Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lapata79
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Пон 03 дек 2012 20:56


благодаря колега за отговора и на вси4ки други сащо




SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот SACHO7803 » Пон 03 дек 2012 22:35


bkunev написа:Абе моето мнение е, че достатъчно умни хора са го сложили там тоя ЕГР. И за екология, и за по бързо загряване и за още нещо сигурно. Аз съм с работещ. Не знам какво е без. Ама не бих го махнал. Може и да се задънила от нафтата с тубите ама карам и немам проблем досега. Така е и с катализатора.Продухвай я като загрее пекчката и си я карай без да си търсиш излишни сценарии :beer Не си търси работа :012:
А относно колегата SACHO7803 не е нужно да си оправяш нервите във форума, цивилизовани хора сме, смятам че добрия тон е препоръчителен..

не колега не си оправям нервите.просто винаги като вляза в тоя форум чета само и единствено простотии.специално за тоя EGR има изписани десетки страници но как никой не се замисли що е сложена тая система.ай да се върнем 30 че и 40 години назад.дори и бензиновите жигулита имаха вариант в който да завърташ капака на въздушния филтър така че да смучи въздух откъм колекторите т.е.топъл.при "западните ветерани"го бяха измислили автоматично при студено една анджаклама прехвърля засмуквания въздух към колекторите и като е горещо прехвърля към .......атмосферата.EGR-а е мнооооогооооо умно измислена система и не ми е ясно що го тапят а не си чистят колекторите на 100 000км.износването на мотора е мнооооого по-голямо със затапен егр отколкото с действащ но това никой не го мисли явно.а не забравяйте че всяка сутрин и сяка вечер палим студен мотор и първите минути го караме студен.айййй мислете а не слушайте глупаците.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 240
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот PASSAT » Вто 04 дек 2012 19:04


Колега сериозно стига писа глупости! ЕГР-а не е като клапата която говориш. С ЕГР-а не загрят въздух, а част от изгорелите газове влизат във всмукателния колектор. В тази част от изгорелите газове има и известно количество сажди, които смесени с газовете от картерната вентилация образуват нагара по колектора. Дали да се затапи или не е въпрос на личен избор на всеки.

п.п. извинявам ти се за грубото първо изречение, но си изясни хубаво тазликата между ЕГР-а и клапата за топъл/студен въздух...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2254
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот juve » Вто 04 дек 2012 20:25


В тази част от изгорелите газове има и известно количество сажди

и да добавя: с нашите прекрасни горива и прекрасни нови ;) коли по-точно трябва да се каже, че в саждите има известно количество изгорели газове. А бе който не е виждал какво има в колекторите точно след EGR с чиста съвест може да философства колко е полезен този уред за мотора...за екологията не споря.... mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6238
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот samo_pechka » Вто 04 дек 2012 20:46


Аз съм си го затапил с ламаринка . На всичките си дизели съм процедирал така .Няма да повярвате какво става след време и какви лай.а се събират :twisted: ако не се направи .Колата става и една идея по-пъргава ( дебитомера отчита увеличения поток въздух) от ниските,"по–нервна" е :) Тук е и момента да добавя ,че е само за рот.ГНП . Мисля , че за другите мотори ( ПД прим) не става току така да му затапиш ЕГР-а :!:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Вто 04 дек 2012 20:56


При Г4,b5,b5,5 и други от по-старите поколения ПД няма проблеми.Проблемите са при по-новите.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5284
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf MK 4 1.9TDI Pasat 35i 1.9TDI
Двигател: MK 4 98 AHF 35i 1993 1Z
Местоположение: Русе.....0877 964 160

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот znainainai » Чет 06 дек 2012 19:26


SACHO7803 написа:.......

Пич айде да вземеш малко да се ограмотиш какво аджеба е EGR и какво прави и тогава да пишеш безмислици. Това твое сравнение на клапата за топъл въздух при карбураторните двигатели със въпросният EGR е все едно да сравниш трабант със ролс ройс. Да и двете вкарват топъл въздух ОБАЧЕ в единият вариант вкарваш въздух със температура около до 80 градуса а EGR-a прави ДИРЕКТНА връзка между смукателен и изпускателен колектор. Или иначе казано кара мотора да си яде собствените л.йна. Това е направено със цел екология.


lapata79
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Чет 06 дек 2012 20:42


а какви са заводските стоиности които трябва да излазат на ваг ком моят бе затапен и го оправих но се опасявам дали от ваг ком не са му намалени стоиностите за това ме интересуват заводските какви са


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Съб 08 дек 2012 16:48


32768.Ако е повече значи е "намален",но ако е нов внос е малко вероятно.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот policevidin » Нед 09 дек 2012 0:25


Доказано е че когато ЕГР е изолиран колата е по-пъргава. Това е в резулат на много неща. Най-добре е да Изолираш ЕГР-а Физически (с ламаринка) и след това да го изключиш софтуерно. Тогава се получава една магия която е сложна за обяснение. Софтуерното изолиране става ЕДИНСТВЕНО и САМО с Ремап (Чиптунинг)


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот Freakylol » Нед 09 дек 2012 9:54


На моя ASZ дали ще стане само с ламаринка..? на времето на пасата с 1 болтче и айде готово ама съм чел, че на ПД-тата трябвало софтуерно и за това питам..


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот policevidin » Нед 09 дек 2012 12:43


Физически се затапя с ламаринка, съответно повече изгорелите газове няма да навлизат във входящият колектор за повторно изгаряне. НО е хубаво да се изключи и софтуерно за да се каже на ЕКУто че навлиза само чист въздух и да живне малко. (Но пък не е задължително).
На ПД-то е по същият начин.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1739
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот FELIPE » Нед 09 дек 2012 14:31


То на ASZ е по-удобно да се изключи софтуерно,става с VagCom и е работа за 2 минути,ето информация
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=347529
поста на колегата Morfei1.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот IvailoOo » Нед 09 дек 2012 14:41


Бъркаш понятията. Не се изключва,а просто се ограничава действието му,но дефакто пак си функционира


lapata79
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот lapata79 » Нед 09 дек 2012 16:41


колеги дайте ми точно къде се влиза и как се включва и изключва този егр моят бе затапен и ме съмнява че е изключен но махнах ламаринката и сложих друг егр сега ако е изключен да го включа,софтуерно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, tdi fen и 23 госта