VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Пет 26 окт 2012 19:34


Привет колеги,сравнително нов съм в форума,следя потока на информация откакто реших да купя пасат б5.


Днес бях в една автокъща ,имаше няколко пасата,избрах да тествам един сив пасатор ,който набиваше на очи(беше с сменени фарове,които и отиваха.Колата ми хареса ,разбрахме се купих го, и веднага в кат да го регистрирам ,тъй като беше нов внос,ето я колата : http://www.cars.bg/u808114

след работата в кат ,сипвам дизел за 20 лв. 7 и нещо литра.Карам аз ,може би 30-40 км и почва да ми свети индикатора на дизела,че било на свършване - тва нормално ли е или имаще нередно ,борд компа ми показва 8.5/100 км.

Колата също така рядко пали от раз.Първо като вкарам включа и дам контакт нещо бибитка 3 пъти и на таблото се появява това: Изображение

След това - съединителя на колата е малко твърд и се чува някакво скърцане при натискане на педала,само на задна влиза малко по трудно ,също така ми показва ,че спирачната течност е с недостатъчно количество - може ли да е това ?колата иначе отделя "горе" аз съм свикнал някаде на средата или долу да отделя.

Тези проблеми настрана колата има страшно добра возия ,също така е мн удобна и приятна за каране :)




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот ventotdi » Съб 27 окт 2012 8:00


Колега този автомобил е излязъл от автокъщата с минимално количество нафта сигурен съм ,че стрелката е била залепнала на "0" . Аз се чудя ти като си налял 7 и нещо си литра тя как е огаснала лампата изобщо? Относно иконката на таблото ти ... има някакъв проблем с разчитането на имобилайзера.Ако са ти дали повече от 1 ключ пробвай с другите да видиш какво ще прави !


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Нед 28 окт 2012 18:16


клю4ът ,който ми дадоха бе единствен,аз разбира се попитах дали колата няма друг клю4,но казаха 4е това е единствения!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот mshbul » Пон 29 окт 2012 19:42


Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Пон 29 окт 2012 21:19


Утре сутринта колата е на сервиз ,дано майстора да е 4итав,общо взето за колко може да ми излезе нов съединител за колата ,нещо подобно на това ли е ? http://www.bparts-bg.com/product/141/lu ... 110ks.html


msfara
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 28 окт 2012 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: okolo PK

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот msfara » Вто 30 окт 2012 10:53


mshbul написа:Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.

Стига бе ,до колкото знам на пасата и а4 отделя почти най-горе нещо като помпичка си има която го регулира,аз имам пасат и съм карал няколко пасата и а4 и от др хора всеки е казвал че и на него е така ,та всички ли са за смяна :beer


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Вто 30 окт 2012 13:50


msfara написа:
mshbul написа:Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.

Стига бе ,до колкото знам на пасата и а4 отделя почти най-горе нещо като помпичка си има която го регулира,аз имам пасат и съм карал няколко пасата и а4 и от др хора всеки е казвал че и на него е така ,та всички ли са за смяна :beer


Колеги това ми е 1-вия пасат и 4естно казано не знам все още как стоят нещата при тая коли4ка,преди това карах опел вектра б.В момента колата е в сервиз ,до сега са намерили тук-там няколко неща за смяна ,но май за съединиетяля не са погледнали,не са ми казали нищо още !


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот Благовест » Вто 30 окт 2012 15:05


Смени цялата спирачна течност и не се занимавай с доливания,надали някой преди теб я е сменял!Бих препоръчал и масло на ск.кутия...90% от хората,ако ги питаш ще ти кажат,че не се сменят. scare mhihi
За другото никой не може да каже от монитора...


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Вто 30 окт 2012 15:27


Благовест написа:Смени цялата спирачна течност и не се занимавай с доливания,надали някой преди теб я е сменял!Бих препоръчал и масло на ск.кутия...90% от хората,ако ги питаш ще ти кажат,че не се сменят. scare mhihi
За другото никой не може да каже от монитора...

Спира4ната те4ност ще се смени на 100 % ,няма да има доливания ,тъй като не се препоръ4ват,оба4е маслото на скоростната кутия от зна4ение ли е по принцип,да се смени?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот веселин » Вто 30 окт 2012 16:05


Сменя се и маслото на скоростите /освен ако нямащ 100% увереност , че е сменяно скоро /- защото установих , че откак е произведен Голфа /старата ми кола/ 12 години не е сменяно маслото - беше станало буквално със течливост на вода :shock :banghead:


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот Special mk3 » Вто 30 окт 2012 16:21


Колега Пасата е голям Красавец.
Както казаха колегите гориво сигурно е имало 2/3л макс.
Спирачната течност я смени или доляй.
съединителя това скърцане не е проблем при мен съединителя ми е чисто нов така съм взел колата(от сервиз Vw с документ за това) и скърца някой път и отделя възможно най долу така че незнам на какво се дължи.
Ако съединителя и демфера са ти за смяна сложи комплект от VR6 без демферен маховик за повече информация попитай колегата PabloEscobar или виж в търсачката има тема по евтино и един вид по здраво а и ако ще слагаш чип направо смени комплекта преди това.
Доста читав ми се видя.
Успех и да те вози дълго возията им е прекрасно все едно не си возил до сега в кола и позицията на шофьора е много комфортна абе блага работа. :да:


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Чет 29 мар 2018 21:03


Знам че мина доста време,но да си кажа ,нали имах подозрения за съединителя- не се оказа никакъв проблем ,карах я над 70к КМ и така я продадох без да съм правил скорости, мотор, съединител, или др от по скъпите ремонти.Но от друга страна съм сменял карета и носачи толкова много че забравих колко пари съм хвърлил за окачването.Като цяло останах доволен от колата и ако не беше с толкова чуплива предница щях да си я карам още дълго.Сега се оглеждам за Б5.5 или Б6 ,ако намеря читава!


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 29 мар 2018 22:05


На Пасати Б5 и 5,5 маслото на скоростната кутия с ръчно превключване не се сменя, а само се долива при необходимост. Разчетено е да носи до живот!

Иначе сигурно си слагал евтини части на предницата, за да се чупи лесно.


MartinProUser
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: antarktika

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот MartinProUser » Чет 29 мар 2018 22:38


Курт Деликуртев написа:На Пасати Б5 и 5,5 маслото на скоростната кутия с ръчно превключване не се сменя, а само се долива при необходимост. Разчетено е да носи до живот!

Иначе сигурно си слагал евтини части на предницата, за да се чупи лесно.


Пробвал съм евтини и скъпи разултата е същия след 2-3 месеца :mhihi


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми

Мнениеот Mishonti » Чет 29 мар 2018 22:41


То според теб всичко е вечно в тия коли. Масла, въздушни филтри, ремъците и ролките по 1 милион км живот имали .. :)

Иначе относно окачването, за мен Пасат Б5 и Б5.5 не са със слаби предници. Това го казвам от личен опит, а слаба предница (и дори задница) мога да изтъкна при Вектра Ц.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 159 госта