Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5761
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).

Мнениеот muns61 » Пет 01 сеп 2017 22:07


Кука, дай координати да ти дам качествен силиконов дунапрен, държи на масло и температура 150 градуса.




kukata_pasat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: WV PASAT B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен

Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).

Мнениеот kukata_pasat » Чет 07 сеп 2017 12:51


Здравейте колеги имам следните питания: Колата ми е Пасат б5 АФН пвц клапана ми е марка Валко сменен преди 5 месеца,Имам нерегламентиран харч на масло около 200 грама на 1000 км и за голяма част от него обвинявам клапана.свалях го изглежда наред като му запуша двата щуцера този към главата и този към картера и дръпна от третия към турбината менбраната работи усеща се ,че се свива,след това изтрих омасляването което беше в щуцера към турбината и запалих колата при махнат маркуч от щуцера който е към турбината.При подаване на газ и работа на ниски обороти от щуцера си пушише от картерните газове и в двата случая като не правише никакво омасляване вътре в щуцера.След това вкарах маркуча на мястото си и покарах колата около 5 км и отново свалих маркуча водещ от клапана към турбината и забелязах омасляване в основанието на щуцера при положение,че съм изтрил най идеално.Питането ми е дали клапана работи коректно,дали е нормално толкова бързо да се омасли този щуцер и може ли да сложа в основанието на щуцера силиконов дунапрен който да пропуска картерните газове към турбината и да спира течното масло да отива към турбото.




Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 353
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).

Мнениеот bkunev » Пон 18 сеп 2017 18:35


Я да възродя и аз темата... Карам Голф 5 1,9 ТДИ ВКС мотор. Около студения ойлюф е омаслено и капе даже малко. Разхода на масло е 7-800 мл/11000км. С моя майстор майнахме маркучите на турбото и той установи, че турбото е "чук", сменяно е някога... Та въпроса ми какво ще стане ако изведа картерната вентилация навън? Дали ще мирише като работи на място(зима иде)? Надали ще има последствия за мотора и вървенето му..?!?!?





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev, dalgia-73, vanesto и 8 госта