Дизел + Газ.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пет 21 мар 2014 15:49


колега а с какъв изпарител си вакуумен или няма голямо значение какъв ще се сложи




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот mupk0 » Пет 21 мар 2014 17:37


Ако си турбо дизел с вакуумен изпарител ще имаш проблеми.Там няма да има вакуум а надналягане ! Тоест електрически ти върши работа само


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот phantom_ » Пет 21 мар 2014 18:09


Гaстa влизa през смукaтелния колектор преди турбото,тaкa че нямa дa имa проблем :th_up


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот mupk0 » Пет 21 мар 2014 18:29


Да бе,но как ще контролираш газта да не влиза при ППХ ? При ускорение вакуум трябва да взимаш от вакуум помпата,а там е постоянно,докато в колектора ти има и моменти с надув.Идеята на електрическият е ,да може да спираш и пускаш газта според това как караш,а не 5 за 4. Вакуумният като го свържеш към помпата и винаги ще лее газ.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19146
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот stefan4o » Пет 21 мар 2014 18:57


Не говорите ли за вакуума между първо и второ стъпало? Ако е така, то не виждам проблем. Тоя вакуум чисто и просто отваря пътя на газта между първо и второ стъпало.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот phantom_ » Пет 21 мар 2014 19:01


Aми именно,когaто зaпaли и отвaря гaстa към колекторa нямa дa имa проблем!Но нaйстинa по добрия вaриянт е електрически.


Damnt
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 21 апр 2014 19:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот Damnt » Пон 21 апр 2014 19:25


Колега ще стане ли да се газифицира 1.9TDI PD 131 :gruebel


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот phantom_ » Вто 22 апр 2014 9:09


Рaзбирa се :th_up


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пон 21 юли 2014 18:21


Колеги да изтупаме малко прахте за ААЗ. Та газта я свързах и сме свързали едно ключе към устройството преди изпарителя дето пуска газта ( забравих му името :redface ) но взех вакуума който беше свързан към ЕГР клапата но се оказа слаб пуснах тема и ми отговори колегата доста бързо и сега ще пробвам към вакуум помпата директно иначе работи като натиснеме принудителната клапа. До края на седмицата се надявам да свържа всичко и да кажа резултатите :beer


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пон 28 юли 2014 9:41


Здравейте свързах газта като карам се усеща НО (както винаги) като вдигна обороти към 2500-3000 и нарисна съединителя колата не връща оборотите на 1000 веднага ами първо ги качва малко и след това спадат ...нормално ли е или има някъде проблем .не ми пречи толкова ама да не стане белата


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 832
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот lokva » Пон 28 юли 2014 10:44


това е нещо нормално но до момента не сте го забелязали. след като натистнете съединителя пада натоварването на двигателя и от там лекото повишение на оборотите


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пон 28 юли 2014 11:02


е аз газта я карам от снощи ама ми направи това впечатление явно вкарва газ и неможе да я изгори веднага ....здраве да е и така ще я карам мерси за отговора


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 832
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот lokva » Пон 28 юли 2014 11:13


това не е само при гаста. при всички видове двигатели го има. друг е въпроса колко видимо се проявява


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пон 28 юли 2014 11:24


е тука си е доста видимо сега вече с по 250-300 оборота се форсира сам след като му натисна съединителя


bojilov11
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот bojilov11 » Съб 08 ное 2014 23:09


Колеги, да поизтупаме малко прахта от темата. Има ли някой, който вече продължително време използва система дизел + газ, какви проблеми е имал, каква икономия реално постига :) Питам, защото сериозно съм се замислил по темата дизел+ газ, благодаря предварително на отзовалите се.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта