Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
благодаря колега за отговора и на вси4ки други сащо
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
bkunev написа:Абе моето мнение е, че достатъчно умни хора са го сложили там тоя ЕГР. И за екология, и за по бързо загряване и за още нещо сигурно. Аз съм с работещ. Не знам какво е без. Ама не бих го махнал. Може и да се задънила от нафтата с тубите ама карам и немам проблем досега. Така е и с катализатора.Продухвай я като загрее пекчката и си я карай без да си търсиш излишни сценарии Не си търси работа
А относно колегата SACHO7803 не е нужно да си оправяш нервите във форума, цивилизовани хора сме, смятам че добрия тон е препоръчителен..
не колега не си оправям нервите.просто винаги като вляза в тоя форум чета само и единствено простотии.специално за тоя EGR има изписани десетки страници но как никой не се замисли що е сложена тая система.ай да се върнем 30 че и 40 години назад.дори и бензиновите жигулита имаха вариант в който да завърташ капака на въздушния филтър така че да смучи въздух откъм колекторите т.е.топъл.при "западните ветерани"го бяха измислили автоматично при студено една анджаклама прехвърля засмуквания въздух към колекторите и като е горещо прехвърля към .......атмосферата.EGR-а е мнооооогооооо умно измислена система и не ми е ясно що го тапят а не си чистят колекторите на 100 000км.износването на мотора е мнооооого по-голямо със затапен егр отколкото с действащ но това никой не го мисли явно.а не забравяйте че всяка сутрин и сяка вечер палим студен мотор и първите минути го караме студен.айййй мислете а не слушайте глупаците.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Колега сериозно стига писа глупости! ЕГР-а не е като клапата която говориш. С ЕГР-а не загрят въздух, а част от изгорелите газове влизат във всмукателния колектор. В тази част от изгорелите газове има и известно количество сажди, които смесени с газовете от картерната вентилация образуват нагара по колектора. Дали да се затапи или не е въпрос на личен избор на всеки.
п.п. извинявам ти се за грубото първо изречение, но си изясни хубаво тазликата между ЕГР-а и клапата за топъл/студен въздух...
п.п. извинявам ти се за грубото първо изречение, но си изясни хубаво тазликата между ЕГР-а и клапата за топъл/студен въздух...
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
В тази част от изгорелите газове има и известно количество сажди
и да добавя: с нашите прекрасни горива и прекрасни нови коли по-точно трябва да се каже, че в саждите има известно количество изгорели газове. А бе който не е виждал какво има в колекторите точно след EGR с чиста съвест може да философства колко е полезен този уред за мотора...за екологията не споря....
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Аз съм си го затапил с ламаринка . На всичките си дизели съм процедирал така .Няма да повярвате какво става след време и какви лай.а се събират ако не се направи .Колата става и една идея по-пъргава ( дебитомера отчита увеличения поток въздух) от ниските,"по–нервна" е Тук е и момента да добавя ,че е само за рот.ГНП . Мисля , че за другите мотори ( ПД прим) не става току така да му затапиш ЕГР-а
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
При Г4,b5,b5,5 и други от по-старите поколения ПД няма проблеми.Проблемите са при по-новите.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
SACHO7803 написа:.......
Пич айде да вземеш малко да се ограмотиш какво аджеба е EGR и какво прави и тогава да пишеш безмислици. Това твое сравнение на клапата за топъл въздух при карбураторните двигатели със въпросният EGR е все едно да сравниш трабант със ролс ройс. Да и двете вкарват топъл въздух ОБАЧЕ в единият вариант вкарваш въздух със температура около до 80 градуса а EGR-a прави ДИРЕКТНА връзка между смукателен и изпускателен колектор. Или иначе казано кара мотора да си яде собствените л.йна. Това е направено със цел екология.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
а какви са заводските стоиности които трябва да излазат на ваг ком моят бе затапен и го оправих но се опасявам дали от ваг ком не са му намалени стоиностите за това ме интересуват заводските какви са
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
32768.Ако е повече значи е "намален",но ако е нов внос е малко вероятно.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Доказано е че когато ЕГР е изолиран колата е по-пъргава. Това е в резулат на много неща. Най-добре е да Изолираш ЕГР-а Физически (с ламаринка) и след това да го изключиш софтуерно. Тогава се получава една магия която е сложна за обяснение. Софтуерното изолиране става ЕДИНСТВЕНО и САМО с Ремап (Чиптунинг)
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
На моя ASZ дали ще стане само с ламаринка..? на времето на пасата с 1 болтче и айде готово ама съм чел, че на ПД-тата трябвало софтуерно и за това питам..
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Физически се затапя с ламаринка, съответно повече изгорелите газове няма да навлизат във входящият колектор за повторно изгаряне. НО е хубаво да се изключи и софтуерно за да се каже на ЕКУто че навлиза само чист въздух и да живне малко. (Но пък не е задължително).
На ПД-то е по същият начин.
На ПД-то е по същият начин.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
То на ASZ е по-удобно да се изключи софтуерно,става с VagCom и е работа за 2 минути,ето информация
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=347529
поста на колегата Morfei1.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=347529
поста на колегата Morfei1.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Бъркаш понятията. Не се изключва,а просто се ограничава действието му,но дефакто пак си функционира
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
колеги дайте ми точно къде се влиза и как се включва и изключва този егр моят бе затапен и ме съмнява че е изключен но махнах ламаринката и сложих друг егр сега ако е изключен да го включа,софтуерно
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта