Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
Колеги , онзи ден разбрах какво е да си без турбо - спря да върви ,адска пушилка отзад .Беше се измъкнал маркуча след кулера ,сложих го и всичко е ОК,но много е слабо това захващане с тази измислена скоба.Та някой има ли идея как да го захвана по-здраво ,че ми писна да свалям кората и да го оправям ?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: За Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го сте
Сваляш маркуча. Самата бърза връзка се състои от 2 палеца и скобата,която ги държи.На едната тръба ще видиш въпрсните " палци" ,като е нужно с една малка отвертка леко да ги отвориш и това е.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 10:34
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
- Местоположение: Козлодуй
Re: За Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го сте
Колега,на мен ми го направи същия номер на път.В един сереиз майсторчето направи следното.Върху старата щатна скоба,сложи обикновенна и я стегна доволно.От тогава яко газ и няма ядове.Иначе майсторчето твърдеше че скобата се е един вид разкалила и не държи.В Ауто+ струват по 2 лева.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: За Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го сте
IvailoOo написа:Сваляш маркуча. Самата бърза връзка се състои от 2 палеца и скобата,която ги държи.На едната тръба ще видиш въпрсните " палци" ,като е нужно с една малка отвертка леко да ги отвориш и това е.
Колега въпросните палци са заработени (не се коригират),ала аз смених опръстените,малко натегнах скобите и за по-сигурно намазах ръбовете с обикновен силикон(с цел да стегне).Надявам се ефекта да е по-траен.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: За Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го сте
две види и караш :)
- Кристиян.Димитров
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
Съживявам тази стари тема за да не пиша нова. Аз също имам проблем с маркуча дето влиза в кулера. Оня ден ми се извади за 1 път, а днес през 1км ми се вади и е нещо страшно - пуши придърпва мазалоо... Набутам маркуча - щракне си, но самите му зъбчета са пойзядени. Скобата и тя е хлабава. Как да го захвана за да не се вади?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
Прочети мненията над твоето!
- Кристиян.Димитров
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
Прочетох ги, ама ако сложа от ония скоби дето се навиват с отверка няма да мога да стегна като хората, защото тръбата на кулера е пластмасова и ако натегна ще я строша. Май единствения начин е на навъртя с винтоверта две "види" както е казал колегата, ама пак ме притеснява пластмасата да не се сцепи..
- иван.вълчев2
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 13 яну 2017 7:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 маркуча след кулера се вади,как да го стегна?
Няма да я строшиш,стяга равномерно по цялата окръжност.Има доста коли с обикновени скоби по турбопътищата.На моя пасат са такива /b5/.И на голфа ми бяха такива /1z мотор/.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта