пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Чет 26 мар 2015 19:37


Аз брато не се занимавам с ремонти и немога да ти сменя съединителят.

Но ти слушай сърцето си и сменяй каквото ти е кеф на сърцето.

Нали знаеш че като не е проблема в съединителят, поне ще имаш нов съединител и ще продължиш да сменяш други неща. Кой знае накрая може и колата да смениш и тогава ще си решиш проблема на 100 %.

Еми успех да ти пожелая ! :Mr Green Fun

========
И аз така сам си сложих неправилни подгревни свещи на мотора и сега ще трябва да ги сменя пак сам и да дам едни излишни пари отново. Е разбирасе за това ми помогна продавача в магазина !




Потребителски аватар
piratcho
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 06 юли 2009 7:49
Автомобил: Passat B5 Passat B4 Golf Mk3
Двигател: 99AFN 95AFN 94ABS
Местоположение: България Бургас
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот piratcho » Пон 08 юни 2015 16:22


samo_pechka написа:Идеално , да споделиш после как се държи сетъп-а . Тресене , има ли няма ли , ако - да , кога се усещат , при какво натоварване , събираме и такива мнения , да се знаят :th_up




Съжалявам за късния отговор колега. След замяната на демпферния маховик с твърд на пассат б5 афн през януари и вече около 6000 км колата се държи добре има лек резонанс при прекалено ранна смяна на предавките и на празен ход при пуснат съединител си чува почукване от скоростната кутия. Другото което е педала отделя малко по горе отколкото трябва с чисто нов съединител. Предполагам това се дължи на разликата в дебелината на маховика т.к. не разбирам много от автомобили така си го обяснявам или просто така ми се струва.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Пон 08 юни 2015 18:36


Тук не съм писал но ще споделя. При мен вибрациите се оправиха, след като смених окачването. Демек, махнах полиуретановите тампони. Равносметката е един комплект Закс и после един Валео с маховик. Ама кой да се сети, че там е бил проблема а не в твърдия маховик от 1Z и съединителя от ACE. Сега си имам в гаража комплект съединител Закс на 500 километра и един твърд маховик от 1Z :)


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот boreto1977 » Нед 22 ное 2015 18:32


Здравейте колеги, след толкова много изписано по темата така и не можах да се ориентирам някой слагал ли е твърд маховик с нормален съединител на пасат 5.5 AVF 131 с 6 степена кутия?
Колата е с чип от Брезел -160ps 380nm.
Ако няма готов вариант на 240мм, както е оригиналния може ли да се сложи на 228мм някакъв , който да издържи на повишения въртящ момент?
Ако да то какъв ?
Моля да пишат колеги, които са го правили и имат опит с тази трансплантация.
Поздрави Борис


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот mineffjoro » Пет 27 ное 2015 11:31


Да, възможно е да сложиш твърд маховик. Има комплекти в и-бей, но са цифра. :drunk


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пет 22 яну 2016 22:39


Колеги, повдигам темата със следния конкретен въпрос.
В началото на тази тема (пост № 3) samo_pechka описва по номера и двигатели откъде се взимат съединителят и маховика.
Дотук добре, но възниква едно голямо НООООО...
В нашия случай взимаме маховик от АСЕ двигател, като маховика и съединителят са абсолютно еднакви за всички Аудита с този код на мотора.
Не така обаче стои въпросът с комплекта съединител!!!!!
Печката посочва номер 3000 722 002 по SACHS, който се монтира на Ауди А4 и Пасат 3В2 без демпферен маховик с кодове на мотора 1Z или AHU.
Дотук всичко е добре, но на Ауди 80 В4 и Ауди А6-С4 пак с двигатели 1Z номерът на съединителят по SACHS не е горепосочения, а 3000 386 001. Този комплект съединител има точно същият притискателен диск, какъвто имат АСЕ моторите от които взимаме маховика, докато 3000 722 002 има друг притискателен диск и на снимката макар и трудно се забелязва малка разлика в дупките (има 1 повече).
Въпросът ми е кой точно съединител да вземем, ако има хора извършвали тази операция??


starsel
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 04 сеп 2015 7:22
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот starsel » Пон 28 мар 2016 13:15


Здравеите колеги прочетох цялата тема само не ми е ясно съединител от бензинова б4 как ще издържи на тди мотор при положение че въртящия момент на дизела е много по голям отколкото на бензинов мотор моля хората които са наясно с нещата да обеснят,вярвам че този въпрос си го задават много от феновете на тди моторите.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Пон 28 мар 2016 14:47


Отговора от мен е - никак !
Аз напълно се убедих, че се сменя целият комплект както следва или си тошиш скоростите, краката от натискане на педала и колата скача като разбеснял се кон когато е студена. Всякакви подмяни с едномахови маховици биха довели до подобни ситуации и проблеми. Половината от усилието се поема от маховика, а другата част от феродо притискателят. Същото е и с вибрациите и големият начален въртящ момент на този остър мотор какъвто особено е 131 коня. Не случайно и феродният диск има демпфери.

Та аз мисля лятото да сменя целият комплект както следа, защото до тук смених само притискател/фероден и нищо не се промени- подскачането си остана на студен мотор и твърдостта заради която смених двете части също не се измени.

Не ми се мисли ако сложа твърд махови- сигурно ще ми подскача предницата като на тунингован драгстер при потегляне.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот svere » Пон 28 мар 2016 14:53


При теб най вероятно нещо не е направено както трябва!

Последна промяна от svere на Нед 17 апр 2016 7:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот stefan4o » Пон 28 мар 2016 14:55


Сравняваш несравними работи, колега с АФН :c020


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот svere » Пон 28 мар 2016 15:04


какво точно имаш в напредвид?


starsel
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 04 сеп 2015 7:22
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот starsel » Пон 28 мар 2016 15:06


благодаря колеги за отговорите аз съм с АФН значи без проблем мога да сложа твърд маховик ако някой може да сподели точно от кой модел бензинов автомобил е сложил на АФН.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот svere » Пон 28 мар 2016 15:28


Колега starsel! В темата е описано няколко пъти, но аз ще го систематизирам и ще опиша какво съм сложил на моя АФН
едномасов маховик ot ACE с кат.номер 026 105 269L
Престърган е от RS-MAD в маднес мотор спорт (http://www.madness-motorsport.com/) от 228мм на 240мм
Съединител комплект от ауди S2 с номера
притискател > 3082 919 001
феродоф > 1862 625 001
аксиалния лагер си е същия като твоя!
Необходими са и др.болтове за маховика(по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6
Това е!!
в момента съм към 170к.с и малко над 380нм (по спомен) и с горния сетъп нямам никакви ядове!

Последна промяна от svere на Пон 28 мар 2016 16:41, променено общо 1 път.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Пон 28 мар 2016 15:44


Колега не те знам дали си към 170 или 200 коня някъде, но ПД мотора с доста по голямата турбина от тоя АФН който е някъде 170 коня имат доста голяма разлика като цяло и в Нютоните и в ускорението.

Кой какво е модифицирал и какво е станало там някаде е друга тема, но 131 коньовият мотор е много остър още от старта с тези ПД елементи и най високо възможно налягане при дизелите.
Та при мене всичко си е направено както трябва, но има една мака подробност- маховика ми е стар ! :smile

А при тебе нещата не са както трябва, то колата ти е станала сбирка от какво ли не. Щом ти харесва как върви -карай си я.
Но АФН с ротационната помпа не ми го сравнявай с ПД системата, ако ще и 200 коня да ти е станала колата. Въпроса е че от ниските ПД-то рита здраво.

Твоя пуши ли здраво след модификациите ?

А и на съседа Реното Сценик е 150 коня атмосферка мисля, но го изяждам директно.

Едит

Ето това е основната грешка тук в темата- колегите с ротационни помпи препоръчват монтирането на обикновени маховици, което ми се струва лоша идея при ПД моторите лично на мене.

Последна промяна от kossis на Пон 28 мар 2016 15:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8337
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот samo_pechka » Пон 28 мар 2016 15:54


Моментните колебания по ПД мотор са големи. По-големи в сравнение с тези с роторно ГНП . Това е моето мнение. Според мен ще се скофтят нещата с твърд маховик сложен на ПД .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта