Колеги, моля за информация, от Ваша страна за DPF филтрите и като цяло за Passat B6. Принципно знам, че Пасатите от тази гама потребителите повече предпочитат 105 ps. дизеловият агрегат, от 140 ps. За филтрите прочетох, че създават проблеми, има ли възможност да бъдат изолирани, премахнати изобщо. Благодаря предварително, надявам се да получа достатъчно информация.
P.s. Съжалявам ако съм объркал раздела. Същевременно питам за DPF филтрите, Пасат Б6, и дизеловите им агрегати, и като цяло плюсове и минуси.
Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Ето моето скромно мнение като каращ такава кола от 1 г / 15 000 км.
ДПФ - проблемни са, особено ако са на повечко километри. Филтъра е с намален капацитет и към края на живота си. Ако караш градско, се задръства бързо и регенерира често. Ако те хване в крачка, може да стигне и до сервизен режим (както ми се случи на мен). Заради този филтър си купих диагностичен кабел да го следя и ако се наложи да мога да го чистя. Могат да бъдат премахнати - има писано доста из форума, потърси.
Моите впечатления от колата:
+ Много добър външен вид на комби модела
+ Купето има добра шумоизолация и е приятно за дълъг път
+ Изчистен интериор и удобни седалки
+ Здраво и стабилно окачване, добра возия
- ДПФ-а
- Ръчната спирачка - копче
- Огромния ключ, който се пъха целия вътре
- Задните светлини със светодиоди. Не могат да се сменят светодиодите. При мен на единия има изгоряла секция.
ДПФ - проблемни са, особено ако са на повечко километри. Филтъра е с намален капацитет и към края на живота си. Ако караш градско, се задръства бързо и регенерира често. Ако те хване в крачка, може да стигне и до сервизен режим (както ми се случи на мен). Заради този филтър си купих диагностичен кабел да го следя и ако се наложи да мога да го чистя. Могат да бъдат премахнати - има писано доста из форума, потърси.
Моите впечатления от колата:
+ Много добър външен вид на комби модела
+ Купето има добра шумоизолация и е приятно за дълъг път
+ Изчистен интериор и удобни седалки
+ Здраво и стабилно окачване, добра возия
- ДПФ-а
- Ръчната спирачка - копче
- Огромния ключ, който се пъха целия вътре
- Задните светлини със светодиоди. Не могат да се сменят светодиодите. При мен на единия има изгоряла секция.
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
И аз карам от 2 месеца такъв:
2008 година,
1.9 ТДИ 105 коня,
BLS - Блумолшън с ДПФ,
взех го на реални 66 хиляди, сега е на 70 хиляди
Така го карах точно 1 седмица, но е слаб във високите предавки и след 3000 оборота...
Оправих му топлият старт, премахнах софтуерно ЕГРа и ДПФа и го чипосах... Сега е самолет и с още по приятен разход ... ДПФа е избушен и си стой на местото... Моето мнение е че когато регенерира, при тази висока температура не му е никак добре на турбото, така че и на толкова малко километра, аз предпочетох да го премахна софтуерно и хардуерно
2008 година,
1.9 ТДИ 105 коня,
BLS - Блумолшън с ДПФ,
взех го на реални 66 хиляди, сега е на 70 хиляди
Така го карах точно 1 седмица, но е слаб във високите предавки и след 3000 оборота...
Оправих му топлият старт, премахнах софтуерно ЕГРа и ДПФа и го чипосах... Сега е самолет и с още по приятен разход ... ДПФа е избушен и си стой на местото... Моето мнение е че когато регенерира, при тази висока температура не му е никак добре на турбото, така че и на толкова малко километра, аз предпочетох да го премахна софтуерно и хардуерно
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Зависи с кой мотор ти е колата...BKP са без DPF визирам моя Пасат,но този модел са с проблемните дюзи,които се сменят безплатно в сервизите на Фолксваген.Моя е със сменени дюзи и няма ядове.С нетърпение чакам зимата да видя какво може формоушъна
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
маха се няма проблеми че ще вземеш и парички от него поне аз взех към 300 лв,ако колата е над 200000км махай го.
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Колега,наистина ли всички BKP мотори са без дпф?Аз при който и майстор да отида -вдига рамене и вика "не знам дали имаш".Писна ми.Дано някой да отговори.Темата е стара...
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
BKP (140к.с.) е без DPF и е с проблемните SIEMENS дюзи, които би трябвало да са подменени гаранционно ;)
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Колега мога да ти дам един съвет: бягай далеч от 2.0 тди, без значение с кой мотор. Аз карам такъв от 9 месеца БКП, без ДПФ филтър и в момента колата е в бокса с пукната глава, която не може да се завари, а освен че частите са скъпи, ги няма(ремонта ми засега по груби сметки излиза около 2к лв). Този автомобил и този мотор 2.0 тди има куп неща които могат да се счупят, а ремонта им е скъп.
Ето и моето мнение:
-проблемни глави
-проблеми с привода на маслената помпа(шестостена/шестограма)
-проблеми с дюзите
-проблеми с турбото при продължително градско каране
-податливи на ръжда
-проблеми с електронната ръчна спирачка
-проблеми с ДПФ филтъра(тези които го имат)
+приличен външен вид
П.С. Сега видях, че темата е стара и колегата най-вероятно вече е купил кола
Ето и моето мнение:
-проблемни глави
-проблеми с привода на маслената помпа(шестостена/шестограма)
-проблеми с дюзите
-проблеми с турбото при продължително градско каране
-податливи на ръжда
-проблеми с електронната ръчна спирачка
-проблеми с ДПФ филтъра(тези които го имат)
+приличен външен вид
П.С. Сега видях, че темата е стара и колегата най-вероятно вече е купил кола
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Да,купих я скоро и вече над 20000 км е ок.Ама я карам с масло на фолксваген 5/30 спецификация 504-507.00.Ще ми се да я пробвам 5/40,пак на фолксваген.То е за тези без дпф.Чудя се има ли смисъл?!Не знам точно какво повече би ми дало 5/40.Иначе шестостена го смених.DSG-то не ми дава проблем,засега.Смених му и на него маслото...
Kole7o,чукам на дърво да не ме сполетят твоите главоболия.Засега я карам основно извънградско.Тя е карана четири години в Бг и колегата беше посменил бая неща,дано да не се чупи много,че поизтъня джоба вече...
благодаря за съветите и на колегата pushkata11.
Kole7o,чукам на дърво да не ме сполетят твоите главоболия.Засега я карам основно извънградско.Тя е карана четири години в Бг и колегата беше посменил бая неща,дано да не се чупи много,че поизтъня джоба вече...
благодаря за съветите и на колегата pushkata11.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Браво колега, радвам се, че си случил на кола. И моята е карана 4г. тук, но явно не е била поддържана. Беше с масло 5/40 Кастрол, а сега е 5/30 пак Кастрол и не виждам разлика. Дано да нямаш проблеми занапред. С кой код на мотора е твоята?
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
BKP е като твоята.И аз не исках този мотор,но обиколих цяла България и накрая пак от Варна(тук живея) си купих.Гледах BMP няколко,ама рискувах накрая,писна ми.В автокъщите все ме съмняваха.Абе,всичко се чупи в един момент...ама глава...лошо.Гледам да я подгрявам,да не я гася като съм я карал дълго над 100км/ч.,оставям я да поработи малко.Слагам една добавка BDC BARDHAL в нафтата,уж да чисти дюзи,ама все ще ме изненада от някъде,сигурно.Дано и ти като я стегнеш да нямаш ядове големи!
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Благодаря. И аз съм от варна, но не купих от тук, а и нямах възможност да я в вкарам в добър сервиз преди да я взема, а явно е трябвало. При тези коли явно трябва да си голям късметлия, за да не те сполети нещо.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
Колеги в България общо взето с всичко трябва да се внимава. Всичко е въпрос на късмет с коли втова ръка, а в днешно време и с новите.
Re: Проблемни ли са DPF филтрите? Passat B6 като цяло + и -
То и аз не я вкарах в сервиз.Само я закачиха на компа,покарахме я малко и наведох глава,хаха.А и семейството,което ми я продаде,беше готино.Абе,дано да държи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта