Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
selkatdi
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 30 сеп 2017 17:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот selkatdi » Сря 29 ное 2017 0:27


Колеги след изолиран ЕГР клапан нормално ли е колата да трака една идея повече?




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6531
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот vlado_tonev » Сря 29 ное 2017 20:29


Възможно е...




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 5423
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот vanesto » Сря 29 ное 2017 20:43


Така се получава, усилвай волумето на макс.




Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без

Мнениеот TDIpower_ » Съб 16 дек 2017 2:41


Здравейте колеги :) след като се монитра рейс пайп кит и остават сумати и вакуумни маркучи които отиват към егр-а и клапа за меко гасене които няма да са ми нужни как се махат ако някой който го е правил да сподели ако може и снимка :)





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anttonev, kole7o, tdi fen и 14 госта