ABF-a е слаба ракия, там въртящия няма 200НМ, при мене е към 450
Варианта е или да се завари моя маховик или направо комплект с твърд. Имам един приятел тука със същия ARL, вече 1-2 години го кара така, нито има тресене, същото е като с демпфер
Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
radi_nrj написа:Има някакви готови китове на Westlake, които много ми ги хвалят. Ще пробвам на нашия ALH и ще дам отзиви. Цена с отстъпка е под 300лв за целия комплект.
сложих и аз westlake! Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя! И още нещо, когато натисна да включвам на 1 скорост ми изхърква ( не хърка когато задържа две секунди натиснат съединителя и включа на 1)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
lubo007 написа:Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя!
Това мяза на лагер-помпа. Аз сънм имам същия проблем с аксиални лагери на на съединител с жило.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
radi_nrj написа:lubo007 написа:Появи се един странен шум който изчезва когато натисна съединителя!
Това мяза на лагер-помпа. Аз сънм имам същия проблем с аксиални лагери на на съединител с жило.
а може ли и хъркането, ако не задържа съединителя, също да е признак за лагер помпа?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Ако не притиска достатъчно може и от нея да е.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
А педала мек ли е или втвърдява в един момент.Ако е лагер помпа ,не би ли трябвало педала да става твърд?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
не е твърд, но сякаш преди смяната отделяше по долу съединителя!
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Четох тия дни за моя двигател БКС какво да очаквам от маховика... и в западните форуми за шкода, ФВ, ауди, тдиклуб, честния джон и т.н. недвусмислено се изтъква тезата че който слага сбирщайн от VR6 после страда. Има вече и натрупани километри на хора сложили специалните сетове на Валео 4 в 1 за замяна на демпфер, но те са с друг феродов диск, при които с пробези от по 40-50000 км се докладва за абсолютно безпроблемна работа, без вибрации и прочее. Прави се обаче уговорка че Нм на двигателя трябва да под 300 по спомен - т.е. тунингован двигател не става, но със стандартния сет има и BJB и BXE и ВКС двигатели които безпроблемно понасят това упражнение.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 юни 2016 12:14
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1998
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен мах
vlado_tonev написа:2рия вариант е с чисто нов плътен маховик,така че друго не ти трябва.И един съвет от мен,смени си и вилката,тя не е включена в комплекта.
Колега имам едно питане към твоя коментар. Интересува ме защо трябва да се сменя и вилката? С каква точно трябва да я сменя? Благодаря предварително
п.п
Търся решение на проблема който възникна след смяната на съединител и маховик (от двумасов към едномасов) VW Golf 4 1.9 TDI 110hp AHF. Това е комплекта който сложих:
http://ecat.elitexport.eu/Flywheels-STA ... RTMTAwNQ==
След смяната се появи шум на неутрална скорост с пуснат съединител (оприличавам го като някакъв вид търкане), което изчезва като натисна съединителя (колата направо затихва и работи нормално), но след като пусна съединителя отново шума е налице. Въпроса ми е какъв може да е проблема и има ли решение за него? Сменени са: Маховик, притискателен диск, феродов диск и лагер. Благодаря предварително на всички отзовали се.
Последна промяна от mirojj на Съб 18 юни 2016 8:15, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Вилката се сменява,защото Има умора на метала и при нея.Когато има леко усукване в нея,се променя и хода на педала.Самата вилка е около 20-25 лв.Аз още съм с демпфера,но преди година счупих(направо се разцепи)вилката и за жалост трябваше да се сваля всичко.Относно шума при теб,който изчезва при натиснат съединител,ти с какъв комплект замени демпферния?Обикновено шума е от скоростната кутия,но може и от някои диск на съединителя да е.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Аз имам същите оплаквания като колегата по - горе , скоростите чегъртат след смяна на демферния с обикновен маховик та ако оправи проблема колегата нека пише . Човека от когото я взех каза че се е появил шума точно след смяна на съединителя , при него била минала така 100 хил. км. при мен вече над 30 хил. още е жива скоростната кутия а колата е с чип и се кара " доволно " ...
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 юни 2016 12:14
- Автомобил: VW Golf 4 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1998
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Здравейте
За съжаление ве още не съм решил проблема. Наложи се да отворя отново и да проверя да не би случайно да е объркано при монтирането и зглобяването но за съжаление не. Проблема с шума остана и предположенията вече са в скоростната кутия или по специално лагера на първичния вал, но там изобщо не искам да пипам че нещата са сериозни. Очеведно проблема го е имало и преди смяната на комплекта съедините и маховик, но тъй като стария маховик е обирал по-добре вибрациите не съм го усещал. Все пак ако някой открие лек за този проблем нека да пише. Благодаря на всички които се включиха.
За съжаление ве още не съм решил проблема. Наложи се да отворя отново и да проверя да не би случайно да е объркано при монтирането и зглобяването но за съжаление не. Проблема с шума остана и предположенията вече са в скоростната кутия или по специално лагера на първичния вал, но там изобщо не искам да пипам че нещата са сериозни. Очеведно проблема го е имало и преди смяната на комплекта съедините и маховик, но тъй като стария маховик е обирал по-добре вибрациите не съм го усещал. Все пак ако някой открие лек за този проблем нека да пише. Благодаря на всички които се включиха.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Точно там е проблема в скоростите първичния вал ... Карай докато върви , има варянт и с друга кутия пак да чегърта ...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Пичове навсякъде се пише за замяна на 228мм маховик, но никъде в темата не е писано за 240мм.
Навсякъде намирам комплекти с твърд и с демпферен маховик, съединител се продава за демпферен маховик 240мм, но за твърд маховик 240 не намирам съединител... Аз ли не търся както трябва защото ако е така се обезмисля слагането на твърд маховик? Идеята ми е да си намера маховик 240мм твърд втора употреба и да си взема само нов съединител. Има ли оригинално от каква кола да си взема твърд 240 маховик?
Навсякъде намирам комплекти с твърд и с демпферен маховик, съединител се продава за демпферен маховик 240мм, но за твърд маховик 240 не намирам съединител... Аз ли не търся както трябва защото ако е така се обезмисля слагането на твърд маховик? Идеята ми е да си намера маховик 240мм твърд втора употреба и да си взема само нов съединител. Има ли оригинално от каква кола да си взема твърд 240 маховик?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
Попадна ми този маховик мисля че е от 1.8 ще стане ли за заместител на моя AHF ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Google [Bot] и 57 госта