VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Привет колеги,сравнително нов съм в форума,следя потока на информация откакто реших да купя пасат б5.
Днес бях в една автокъща ,имаше няколко пасата,избрах да тествам един сив пасатор ,който набиваше на очи(беше с сменени фарове,които и отиваха.Колата ми хареса ,разбрахме се купих го, и веднага в кат да го регистрирам ,тъй като беше нов внос,ето я колата : http://www.cars.bg/u808114
след работата в кат ,сипвам дизел за 20 лв. 7 и нещо литра.Карам аз ,може би 30-40 км и почва да ми свети индикатора на дизела,че било на свършване - тва нормално ли е или имаще нередно ,борд компа ми показва 8.5/100 км.
Колата също така рядко пали от раз.Първо като вкарам включа и дам контакт нещо бибитка 3 пъти и на таблото се появява това:
След това - съединителя на колата е малко твърд и се чува някакво скърцане при натискане на педала,само на задна влиза малко по трудно ,също така ми показва ,че спирачната течност е с недостатъчно количество - може ли да е това ?колата иначе отделя "горе" аз съм свикнал някаде на средата или долу да отделя.
Тези проблеми настрана колата има страшно добра возия ,също така е мн удобна и приятна за каране
Днес бях в една автокъща ,имаше няколко пасата,избрах да тествам един сив пасатор ,който набиваше на очи(беше с сменени фарове,които и отиваха.Колата ми хареса ,разбрахме се купих го, и веднага в кат да го регистрирам ,тъй като беше нов внос,ето я колата : http://www.cars.bg/u808114
след работата в кат ,сипвам дизел за 20 лв. 7 и нещо литра.Карам аз ,може би 30-40 км и почва да ми свети индикатора на дизела,че било на свършване - тва нормално ли е или имаще нередно ,борд компа ми показва 8.5/100 км.
Колата също така рядко пали от раз.Първо като вкарам включа и дам контакт нещо бибитка 3 пъти и на таблото се появява това:
След това - съединителя на колата е малко твърд и се чува някакво скърцане при натискане на педала,само на задна влиза малко по трудно ,също така ми показва ,че спирачната течност е с недостатъчно количество - може ли да е това ?колата иначе отделя "горе" аз съм свикнал някаде на средата или долу да отделя.
Тези проблеми настрана колата има страшно добра возия ,също така е мн удобна и приятна за каране
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Колега този автомобил е излязъл от автокъщата с минимално количество нафта сигурен съм ,че стрелката е била залепнала на "0" . Аз се чудя ти като си налял 7 и нещо си литра тя как е огаснала лампата изобщо? Относно иконката на таблото ти ... има някакъв проблем с разчитането на имобилайзера.Ако са ти дали повече от 1 ключ пробвай с другите да видиш какво ще прави !
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
клю4ът ,който ми дадоха бе единствен,аз разбира се попитах дали колата няма друг клю4,но казаха 4е това е единствения!
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Утре сутринта колата е на сервиз ,дано майстора да е 4итав,общо взето за колко може да ми излезе нов съединител за колата ,нещо подобно на това ли е ? http://www.bparts-bg.com/product/141/lu ... 110ks.html
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 28 окт 2012 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: okolo PK
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
mshbul написа:Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.
Стига бе ,до колкото знам на пасата и а4 отделя почти най-горе нещо като помпичка си има която го регулира,аз имам пасат и съм карал няколко пасата и а4 и от др хора всеки е казвал че и на него е така ,та всички ли са за смяна
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
msfara написа:mshbul написа:Съединителят е за смяна - имаш признаците - твърд педал и високо отделяне.
Лошото е, че има и демпферен маховик, който едва ли ще е в добро състояние. Но, ако не е много зле сменяш само комплект съединител.
Не го отлагай, защото по-добре няма да стане, най-много да избие някоя помпа.
Стига бе ,до колкото знам на пасата и а4 отделя почти най-горе нещо като помпичка си има която го регулира,аз имам пасат и съм карал няколко пасата и а4 и от др хора всеки е казвал че и на него е така ,та всички ли са за смяна
Колеги това ми е 1-вия пасат и 4естно казано не знам все още как стоят нещата при тая коли4ка,преди това карах опел вектра б.В момента колата е в сервиз ,до сега са намерили тук-там няколко неща за смяна ,но май за съединиетяля не са погледнали,не са ми казали нищо още !
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Смени цялата спирачна течност и не се занимавай с доливания,надали някой преди теб я е сменял!Бих препоръчал и масло на ск.кутия...90% от хората,ако ги питаш ще ти кажат,че не се сменят.
За другото никой не може да каже от монитора...
За другото никой не може да каже от монитора...
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Благовест написа:Смени цялата спирачна течност и не се занимавай с доливания,надали някой преди теб я е сменял!Бих препоръчал и масло на ск.кутия...90% от хората,ако ги питаш ще ти кажат,че не се сменят.
За другото никой не може да каже от монитора...
Спира4ната те4ност ще се смени на 100 % ,няма да има доливания ,тъй като не се препоръ4ват,оба4е маслото на скоростната кутия от зна4ение ли е по принцип,да се смени?
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Сменя се и маслото на скоростите /освен ако нямащ 100% увереност , че е сменяно скоро /- защото установих , че откак е произведен Голфа /старата ми кола/ 12 години не е сменяно маслото - беше станало буквално със течливост на вода
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Колега Пасата е голям Красавец.
Както казаха колегите гориво сигурно е имало 2/3л макс.
Спирачната течност я смени или доляй.
съединителя това скърцане не е проблем при мен съединителя ми е чисто нов така съм взел колата(от сервиз Vw с документ за това) и скърца някой път и отделя възможно най долу така че незнам на какво се дължи.
Ако съединителя и демфера са ти за смяна сложи комплект от VR6 без демферен маховик за повече информация попитай колегата PabloEscobar или виж в търсачката има тема по евтино и един вид по здраво а и ако ще слагаш чип направо смени комплекта преди това.
Доста читав ми се видя.
Успех и да те вози дълго возията им е прекрасно все едно не си возил до сега в кола и позицията на шофьора е много комфортна абе блага работа.
Както казаха колегите гориво сигурно е имало 2/3л макс.
Спирачната течност я смени или доляй.
съединителя това скърцане не е проблем при мен съединителя ми е чисто нов така съм взел колата(от сервиз Vw с документ за това) и скърца някой път и отделя възможно най долу така че незнам на какво се дължи.
Ако съединителя и демфера са ти за смяна сложи комплект от VR6 без демферен маховик за повече информация попитай колегата PabloEscobar или виж в търсачката има тема по евтино и един вид по здраво а и ако ще слагаш чип направо смени комплекта преди това.
Доста читав ми се видя.
Успех и да те вози дълго возията им е прекрасно все едно не си возил до сега в кола и позицията на шофьора е много комфортна абе блага работа.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Знам че мина доста време,но да си кажа ,нали имах подозрения за съединителя- не се оказа никакъв проблем ,карах я над 70к КМ и така я продадох без да съм правил скорости, мотор, съединител, или др от по скъпите ремонти.Но от друга страна съм сменял карета и носачи толкова много че забравих колко пари съм хвърлил за окачването.Като цяло останах доволен от колата и ако не беше с толкова чуплива предница щях да си я карам още дълго.Сега се оглеждам за Б5.5 или Б6 ,ако намеря читава!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
На Пасати Б5 и 5,5 маслото на скоростната кутия с ръчно превключване не се сменя, а само се долива при необходимост. Разчетено е да носи до живот!
Иначе сигурно си слагал евтини части на предницата, за да се чупи лесно.
Иначе сигурно си слагал евтини части на предницата, за да се чупи лесно.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 26 окт 2012 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: antarktika
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
Курт Деликуртев написа:На Пасати Б5 и 5,5 маслото на скоростната кутия с ръчно превключване не се сменя, а само се долива при необходимост. Разчетено е да носи до живот!
Иначе сигурно си слагал евтини части на предницата, за да се чупи лесно.
Пробвал съм евтини и скъпи разултата е същия след 2-3 месеца
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: VW Passat 98 г.Първи впечетления! и малко проблеми
То според теб всичко е вечно в тия коли. Масла, въздушни филтри, ремъците и ролките по 1 милион км живот имали .. :)
Иначе относно окачването, за мен Пасат Б5 и Б5.5 не са със слаби предници. Това го казвам от личен опит, а слаба предница (и дори задница) мога да изтъкна при Вектра Ц.
Иначе относно окачването, за мен Пасат Б5 и Б5.5 не са със слаби предници. Това го казвам от личен опит, а слаба предница (и дори задница) мога да изтъкна при Вектра Ц.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 159 госта