пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот mupk0 » Сря 19 юни 2013 21:20


Не...от цената на моргата.Иначе двумасовите са по-скъпи като цяло.




penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Вто 25 юни 2013 10:27


Конверсията за AFN на Валео (цял комплект) струва около 900-1000 лева. Това и информация от Auto+ от преди 2-3 месеца и то с някаква отстъпка, иначе ми обявиха цена от 1220 лева. Другия вариант е този който го обсъждаме и който сме правили много хора от форума а именно маховик от морга за 50-100 лева с комплект съединител от магазина който, зависи от колата какъв ще бъде (с чип, без чип или с още по голяма мощност). Бъв всяко едно положение ако колата е стокова или само с чип и ще се слага плътен маховик, то втория вариант излиза в пъти по-евтино. Лично на мен конверсията ми излезе 330 лева като 70лева е маховика а 260 лева е комплекта съединител за ACE мотор, работата не я слагам понеже сам го сменях.
Поздрави


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот viktoris » Съб 29 юни 2013 23:04


А оправи ли се това тресене ?


iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот iv4o_89 » Нед 30 юни 2013 14:51


Искам и аз да питам нещо,този вариянт от 1з или АЦЕ мотора дето се ползват съединителите ще станат ли и за А4 куаттро АФН? АЦЕ мотора има куаттро ама 1з няма дали ще стане? и колко НМ ще държи някой има ли представа....


Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот niki_68 » Сря 03 юли 2013 13:59


Здравейте колеги интерисуваме на петстепените кутий пасат ATJ PD колко милиметра е маховика 228мм или 240мм


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Сря 03 юли 2013 23:43


Тези дни ще сменям тампони на мотора. Това е последната теория за тресенето. След това евентуално пак кутията долу ако не се оправи. Просто нямам възможност да се занимавам с колата последно време


Потребителски аватар
msyst
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ЦЯЛАТА СТРАНА

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот msyst » Пон 08 юли 2013 22:53


Искам и аз да питам нещо,този вариянт от 1з или АЦЕ мотора дето се ползват съединителите ще станат ли и за А4 куаттро АФН? АЦЕ мотора има куаттро ама 1з няма дали ще стане? и колко НМ ще държи някой има ли представа...."

Става колега, няма нужда да са от quattro, просто е нужно да са от надлъжен мотор дали ще е 1z или АCE няма значение. 23 шлица 228 мм това е. А който иска да му стиска яко , набива 6 лъчева керамика на един стар феродов от 1z слага едномасов и притискател от 1z и си дава газ колкото иска.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Вто 09 юли 2013 13:42


Тампоните на мотора, скоростите и меката връзка са сменени и няма никаква положителна промяна. Утре или вдруги ден сменям тампоните по изпускателната система. Ако няма пак промяна не знам какво да правя. Дали не сбърках като купих съединител за АЦЕ с твърдия маховик? Дали на АФН ще държи съединител от 1З? Това ме мъчи в момента, понеже маи пак ще се сваля кутията :( и ще трябва да се купува съединител отново.


Потребителски аватар
msyst
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ЦЯЛАТА СТРАНА

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот msyst » Вто 09 юли 2013 19:01


Съединителя от 1z си държи на AFN дори и с чип да е.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Чет 11 юли 2013 23:26


А феродото за 1З и пририскателя по какво се различават от феродото и притискателя на АЦЕ?По номера на Закс за АЦЕ комплект ми излиза че го дават за монтаж и на 1З. Това го чета из нета но не знам дали е достоверно.


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4

Мнениеот garsona » Пет 12 юли 2013 15:36


oven написа:Здравейте, споделям впечатленията си от замяната на демпферен с едномасов маховик на пасат В5 с AHU мотор (90 к.с.) + чип (Brezel). Едномасовият маховик заедно с диска, притискателя и лагера са взети от Ауди А4 с 1Z мотор. След качването на целия комплект на Пасата установих, че дискът зацепва към средата и стои в положение на полусъединител почти до горе. След съветване с "Ifidik", дискът и притискателя бяха подменени с оригинален комплект за 1Z - надлъжен мотор. Оказа се, че стария диск е бил "изпечен" независимо, че на външен вид изглеждаше добре. Резултатите са следните: Съединителят като цяло държи на увеличения въртящ момент. Тръгването от място става с подаване на повече газ и превключване на втора след 2000 оборота - в противен случай се усещат вибрациите от мотора. Превключването на 4 предавка при ниски обороти води до вибрации в купето, които в градски условия принуждават да се премине отново на 3. При рязко отпускане на газта по време на движение на ниски обороти се получава лек удар породен от липсата на демпфера(тампоните на двигателя и скоростите са здрави). При извънградско шофиране няма разлика. Съвет: при извършване на конверсията, по възможност използвайте нов диск, притискател и лагер.

Пенко,ще излезе ,че както казват "майсторите" тоя модел са така , прочети по-горе цитата,оставам с впечатление,че май това е нормално за коли с цял маховик :)


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Пет 12 юли 2013 19:20


Е да ама всички други колеги не се оплакват от конверсията. Оставя да си премълчават. При мен симптомите са малко по-различни. Няма значение на каква предавка съм, вибрации има. Толкова са силни че се разтриса цялото купе. По време на тези вибрации при мен липсват вибрации в педалите, скоростния лост или волана. Превключването на предавките става перфектно независимо от обороти и скорост. Просто не знам от какво може да е. Вибрациите са по скоро като БУЧЕНЕ в следствие на резонанс. Всички майстори при които ходих казват че не е от съединителя но въпреки това сигурно пак ще сваля кутията ако след смяна на тампоните и укрепването на изпускателната система вибрациите останат. Тогава ще има в раздел продавам комплект маховик и съединител. А защо не и цялата шибана кола, толкова много ми писна!


Потребителски аватар
fermer 10
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
Автомобил:
Двигател: AFN ABU
Местоположение: РАЗГРАД

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот fermer 10 » Пон 22 юли 2013 8:12


Привет колега ,сори за късното включване аз също съм с едномасов съиденител ,но поради липса на база за сравнение не мога да изкажа категорично мнение ,но като цяло съм доволен от поведението на съидинителя ,единствено усещам притрисане на 5 предавка когато съм в диапазона на 1700-800 оборота и я нагъна но това го прави само при леко стръмно и стръмно изкачване когато набере над 2000-100 оборота не усещам нищо колкото и де е стръмно изкачването . Днес имам среща с колегата Само Печка и ще я тества , той ще сподели за разлики и начини на поведение .


iv4o_89
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 8:19
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот iv4o_89 » Пон 22 юли 2013 16:24


А относно съединитела на АФН надлъжно разположен освен слагането от аудито С2 който е 240мм дали може друг 240мм да се сложи,но след като сложа плътния маховик и евентуално да се челоса ако трябва?Понеже не ми трябва да държи до 450-500нм а просто до към 380 мах. Дали от 2.5 тди ауди може да се сложи след като се челоса маховика от 1з мотора?


Потребителски аватар
msyst
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ЦЯЛАТА СТРАНА

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот msyst » Пон 22 юли 2013 17:27


Офф: Имам за продаване к-т плътен маховик + съединител от 1z надлъжен (пасат)готов за монтаж на 90/110к.с(феродото е в добро състояние). При интерес на лично.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта