И така след едномасовите извращения и пари на вятъра се стигна до оригиналното изпълнение.
Комплект LUK Repset съединител и демпферен маховик са вече монтирани на Пасатора.
Захапва кораво, без буксувания и вибрации. Гюнтер си го е сметнал....
Та това е, сега разполагам с комплект маховик от 1Z и чисто нов съединител от ACE, които след малко пускам за продажба.
пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Твоят Пасат с 5 скорости 131 к ли беше или 101 коня ? Понеже моят е 6 скоростният.
А как е като твърдост на педала ?
Защото аз не можах да го накарам моят да омекне и след втората вече пълна смяна на комплекта. Е вярно по мек е, от частичният Сет, но не е мек като на Пежото на жената или пък на старият ми Пасат 1,8 МИ.
Поне не подскача вече като разбесняло се муле при тръгване.
----------
Твоят мотор е с 5 ск и 285 Нм въртящ момент. А моят е с 310 Мн. Така казват в Ауди Форум в тази тема.
http://audibg.com/forum/index.php?/topic/34200-avf-%D0%B8-awx/
Явно за това твоят не е скачал като потегляш и е било допустимо да сложиш плътен маховик. Обаче Нм. пак са му разказали играта.
При тебе не е нужен чак толкова як съединител, но при мене ..................
Абе не продават ли доплнителни усилватели са Ресет Сета за педала на Съединителят на АФВ моторите .........
- stan4_kz
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 15:11
- Автомобил: VW Passat TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Burgas
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
5 скорости 131 к.с и по аутодата е 310Nm при 1900 об/мин.
Педала е много мек, а съединителят трябва да си е корав, точно колкото са го сметнали умните глави във Волфсбург.
Специфичното на тези мотори е високия въртящ момент при ниски обороти и точно там не-стоковите съединители се предават.
Аз, например, при плавно ускоряване от 1500 до 3000 об. нямах проблем , даже и да я смачкам после рязко.
Просто колата вече е ускорена и мотора е развъртян, но ако я настъпя към 1600-1800 си буксуваше яко.
Педала е много мек, а съединителят трябва да си е корав, точно колкото са го сметнали умните глави във Волфсбург.
Специфичното на тези мотори е високия въртящ момент при ниски обороти и точно там не-стоковите съединители се предават.
Аз, например, при плавно ускоряване от 1500 до 3000 об. нямах проблем , даже и да я смачкам после рязко.
Просто колата вече е ускорена и мотора е развъртян, но ако я настъпя към 1600-1800 си буксуваше яко.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Моят не омекна много.
Интересно защо казват за този мотор че е с по малко Нютони и по малка турбина.
Колко пари го взе пълният Сет и от къде Колега ?
Интересно защо казват за този мотор че е с по малко Нютони и по малка турбина.
Колко пари го взе пълният Сет и от къде Колега ?
- samo_pechka
- Мнения: 8337
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Колега stan4_kz сещаш ли се с какви номера ( кат. номера) е сложеният при теб съединител ? На маховика, притискателя и феродовия. На опаковките трябва ги има.
- stan4_kz
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 15:11
- Автомобил: VW Passat TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Burgas
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
750 лв. на LUK , от Ауто + със сериозна отстъпка.
Номера на съединителя е 623 3301 00, ама това е без маховика.
Неговата кутия я нямам а за да се направи по-ниска цена ми го дадоха отделно.
Или поне това беше обяснението на човека от Ауто +.
Номера на съединителя е 623 3301 00, ама това е без маховика.
Неговата кутия я нямам а за да се направи по-ниска цена ми го дадоха отделно.
Или поне това беше обяснението на човека от Ауто +.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Не разбрах колко пари ти е стъпил пълният комплект в крайна сметка ?
- stan4_kz
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 15:11
- Автомобил: VW Passat TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Burgas
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Комплект съединител + маховик 750лв.
Просто не ги купувам като цял комплект под един каталожен номер а взимам маховик и съединител отделно.
Просто не ги купувам като цял комплект под един каталожен номер а взимам маховик и съединител отделно.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Интересно аз взех пълният комплект на доставна цена от познат имащ сервиз на 830 лева.
Но и номерата на кутията ми са по различни.
Незнам дали изобщо двата съединителя са еднакви всъщност за моят и твоят мотор ???
Натискал съм педала за проба на такъв като твоят Пасат с 5 скорости и беше наистина мек.
Но и номерата на кутията ми са по различни.
Незнам дали изобщо двата съединителя са еднакви всъщност за моят и твоят мотор ???
Натискал съм педала за проба на такъв като твоят Пасат с 5 скорости и беше наистина мек.
Последна промяна от kossis на Вто 26 юли 2016 14:45, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Има разлика в двата съединитела.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
IRRITATING написа:Има разлика в двата съединитела.
А е този отговор чаках Колега !!! Тенкю !
Бе явно има разлика и в съединителите и в Нютоните и в скоростите и тнт. Не е само до трите букви разлика на моторите и разликата в скоростите.
Аз си плащам с по твърдият педал на съединителят за ти 6 скорости и наистина голям въртящ момент.
Голяма сила е ейййййййй, направо скача и излита.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Ако не се лъжа за AVF е 240мм а другия е 228мм .
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Моят със сигурнос е 240 мм
Ако на 5 скоростният е 228 мм, то тогава и мотора ще генерира по малко въртящ момент неминуемо при същите коне.
Ако на 5 скоростният е 228 мм, то тогава и мотора ще генерира по малко въртящ момент неминуемо при същите коне.
- samo_pechka
- Мнения: 8337
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
kossis написа:Ако на 5 скоростният е 228 мм, то тогава и мотора ще генерира по малко въртящ момент неминуемо при същите коне.
Не е съвсем така. Просто 5-скор. кутии са с 228 ( 230 ) диск. Пък ако става въпрос да съдим по диам. на съединителя за к.с. и Nm , на а4 б5 куатро със 116к.с. ПД мотор е пак 240мм ( със 6 скороти е ). Т.е. същият, какъвто се слага и при теб мисля. Та ..малко е грешно по диам. да съдим за мощности де :) Същата кола на предно е с пет зъба и 228 съединител.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 27 юли 2016 3:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Аз имам пасат б6 1.9 105 к.с. заменил съм демферния с едномасов обикновен , минал съм вече 40 000 км и съм доволен . Продават се заместители на Valeo струваше ми комплекта с работата 1 260 лв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта