Аз брато не се занимавам с ремонти и немога да ти сменя съединителят.
Но ти слушай сърцето си и сменяй каквото ти е кеф на сърцето.
Нали знаеш че като не е проблема в съединителят, поне ще имаш нов съединител и ще продължиш да сменяш други неща. Кой знае накрая може и колата да смениш и тогава ще си решиш проблема на 100 %.
Еми успех да ти пожелая !
========
И аз така сам си сложих неправилни подгревни свещи на мотора и сега ще трябва да ги сменя пак сам и да дам едни излишни пари отново. Е разбирасе за това ми помогна продавача в магазина !
пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
- piratcho
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 7:49
- Автомобил: Passat B5 Passat B4 Golf Mk3
- Двигател: 99AFN 95AFN 94ABS
- Местоположение: България Бургас
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
samo_pechka написа:Идеално , да споделиш после как се държи сетъп-а . Тресене , има ли няма ли , ако - да , кога се усещат , при какво натоварване , събираме и такива мнения , да се знаят
Съжалявам за късния отговор колега. След замяната на демпферния маховик с твърд на пассат б5 афн през януари и вече около 6000 км колата се държи добре има лек резонанс при прекалено ранна смяна на предавките и на празен ход при пуснат съединител си чува почукване от скоростната кутия. Другото което е педала отделя малко по горе отколкото трябва с чисто нов съединител. Предполагам това се дължи на разликата в дебелината на маховика т.к. не разбирам много от автомобили така си го обяснявам или просто така ми се струва.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Тук не съм писал но ще споделя. При мен вибрациите се оправиха, след като смених окачването. Демек, махнах полиуретановите тампони. Равносметката е един комплект Закс и после един Валео с маховик. Ама кой да се сети, че там е бил проблема а не в твърдия маховик от 1Z и съединителя от ACE. Сега си имам в гаража комплект съединител Закс на 500 километра и един твърд маховик от 1Z :)
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравейте колеги, след толкова много изписано по темата така и не можах да се ориентирам някой слагал ли е твърд маховик с нормален съединител на пасат 5.5 AVF 131 с 6 степена кутия?
Колата е с чип от Брезел -160ps 380nm.
Ако няма готов вариант на 240мм, както е оригиналния може ли да се сложи на 228мм някакъв , който да издържи на повишения въртящ момент?
Ако да то какъв ?
Моля да пишат колеги, които са го правили и имат опит с тази трансплантация.
Поздрави Борис
Колата е с чип от Брезел -160ps 380nm.
Ако няма готов вариант на 240мм, както е оригиналния може ли да се сложи на 228мм някакъв , който да издържи на повишения въртящ момент?
Ако да то какъв ?
Моля да пишат колеги, които са го правили и имат опит с тази трансплантация.
Поздрави Борис
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Да, възможно е да сложиш твърд маховик. Има комплекти в и-бей, но са цифра.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Колеги, повдигам темата със следния конкретен въпрос.
В началото на тази тема (пост № 3) samo_pechka описва по номера и двигатели откъде се взимат съединителят и маховика.
Дотук добре, но възниква едно голямо НООООО...
В нашия случай взимаме маховик от АСЕ двигател, като маховика и съединителят са абсолютно еднакви за всички Аудита с този код на мотора.
Не така обаче стои въпросът с комплекта съединител!!!!!
Печката посочва номер 3000 722 002 по SACHS, който се монтира на Ауди А4 и Пасат 3В2 без демпферен маховик с кодове на мотора 1Z или AHU.
Дотук всичко е добре, но на Ауди 80 В4 и Ауди А6-С4 пак с двигатели 1Z номерът на съединителят по SACHS не е горепосочения, а 3000 386 001. Този комплект съединител има точно същият притискателен диск, какъвто имат АСЕ моторите от които взимаме маховика, докато 3000 722 002 има друг притискателен диск и на снимката макар и трудно се забелязва малка разлика в дупките (има 1 повече).
Въпросът ми е кой точно съединител да вземем, ако има хора извършвали тази операция??
В началото на тази тема (пост № 3) samo_pechka описва по номера и двигатели откъде се взимат съединителят и маховика.
Дотук добре, но възниква едно голямо НООООО...
В нашия случай взимаме маховик от АСЕ двигател, като маховика и съединителят са абсолютно еднакви за всички Аудита с този код на мотора.
Не така обаче стои въпросът с комплекта съединител!!!!!
Печката посочва номер 3000 722 002 по SACHS, който се монтира на Ауди А4 и Пасат 3В2 без демпферен маховик с кодове на мотора 1Z или AHU.
Дотук всичко е добре, но на Ауди 80 В4 и Ауди А6-С4 пак с двигатели 1Z номерът на съединителят по SACHS не е горепосочения, а 3000 386 001. Този комплект съединител има точно същият притискателен диск, какъвто имат АСЕ моторите от които взимаме маховика, докато 3000 722 002 има друг притискателен диск и на снимката макар и трудно се забелязва малка разлика в дупките (има 1 повече).
Въпросът ми е кой точно съединител да вземем, ако има хора извършвали тази операция??
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Здравеите колеги прочетох цялата тема само не ми е ясно съединител от бензинова б4 как ще издържи на тди мотор при положение че въртящия момент на дизела е много по голям отколкото на бензинов мотор моля хората които са наясно с нещата да обеснят,вярвам че този въпрос си го задават много от феновете на тди моторите.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Отговора от мен е - никак !
Аз напълно се убедих, че се сменя целият комплект както следва или си тошиш скоростите, краката от натискане на педала и колата скача като разбеснял се кон когато е студена. Всякакви подмяни с едномахови маховици биха довели до подобни ситуации и проблеми. Половината от усилието се поема от маховика, а другата част от феродо притискателят. Същото е и с вибрациите и големият начален въртящ момент на този остър мотор какъвто особено е 131 коня. Не случайно и феродният диск има демпфери.
Та аз мисля лятото да сменя целият комплект както следа, защото до тук смених само притискател/фероден и нищо не се промени- подскачането си остана на студен мотор и твърдостта заради която смених двете части също не се измени.
Не ми се мисли ако сложа твърд махови- сигурно ще ми подскача предницата като на тунингован драгстер при потегляне.
Аз напълно се убедих, че се сменя целият комплект както следва или си тошиш скоростите, краката от натискане на педала и колата скача като разбеснял се кон когато е студена. Всякакви подмяни с едномахови маховици биха довели до подобни ситуации и проблеми. Половината от усилието се поема от маховика, а другата част от феродо притискателят. Същото е и с вибрациите и големият начален въртящ момент на този остър мотор какъвто особено е 131 коня. Не случайно и феродният диск има демпфери.
Та аз мисля лятото да сменя целият комплект както следа, защото до тук смених само притискател/фероден и нищо не се промени- подскачането си остана на студен мотор и твърдостта заради която смених двете части също не се измени.
Не ми се мисли ако сложа твърд махови- сигурно ще ми подскача предницата като на тунингован драгстер при потегляне.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
При теб най вероятно нещо не е направено както трябва!
Последна промяна от svere на Нед 17 апр 2016 7:06, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19117
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Сравняваш несравними работи, колега с АФН
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
какво точно имаш в напредвид?
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
благодаря колеги за отговорите аз съм с АФН значи без проблем мога да сложа твърд маховик ако някой може да сподели точно от кой модел бензинов автомобил е сложил на АФН.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Колега starsel! В темата е описано няколко пъти, но аз ще го систематизирам и ще опиша какво съм сложил на моя АФН
едномасов маховик ot ACE с кат.номер 026 105 269L
Престърган е от RS-MAD в маднес мотор спорт (http://www.madness-motorsport.com/) от 228мм на 240мм
Съединител комплект от ауди S2 с номера
притискател > 3082 919 001
феродоф > 1862 625 001
аксиалния лагер си е същия като твоя!
Необходими са и др.болтове за маховика(по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6
Това е!!
в момента съм към 170к.с и малко над 380нм (по спомен) и с горния сетъп нямам никакви ядове!
едномасов маховик ot ACE с кат.номер 026 105 269L
Престърган е от RS-MAD в маднес мотор спорт (http://www.madness-motorsport.com/) от 228мм на 240мм
Съединител комплект от ауди S2 с номера
притискател > 3082 919 001
феродоф > 1862 625 001
аксиалния лагер си е същия като твоя!
Необходими са и др.болтове за маховика(по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6
Това е!!
в момента съм към 170к.с и малко над 380нм (по спомен) и с горния сетъп нямам никакви ядове!
Последна промяна от svere на Пон 28 мар 2016 16:41, променено общо 1 път.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Колега не те знам дали си към 170 или 200 коня някъде, но ПД мотора с доста по голямата турбина от тоя АФН който е някъде 170 коня имат доста голяма разлика като цяло и в Нютоните и в ускорението.
Кой какво е модифицирал и какво е станало там някаде е друга тема, но 131 коньовият мотор е много остър още от старта с тези ПД елементи и най високо възможно налягане при дизелите.
Та при мене всичко си е направено както трябва, но има една мака подробност- маховика ми е стар !
А при тебе нещата не са както трябва, то колата ти е станала сбирка от какво ли не. Щом ти харесва как върви -карай си я.
Но АФН с ротационната помпа не ми го сравнявай с ПД системата, ако ще и 200 коня да ти е станала колата. Въпроса е че от ниските ПД-то рита здраво.
Твоя пуши ли здраво след модификациите ?
А и на съседа Реното Сценик е 150 коня атмосферка мисля, но го изяждам директно.
Едит
Ето това е основната грешка тук в темата- колегите с ротационни помпи препоръчват монтирането на обикновени маховици, което ми се струва лоша идея при ПД моторите лично на мене.
Кой какво е модифицирал и какво е станало там някаде е друга тема, но 131 коньовият мотор е много остър още от старта с тези ПД елементи и най високо възможно налягане при дизелите.
Та при мене всичко си е направено както трябва, но има една мака подробност- маховика ми е стар !
А при тебе нещата не са както трябва, то колата ти е станала сбирка от какво ли не. Щом ти харесва как върви -карай си я.
Но АФН с ротационната помпа не ми го сравнявай с ПД системата, ако ще и 200 коня да ти е станала колата. Въпроса е че от ниските ПД-то рита здраво.
Твоя пуши ли здраво след модификациите ?
А и на съседа Реното Сценик е 150 коня атмосферка мисля, но го изяждам директно.
Едит
Ето това е основната грешка тук в темата- колегите с ротационни помпи препоръчват монтирането на обикновени маховици, което ми се струва лоша идея при ПД моторите лично на мене.
Последна промяна от kossis на Пон 28 мар 2016 15:58, променено общо 2 пъти.
- samo_pechka
- Мнения: 8354
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Моментните колебания по ПД мотор са големи. По-големи в сравнение с тези с роторно ГНП . Това е моето мнение. Според мен ще се скофтят нещата с твърд маховик сложен на ПД .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта