Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Дебита на нафтата е проблема при теб. Не ти достига нафта според мен.
- KOCMOC
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
- Автомобил: VW PassaT B5 комби
- Двигател:
- Местоположение: София West
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
преди време с Марешка нафта спря на 140 и реших ,че е нафтата.след това си вървеше прилично 180-200 без проблем.
Ако е дебит на нафта дали ще върви така ?
одеве реших да позачиста маслото и да следа какво се случва по принцип.
и се натъкнах на спукано гумено оплатнение от колектора ....дали това може да е проблема ?
Ако е дебит на нафта дали ще върви така ?
одеве реших да позачиста маслото и да следа какво се случва по принцип.
и се натъкнах на спукано гумено оплатнение от колектора ....дали това може да е проблема ?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Не вярвам, горивният ти филтър с клапанче ли е отгоре?
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Това не е уплътнение, а маркуч. И да, той страда от такива проблеми . В тази тема имам мнение с този проблем viewtopic.php?t=384863&start=4290
- KOCMOC
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
- Автомобил: VW PassaT B5 комби
- Двигател:
- Местоположение: София West
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
samo_pechka Мерси :)
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
За това е форума :) но при теб в случая, предполагам, че е проблем със захранването с гориво на помпата. Защото се случва на пета предавка и висока скорост. Същото ще се случи и на четвърта на як баир и дълга газ . На малките предавки това не се случва защото горивото "стига" да се развърти моторетката, отделно и не се задържа дълго самия педал нали :) В момента в който не се връща газта и се понастъпи по-серт, нафтата "свършва" в ГНП-ето, мотора почва да дъвче и дори угасва ...
Няколко може да са причините за това кофти явление. Като се почне от задръстена цедка в резервоара, повредени маркучи от резервоара, неплътност в системата, задръстен гор.филтър, до проблем в ГНП ( клапани, помпата за ниското налягане или счупена/и пружина/и в главата на самата помпа ). Нека последното да не е :) .
Може и да изпущам нещо. Общо взето е това . Аз бих се насочил като за начало към филтъра , маркучите около него , както и за изл.нафта. След това към резероара цедката и маркучите към сондата.
Няколко може да са причините за това кофти явление. Като се почне от задръстена цедка в резервоара, повредени маркучи от резервоара, неплътност в системата, задръстен гор.филтър, до проблем в ГНП ( клапани, помпата за ниското налягане или счупена/и пружина/и в главата на самата помпа ). Нека последното да не е :) .
Може и да изпущам нещо. Общо взето е това . Аз бих се насочил като за начало към филтъра , маркучите около него , както и за изл.нафта. След това към резероара цедката и маркучите към сондата.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Колеги тази кола не надува както трябва с този спукан маркуч и влиза в авариен режим.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Колегата пише :
Оттам съдя, че е друг проблема...според мен не трябва да гасне, дори и в сервизен режим или бъркам? Отделно ще кади доста повече отколкото преди, той не видях да споменава това. При мен като се спукаха и на двете коли, просто колата сякаш се "блъска" в силен насрещен вятър след 100-120/130 ( явно като се поотвори в него момент повече самата дупка ) , спря да върви под напън и като изгърмя тотално на едната , изкади яко един облак пушек отзад...
Все си мисля, че проблема на колегата е комбиниран, един път откъм турбопът и втори откъм захранването с гориво.
KOCMOC написа:Загуби мощност и след като намалих малко ,изключих от скорост и загасна....
Оттам съдя, че е друг проблема...според мен не трябва да гасне, дори и в сервизен режим или бъркам? Отделно ще кади доста повече отколкото преди, той не видях да споменава това. При мен като се спукаха и на двете коли, просто колата сякаш се "блъска" в силен насрещен вятър след 100-120/130 ( явно като се поотвори в него момент повече самата дупка ) , спря да върви под напън и като изгърмя тотално на едната , изкади яко един облак пушек отзад...
Все си мисля, че проблема на колегата е комбиниран, един път откъм турбопът и втори откъм захранването с гориво.
- KOCMOC
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:23
- Автомобил: VW PassaT B5 комби
- Двигател:
- Местоположение: София West
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 - Играят оборотите?
Сменям маркучите и пробвам.
Беше много тъмно и не съм видял да изпушва.
А защо тогава стрелката се местеше в диапазон от 400 оборота.нагоре надоло,а вървеше ,а не прескача двигатела с тая разлика в оборотите?
Беше много тъмно и не съм видял да изпушва.
А защо тогава стрелката се местеше в диапазон от 400 оборота.нагоре надоло,а вървеше ,а не прескача двигатела с тая разлика в оборотите?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта