Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
skromnia1970
Мнения: 297
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот skromnia1970 » Вто 09 авг 2016 10:36


И аз имах проблем,но със шестостена.
Може да погледнеш в моите постове.
Намерих втора употреба,на изгодна за мене цена,цяла маслена помпа.
Да,аз бях със зъбни колела,но кутията на помпата е иденнтична с тая с веригата.
Беше на гарантирани 130000 км /маслената помпа от ударена кола-тотал щета/.
И след това на ,,никаква цена,,може би около 100-120 лв продадох моята помпа с проблемния шестостен,но идеални зъбни колела и валове.
Човека ако се не лъжа беше от Казанлък и дойде през ноща да си вземе помпата,че колата му трябвала на сутринта .
Успех,ще ти е нужен.
Търси навсякъде;
olx. vw forum. mobile.bg..cars.. и т.н




Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот fena_vd » Вто 09 авг 2016 13:32


Само не разбрах при комън рейл моторите изчистен ли е проблемите с маслени помпи, ръчни, пукане на глави, моторчета на климатроника и бог знае още какво. Харесал съм си една такава но ме е страх да се вкарам в тоя филм, или е по добре да сменя марката.


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Ivo_ » Чет 11 авг 2016 2:03


Първите комън рейл са съм същата маслена помпа само че със зъбчата предавка, след това (дано да не греша) от края на 2010 ФВ правят промени по шестостена, като го правят по-голям, мисля че от 7 на 12 мм. След това твърдят че вече няма проблем с балансиращите валове на маслената помпа и износване на шестостена. Всичко е въпрос на късмет, може да не е нищо от изброените и пак да ти скъса нервите и да ти изпразни джобовете. Което между другото се отнася за всички марки и модели които се продават в днешно време.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 559
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот alpinab » Пет 12 авг 2016 8:15


fena_vd написа:Само не разбрах при комън рейл моторите изчистен ли е проблемите с маслени помпи, ръчни, пукане на глави, моторчета на климатроника и бог знае още какво. Харесал съм си една такава но ме е страх да се вкарам в тоя филм, или е по добре да сменя марката.



Имам Пасат Б6 4-та година. Кара се ежедневно и не съм изпитал проблем с нито едно от изброените горе. Може да са чести за модела но не и задължителни. Не може да се каже, че купиш ли колата веднага почваш да ги правиш. За мен най-важното, колата по възможност да е на малко километри и да има сервизна история в официален дилър. След това божа работа:)


Profiler
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 18 авг 2016 21:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Profiler » Чет 18 авг 2016 21:56


Здравейте колеги.И аз съм с Б6 2.0 TDI 2008г.В момента съм в бокса.Сменям шестограм и балансиращ вал.На колегата,който се радва на колата си 4-та година мога само горещо да препоръчам да си смени шестограма.Не чакай да ти направи проблем.А бъди сигурен че ще направи.Консуматив е,който си има определен живот.Аз сменям за втори път.Предния път беше + ремонт на турбо.Сега сменям и балансиращия вал,защото е износено леглото на шестограма.Съвет:Светне ли "лампата на Аладин" и STOP-спрете веднага и повикайте пътна помощ или приятел.По-евтино ще ви излезе.Аз също минах само около 1км първия път и правих турбо.Ако мога да помогна с нещо-ще се радвам.


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP
Местоположение: Бургас

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Steels » Чет 18 авг 2016 23:46


Е първия път още е трябвало да се види, че е разбит самият вал. Предполагам не си минал повече от 50к и пак е настъпил ремонта.


Loran Terziev
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 29 ное 2016 22:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Loran Terziev » Вто 29 ное 2016 22:18


Здравейте. Имам пасат б6 2007 г. 2.0 140к.с. bkd , смених само шестостенна на маслената помпа, не съм пипал нищо друго. Но чувам че и леглото на шестостенна също се износва (зъбните колела) , но като сложих новия шестостен, луфтът изчезна(стария шестостен беше доста износен). Въпросът ми е трябва ли да се притеснявам че имам и другаде износване или да карам така ? Колата е на 300 000 км. Нямал съм проблем до сега. Благодаря ви. . .


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот °niksi° » Сря 30 ное 2016 9:58


На Пасат 6 няма BKD мотор.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот golfmk1 » Сря 30 ное 2016 10:25


Или е BKP или е BMP.


Loran Terziev
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 29 ное 2016 22:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Loran Terziev » Сря 30 ное 2016 18:13


Извинявам се BMP е мотора видях талона. Някой ще ми каже ли за какво става въпрос и след като съм сменил шестостенна само, трябва ли да се притеснявам за друго. Благодаря ви .


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот golfmk1 » Сря 30 ное 2016 19:34


След като няма луфт значи всичко е наред и си го сменил навреме.


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Aimbotfan » Пон 02 яну 2017 1:00


Може да се износят следните неща (дори и при сменен навреме шестограм):
- верига
- зъбчатка на единия вал на маслената помпа
- зъбчатка на коляновия вал
И в трите случая ще светне червена лампа за ниско налягане на маслото.
Трябва се спре веднага, и да се загаси колата. Следва прибиране до сервиз с пътна помощ и т.н.


dumples
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот dumples » Вто 06 юни 2017 11:57


Здравейте,искам да попитам на CBAB 2009 моторите има ли проблема с шестограма


Geimara
Мнения: 99
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
Местоположение: София / Сандански

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Geimara » Сря 07 юни 2017 9:57


Не би трябвало.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот golfmk1 » Сря 07 юни 2017 10:20


dumples написа:Здравейте,искам да попитам на CBAB 2009 моторите има ли проблема с шестограма

При положение, че има шестограм няма вариант да няма проблем.Сменяй го периодично да ти е мирна главата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7, stoian55 и 67 госта