Забравям да ти кажа че намерих два скъсани кабела и грижливо скрити те до тази широка букса по вдясно до акумолатора ,тези кабели за какво са незнам.
голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Колега с мултицета така ли се прави мост ,защото само като съм сложил сондите както съм белязал на сникмата и завъртя врътката на мултицета по драсканата стрелка на снимктата и допра синята жичка и плюса на алтернатора тогава се оправя .
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Няма значение как е врътката, щом сондите са в крайните дупки мултицетът е на амперметър и може да се каже, че е цял проводник.
Защо не правиш мост с някво парче кабел, а трябва непременно да е с мултицет?
Потърси друг такъв голф и виж той какви жици има около тази букса.
Защо не правиш мост с някво парче кабел, а трябва непременно да е с мултицет?
Потърси друг такъв голф и виж той какви жици има около тази букса.
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
В тази скъсана жица има 12 волта ,какво да правя след това
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Скъсаните жици май са 2 или така ми се струва
Трябват 12В само, ако колата е на контакт Провери дали като прибереш ключовете в джоба, 12те волта ще изчезнат. Желателно е да провериш два пъти, веднъж с мултицет и веднъж с пробна лампа.
Трябват 12В само, ако колата е на контакт Провери дали като прибереш ключовете в джоба, 12те волта ще изчезнат. Желателно е да провериш два пъти, веднъж с мултицет и веднъж с пробна лампа.
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Да така пробвах.Но ми се върти в главата друго ,дали този алтернатор на снимката не е сходен с колата (таблото-километража) ми,защото със съгурност алтернатора е сменян,бил е със заоблената букса а сега е с квадратната ,затова има рязано и споявано.
Не знам какво да пробвам вече.
Не знам какво да пробвам вече.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Пропусна да напишеш какъв е резултата от пробването
12В само след контакт???
Нямам идея кой какво е побългарявал или поиталианчвал в миналото.
12В само след контакт???
Нямам идея кой какво е побългарявал или поиталианчвал в миналото.
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Да след контакт няма никой.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Свържи една лампа 5 вата от габарит между тази и синята жичка. Като дадеш на контакт, лампата трябва да светне, като запалиш, лампата трябва да угасне и алтернатора да започне да си зарежда нормално. Не съм много сигурен как ще се държи лампата на таблото. Пробвай да видим какво ще стане. Пробвай и какво ще стане и с лампа 1 ват.
Силно препоръчително е да провериш кой бушон отговаря за тази жица. Демек даваш на контакт и почваш да вадиш бушоните един по един, докато угасне лампата и напиши колко ампера е този бушон, ако изобщо го откриеш, щото може и да няма бушон за тази жица.
Силно препоръчително е да провериш кой бушон отговаря за тази жица. Демек даваш на контакт и почваш да вадиш бушоните един по един, докато угасне лампата и напиши колко ампера е този бушон, ако изобщо го откриеш, щото може и да няма бушон за тази жица.
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Колега днес направих едно пробно замерване когато съм изкарал буксите от алтернатора,показва ми на контакт 11,9 волта.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Не си писал къде си ги измерил тези волтове
Ама моя боб показва, че си ги измерил на извадения край на синята жичка. И си ги измерил с мултицет, а не с пробна лампа. Измери ги и с пробна лампа, да видим дали ще светне.
Лампата на таблото свети ли, като са издърпани жиците от алтернатора. А като закачиш лампа на синята жица, лампичката на таблото светва ли?
Ама моя боб показва, че си ги измерил на извадения край на синята жичка. И си ги измерил с мултицет, а не с пробна лампа. Измери ги и с пробна лампа, да видим дали ще светне.
Лампата на таблото свети ли, като са издърпани жиците от алтернатора. А като закачиш лампа на синята жица, лампичката на таблото светва ли?
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Измерването го направих на буксата на алтернатора на синята жица,като бях изкарал буксата.При извадена букса лампата на таблото не светеше.Ще пробвам с пробна лампа,но мисля да сменя таблото ,не искам да я побългарявам с кабели и лампички.Но да не се окаже че и алтернатора не е съвместимо с таблото.Гледам на 1,6 СР алтернаторите са със заоблената букса а тази квадратна -сменяна с алтернатора.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Като не искаш да побългаряваш трябва да намериш друг такъв голф и да видиш за кво са били тези отрязаните жици Ама като не разбираш от жици едва ли ще разбереш какво всъщност виждаш.
Има голяма вероятност, те също да са участвали във възбуждането на алтернатора и таблото ти да е в пълна изправност.
Демек смяната му с друго ще е безполезна и ще се набуташ за пореден път.
Направи точно това, което съм ти написал и пиши какво се случва. Това може да не е окончателният вариант.
Има голяма вероятност, те също да са участвали във възбуждането на алтернатора и таблото ти да е в пълна изправност.
Демек смяната му с друго ще е безполезна и ще се набуташ за пореден път.
ktamen написа:Свържи една лампа 5 вата от габарит между тази и синята жичка. Като дадеш на контакт, лампата трябва да светне, като запалиш, лампата трябва да угасне и алтернатора да започне да си зарежда нормално. Не съм много сигурен как ще се държи лампата на таблото. Пробвай да видим какво ще стане. Пробвай и какво ще стане и с лампа 1 ват.
Силно препоръчително е да провериш кой бушон отговаря за тази жица. Демек даваш на контакт и почваш да вадиш бушоните един по един, докато угасне лампата и напиши колко ампера е този бушон, ако изобщо го откриеш, щото може и да няма бушон за тази жица.
Направи точно това, което съм ти написал и пиши какво се случва. Това може да не е окончателният вариант.
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Да споделя как се развиха нещата .Достраша ме да правя експеирименти на своя глава да не запаля някой кабел или колата и реших да гледам под капака на хора с 1,6 АКЛ мотор,достатъчно ми беше да видя на 2 коли че буксата на алтернатора е заоблената а не ,като сегашната моя квадратна .Реших да взема алтернатор с такава заоблена букса за 1,6 мотор.Рискувах на ново 60 лв дали ще пасне ,дали ще е читав,но нещата се развиха много добре.Отворих да видя алтернатора ,който бях проъчал четки и колектори бяха в норма ,лагер четата не шумяха ,сложих го запоих си кабелите н буксата дори кабелие съвпаднаха по цвят и Чудото стана вече си гасне лампата м=на алтернатора сама.Остава да продам своя алтернатор ,поне да избия разходите си ,но не съм сигурен за какъв двигател е ,само разбрах че е за дизел.
Благодаря на колегата ktamen че се включваше да ми помага и му пилях доста сигурно нервите с моите неясни въпроси
Благодаря на колегата ktamen че се включваше да ми помага и му пилях доста сигурно нервите с моите неясни въпроси
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта