Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 02 дек 2012 17:25


колеги моля за отговори сас или без EGR- клапана е по добре да работи колата




Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот Vag_activator » Нед 02 дек 2012 20:14


За зимата,със!По принцип много бавно загряват зимата с егр,а без е ужас!(това ако караш в по 5-7км),на дълъг път си загрява ок!
За турбото е по добре без,(по малко се зацапва геометрията и колата не влиза в авариини режими на работа)
От тук нататък ти си преценяваш! :да:


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 02 дек 2012 20:18


благодаря колега,други мнения


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот SACHO7803 » Нед 02 дек 2012 22:11


щом е сложен там тоя ЕГР значи колата тряяя си работи с него.не слушай сульо и пульо че цапали колектори и простотии.то ако кенефа е леш и със и без егр цапа.а и егр-а автоматично се изключва след около минута ако не дигниш оборотите над 1200-300.на предния кенеф който карах го бях изолирал но.......не видях разлика в нищо освен че мотора работи по шумно и загрява една идея по-бавно.сега се родих че карам стокова кола без чипове без простотиииии------повярвай мии---спри да четеш форума и ще се родиш.не ти трябва нищо освен нафта и повече газзззз eusa


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Нед 02 дек 2012 22:20


SACHO7803 написа:...


facepalm

Много ми е интересно как без ЕГР-а ще натрупа нагар в колектора?


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 02 дек 2012 22:30


колеги питам защтото моят бе изолиран така я купих и бе с4упен изходат на единиа клапан маи бе н17 а другия запушен кам егр и аз сметнах 4е трабва да си е както му е реда и купих егр и клапан и го направих както трабва и сега ми се струва 4е колата се наема пове4е и продалжително а преди това изведнаж имаше отлепване но моментно като вклу4и турбото мисля 4е както е сега е по добре с клапана ,не сам запознат за това се интересувам от вашите мнения за което ви благодаря


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот SACHO7803 » Нед 02 дек 2012 22:42


никак.има само масло.а на мен ми е интересно как за 200-300 000 е натрупало милиметър нагар а вие тука се кахърите дето въртите по 10-20 000км на година.а знайш ли че за моторо е 1000000 пъти по-добре да влиза топъл въздух при студен мотор.явно не.сещаш ли се какво е износването тогава и какво без егр----НЕЕЕ.ай махайте си егр-те се ми е тая---тоя форум нито го чета нито пиша---просто моментно влязох и решех да предотвратя проблемите на пича.що ли сички които четат тоя форум си слагат чипове и си изолират егр-а :mrgreen: и що ли стават абонатни потребители :mrgreen: а що ли улиците са пълни и препълнени с фв-ауди и хората дори не знаят за шибания форум и си карат колите и нямат проблеми??????айййййй успех в начинанията :applause:


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 02 дек 2012 23:00


колеги аз за това питам да знам дали да си го оставя или не ,но тия които са го сложили зна4и са го поставили за наква полза

сащо ви моля които може да ми даде наква схема как се вразват вакумите кам тези клапани които са кам копето там и егр ра ,за да вида правилно ли сам ги поставил,


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Нед 02 дек 2012 23:42


SACHO7803 написа:..

Не възнамерявах да коментирам,но не стига че пишеш като разгонен пубер кръшкал от часовете по БеЛ,сам си противоречиш,даваш някакви определения,кой какво знае и не знае,и прочие на базата на ...1 мнение,ами говориш и някакви пълни глупости.Факт е,че с функциониращ ЕГР загрява по-бързо,но това се подразбира и от самото му име (EGR-Exhaust Gas Recirculation Valve).Служи главно за намаляне на количеството кислород постъпващ в цилиндрите с цел по-ниски температури и по-ниски нива на вредни емисии.Или накратко казано е сложен главно с цел подобряване на екологичността на съответния двигател.Старите предкамерни дизели (в частност 1.6d, 1.6td) не са и помирисвали такъв клапан,а има вероятност да надживеят много от нас.Премахвайки го двигателя "диша" само свеж въздух и не трупа разни мизерии по входящия колектор,които се натрупват главно от спокойно каране.Писано е безброй пъти по този въпрос. Въпрос на личен избор е.

Изображение


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пон 03 дек 2012 7:25


благодаря на колегата за схемата,не е нужно да обижда, тук сме да изразяваме мнение по даден вапрос


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот Stivi » Пон 03 дек 2012 10:04


SACHO7803 написа: хората дори не знаят за шибания форум и си карат колите и нямат проблеми??????айййййй успех в начинанията :applause:


А колко хубаво щеше да е и ти никога да не беше разбирал за шибания форум,така нямаше да има нужда да четем безмозъчните ти словесни напъни и да си губим времето с тях !


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пон 03 дек 2012 13:11


не сам карал никого на сила да 4ете като не иска


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот Stivi » Пон 03 дек 2012 19:15


lapata79 написа:не сам карал никого на сила да 4ете като не иска


Че кой говори за теб ?? Погледни пак кого съм цитирал в поста си :idea:


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пон 03 дек 2012 19:59


извинявам се колега ,ако някои има мнение сащто по вапроса с егр клапана да сподели


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот bkunev » Пон 03 дек 2012 20:51


Абе моето мнение е, че достатъчно умни хора са го сложили там тоя ЕГР. И за екология, и за по бързо загряване и за още нещо сигурно. Аз съм с работещ. Не знам какво е без. Ама не бих го махнал. Може и да се задънила от нафтата с тубите ама карам и немам проблем досега. Така е и с катализатора.Продухвай я като загрее пекчката и си я карай без да си търсиш излишни сценарии :beer Не си търси работа :012:
А относно колегата SACHO7803 не е нужно да си оправяш нервите във форума, цивилизовани хора сме, смятам че добрия тон е препоръчителен..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта