4 ТДИ е точно иколо 50 лв.За моята кола маховика го взех за 30лв от една морга във Враца(перфектен)съединителя ми е същия като твоя.Значи ми е излезнало с 30 лв повече отколкото на теб.Вече карам 75-80 000км и нямам проблем за сега нито със съединителя-нито със скоростите. Не пишете гупости от това,което сте чули,а от това,което сте преживяли или направили.Има коли във форума много над нормалните си коне и с плътни маховици и още си карат колицит еи им се радват.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот yoan4o » Сря 15 авг 2012 0:13


red.devilll написа:
velinsl написа:А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.

Има коли във форума много над нормалните си коне и с плътни маховици и още си карат колицит еи им се радват.


Абсолютно подкрепям.
Даже има доста собственици на по-модерните ПД мотори както 1.9 от 2006 нагоре, така и 2.0, при които е възможна и се прави тази интервенция.
Не съм се интересувал обаче с какви части точно е взаимозаменяем стъп=а. :да:


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: От демпферен маховик към обикновен

Мнениеот basata-user » Сря 15 авг 2012 9:44


вдъхвате ми надежда че може да стане и при помпа дюза тази интервенция :| ако някой го е правил и има наблюдения да сподели :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11, sesi85, tdi fen, Zinoto и 48 госта