Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
Привет колеги от една седмица съм собственник на VW Passat 1.9 tdi AFN,покарах го около седмица,прави ми впечатление че сутрин като го запаля изкарва доста сив пушек от ауспуха и както казват колегите отзад мирише на автогара,това е така докато двигателя загрее и после няма никакви проблеми форсирам го не изкарва никакъв пушек,само да кажа че пали лесно работи хубаво двигателя.Моля за помощ от колеги които са имали същия проблем
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
Може да се дължи на подгряващите свещи ако не работят. Моя изпушва сиво въпреки подгряване като е -10 примерно.
Сив пушек-Сурова нафта
Черен пушек - Много гориво/нафта
Сив пушек-Сурова нафта
Черен пушек - Много гориво/нафта
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
В тоя форум обаче май всеки кара чисто нова кола ... Човек тоя двигател е минал поне 400 хил км,незнам какво искате да прави..Всичко е нормално,двигателя ти сигурно още не е отварян,ако толкова много искаш да не пуши,го отвараяй и сменяй всичко вътре..Моя АФН е на 400хил,купих го на 300хил,карам го с 5-40 Мобил,доливам по 1 литър на 10хил,сутрин пали от раз,прави си тоя облак,сив ли е бял ли е,не ме интересува,15 годишен мотор какво да се вълнувам,важното е че после върви супер прилично,и разхода е скадално малък...Такаче няма защо всеки втори да пише,че дизела му пушел..Скоро гледах старта на БМВ-то на комшийката 3.0 дизел,еми грам не препуши на старта,ама е около 10 години по нова,такаче това е положението с нашите стари моторетки,нови няма как да станат...Щом върви,щом гори нормално масло и нафта,си каркай и не я мисли...
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
Няясно съм колега че мотора не е нов и е доста поостарял вече,но покарах колата около седмица и нямаше пушене всичко си беше ок и тази сутрин ми направи впечатление че пуши много,но щом казваш че е нормално ще се примиря с този факт
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
Свещите ще ги проверя колега,тя просто пуши така докато двигателя не загрее поне на 60 градуса
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Passat 1.9 tdi AFN пуши сиво когато двигателя е студен
Описвам ти друг вариант :
Забелязах като я запаля студена и я оставя да работи 10-20мин. на място и пушека си го има почти през цялото време,но е незначителен почти не се вижда, но като подкарам и пушека е доста повече от нормалното особено когато давам повечко газ,но за мен тва е обяснимо по следния начин -
Турбината ми е на поне 230000 от както е в мен мотора, се кара редовно на всичките си K.W.(коне) на които е способен.
От скоро дори го карам по Autobahn-ите на максималните километри които може да постигне (204 к.м./h мерени с GPS) и то не по 2-3 мин. а по продължително.
Та вече предполагам,че турбината ми сълзи по малко в изпускателния колектор и затова си има и лек сив пушек от време на време повече или по малко,но с редовно продухване на кюнците предполагам,че пушенето ще намалее.
Забелязах като я запаля студена и я оставя да работи 10-20мин. на място и пушека си го има почти през цялото време,но е незначителен почти не се вижда, но като подкарам и пушека е доста повече от нормалното особено когато давам повечко газ,но за мен тва е обяснимо по следния начин -
Турбината ми е на поне 230000 от както е в мен мотора, се кара редовно на всичките си K.W.(коне) на които е способен.
От скоро дори го карам по Autobahn-ите на максималните километри които може да постигне (204 к.м./h мерени с GPS) и то не по 2-3 мин. а по продължително.
Та вече предполагам,че турбината ми сълзи по малко в изпускателния колектор и затова си има и лек сив пушек от време на време повече или по малко,но с редовно продухване на кюнците предполагам,че пушенето ще намалее.