пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот hvp800 » Пон 18 апр 2016 14:52


valiosport написа:Интересува ме от каква кола се взема маховик 240мм(едномасов).

Отговора е - от никаква!?! Твърдия маховик е Заместител на Демпферния а хората от VAG сигурно знаят защо има нужда от демпфера....




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Пон 18 апр 2016 15:04


Абе ние винаги сме по тарикати и спецове от инженерите. И аз така спестих едни 450 и сега пак ще сменям.

valiosport, като не виждаш връзката колега, сложи си с твърд маховик на ПД мотор, дай едни пари и като ти хареса, ще ми кажеш и аз да сложа ! :Mr Green Fun


Аз я видях срещу нови 800 за комплекта.


Потребителски аватар
666
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 29 май 2007 22:46
Автомобил: Audi A4 TDI Quattro
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот 666 » Пон 16 май 2016 17:04


Аз съм с впечатление, че сетъпа с твърд маховик (от 1з да речем) + съединител от S2 е приложим само за коли на предно и то не във всички случаи. На 4х4 с такъв комплект досега не съм чул някой доволен, дори и с комплекта на Валео с твърдия маховик пак има вибрации макар и по-малко. Разбира се, на 4х4 със торсен (Ауди А4 Б5 , Пасат Б5 / Б5.5) най-много се усеща това.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Вто 17 май 2016 9:24


Естествено че при куатрото с Торсен където мощността се разпределя постоянно и на четирите колела и на ПД моторите проблема с вибрациите ще е най голям.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот valiosport » Сря 18 май 2016 8:14


kossis написа:valiosport, като не виждаш връзката колега, сложи си с твърд маховик на ПД мотор, дай едни пари и като ти хареса, ще ми кажеш и аз да сложа ! :Mr Green Fun

Какво има да ми харесва, няма да се "женя" за съединитела, като здаде багажа ще сложа. Имам познат тука със същия голф като моя 1.9 АРЛ и го кара 2 години така. Едно е да си чул от някой или да си прочел във форума че тресе, съвсем друго е да си видял.
Лесно ще и сложа пак демпферен маховик, но колко ще изкара на 400++НМ, особенно ако се правят стартове от място....


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Сря 18 май 2016 8:55


Ами моят тресе в момента и другият месец купувам пълният комплект без компромиси повече - твърд педал, тресене при потегляне -чак подскачат чистачките при студен мотор.

Ти си прави експерименти, аз приключих с тях.
Като ти чета Нютоните и ластиците, твърдият маховик тукувиж те изстрелял първо вертикално нагоре :mhihi Ще станеш голф с вертикално излитане. :Mr Green Fun

Аз ще се женя за жена ми другият месец :Mr Green Fun, понеже не направихме Сватба, както му е реда.

Тия дето се женят и целуват с колите си ги дават по Нешънъл и ТЛС в Специални предавания-Табу !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Пон 13 юни 2016 16:29


Ново двайсе - майстора ми вика- демпферен маховик не се палело на натиснат педал. :bowdown :screwy Прецаквал се.

Аз просто по друг начин не мога да паля. :bowdown

Това ми го каза когато взех колата от сервиза в Събота със сменен съединител комплект. Тоя новият в началото не можеше да върне педала до края- мека та мек. Като го напомпвах и се втвърдяваше сам и сега като я покарам се връща до горе и се втвърдява поносимо. При тръгване не тресе. Абе за сега е по добре.
Но си е изродска работа тоя тип съединител. Явно като загреят пружините и има някакви сили които карат центробежно да се втвърдява притискателят. Незнам Странна работа е това.

Представям си с твърд маховик какво ще е .....................на тоя мотор.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8337
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот samo_pechka » Пон 13 юни 2016 19:28


kossis написа:Ново двайсе - майстора ми вика- демпферен маховик не се палело на натиснат педал. :bowdown :screwy Прецаквал се.


Е аз па не съм съгласен с това. Това не може да е вярно. Аз винаги така паля и гася . На всичко що е МПС Няма значение трактор , мотор, кола . Убеден съм на 110%


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Пет 24 юни 2016 14:39


Да питам какви са номерата на съединителя на AVF мотора. 240мм. Говоря ако някой ги знае поотделно - притискател, феродо, маховик на ЛУК.


Потребителски аватар
stan4_kz
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 15:11
Автомобил: VW Passat TDI
Двигател: AWX 2002
Местоположение: Burgas

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот stan4_kz » Сря 13 юли 2016 13:20


Здравейте колеги, изчетох цялата тема поне 2 пъти , 'щото и аз влязох във филма маховици, съединители и т.н.
Проблема е, че колата /Пасат 5.5 131к.с AWX мотор/ я взех със вече сменен маховик - едномасов от 1Z и съединител, мисля от същия мотор.
След около 20-25 000км. съединителя започва да буксува осезаемо на високите предавки а след това и при потегляне.Решавам да сменям притискател и феродов комплект.Взех от ACE мотор на Ауди /по номера е почти същия/ , викам поне още 20К да изкара, добре, че нямам пари за комплект с маховик от магазина.Да, ама-НЕ. Започна да буксува още след излизане от сервиза.Пак обратно при майстора и сваляне на кутия и съединител. При сравняване на маховика с такъв свален от 1Z се оказа, че моя е пристъргван по периферията, където се захваща притискателя, явно за да се натегне повече към маховика, и от там да носи големите NM. Питанката сега е, дали да пробвам още леко смъкване от челото по периферията на маховика и сваляне още на притискателя, и какви рискове крие тази интервенция. Щото вече дадох едни 400лв а още 1000 НЯМАМ :( Също , никъде не прочетох колеги с този мотор дали са слагали кит-заместителя на Valeo и как се държи той на този мотор, защото ако изровя от някъде 1000лв...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Сря 13 юли 2016 13:30


Ами нямаш 1000 лева но ще ти се наложи да ги намериш.
Струва ми се че колкото повече го стъргаш толкова повече ще приплъзва. Логично- притискателят ще се отпуска повече за да легне върху феродо/маховика. Пластините ще са по отпуснати и ..........

Интересно ми е как на този мотор не ти подскача предницата при потегляне с този твърд маховик.

Абе докато не сложиш точният модел за този двигател ще се въртиш в омагьосан кръг и ще задаваш е такива въпроси тук.

Аз смених всичко и подскачането ми изчезна, но твърдостта пак се появи. Явно всичко е рециклирано и притискателят е презакален отдавна.
В сервиза и първите 10 км беше мек и като се позагря и поопече стана като преди.


Потребителски аватар
stan4_kz
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 15:11
Автомобил: VW Passat TDI
Двигател: AWX 2002
Местоположение: Burgas

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот stan4_kz » Сря 13 юли 2016 13:38


Какво си сменил колега kossis, и какво точно си сложил?
Твоя е на 240 мм и 6ск. кутия, нали?
За подскачане и дума не може да става, перфектно си се държеше съединителя, само дето замина за 25К.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Сря 13 юли 2016 13:52


Сложил съм фул комплект на 240 мм с двумахов Лук.

Ами не подскача ама пък ти хлъзга. Няма пълно щастие.

Ако сложиш твърд маховик който да е нов пък ще почне да ти скача сигурно. Абе............


Потребителски аватар
fic
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сопот

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот fic » Съб 16 юли 2016 1:16


При AJM 1,9/116 PD , 6 скорости какъв е маховика и като цяло комплекта съединител за смяна от демф. към плътен? Двама майстори питам не знаят точно, да съм свалил сегашния и да го видят. Поздрави.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8337
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот samo_pechka » Пон 18 юли 2016 21:00


Странно мислех, че само ATJ с куатро е с 6 зъба



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта