голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Здравейте. От скоро имам проблем със зареждането може би. При първо палене студена лампата на акумулатора на таблото остава да свети до като не форсирам леко до около 1200 об. когато изгасва и всичко е нормално нататък, тоест не светва повече независимо от оборотите. При следващото палене до като е още топла пак няма проблем. На сутринта всичко се повтаря. Не съм замервал напрежението, но си личи че е слабо до като свети индикацията на таблото и пусна примерно чистачките, те се движат мудно и съответно като подам газ да изгасне лампата на акумулатора се забързват. Явно е че има някакъв проблем, но не знам на какво се дължи. Възможно ли е това да е от инерционната ролка на генератора или?
Някой имал ли е такъв проблем? Благодаря.
Някой имал ли е такъв проблем? Благодаря.
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Това не е проблем. Проблем би било ако палиш колата с дистанционно.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Би било добре да измериш напрежението на клемите на акумулатора на всички етапи, които си описал.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
В покой 12.4в.
Запалена със светещ акумулатор 11.7в.
След изфорсирване и изгасване на лампата 14.4в.
След една консултация имам съмнение за износени лошо контактуващи четки.
Та и тук ми идва питанката лесно ли се сменят последните? Налага ли се демонтаж на целия генератор или може на място да се извадят четките.? Също дали е монолитен четкодържач или може да се сменят само четките?
Запалена със светещ акумулатор 11.7в.
След изфорсирване и изгасване на лампата 14.4в.
След една консултация имам съмнение за износени лошо контактуващи четки.
Та и тук ми идва питанката лесно ли се сменят последните? Налага ли се демонтаж на целия генератор или може на място да се извадят четките.? Също дали е монолитен четкодържач или може да се сменят само четките?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Цял четкодържател е заедно с четките, ако е Bosch. Може да е и Valeo обаче, там не знам дали се сменят само четките. Ваденето на алтернатора обаче е най-големият филм - на много кофти място е. Моя майстор го извади за 2ч, като разглоби възможно най-малко неща. Проблема ти обаче може и да не е в четките, а във възбуждането на алтернатора. Потърси из форума, преди да започнеш да разглобяваш, има писано по въпроса.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Bosch е да . И четките са пряко свързани с възбуждането , явно ще трябва да го разглобя да видя какво е положението .
п.п. Сега открих едно ръководство ,но е за Valeo , на някой може да му послужи http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/alternator-troubleshooting-voltage-regulator-repair.htm
Ето и за Bosch http://www.rangerovers.net/repairdetails/electrical/boschaltrepair.htm
така като гледам четкодържателя ще може да се свали и на място без сваляне на целия генератор . Утре ще разбера дали е така !
п.п. Сега открих едно ръководство ,но е за Valeo , на някой може да му послужи http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/alternator-troubleshooting-voltage-regulator-repair.htm
Ето и за Bosch http://www.rangerovers.net/repairdetails/electrical/boschaltrepair.htm
така като гледам четкодържателя ще може да се свали и на място без сваляне на целия генератор . Утре ще разбера дали е така !
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Колеги и аз съм със същия проблем ,като я запаля колата остава да свети лампата на акумулатора и след леко подаване на газ ,лампата угасва.Релето с четки ги смених при майстор ,но проблема остана .От какво може да е .
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Моята се държи по същия начин.Две години е у мен и досега не съм пипал алтернатора.Питал съм човек,който се занимава със стартери и алтернатори и ми каза да не закачам работещи агрегати
- Kilara37
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Именно нашите не са добре работещи,щом си свети ,като запалим.Аз също колата ч имам от 2 г. и вече ме дразни така.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Миналата година точно на слизане от АМ Тракия ми светна лампата при форсиране до около 3500 оборота и не изгасна, прибрах се до нас 60км. на акумулатор, свалих релето без да демонтирам целия алтернатор. Плюсовия кабел беше с ключ 13 доколкото си спомням и под него имаше още една гайка и капачката се сваля, релето ти е с 2 болтчета, но помня че една отверка я кривих под ъгъл 90° да стане като рамо защото при АРЛ тръбата на кулера минава пред двигатела и нямаше къде да си пъхна ръката да напъна. Като го извадих четките бяха останали 5мм, купих ново реле(пак на Бош), сложих го и след запалване лампата загасна и до ден днешен проблеми не съм имал...
Иначе генератора ти се държи с 2 болта с ключ 13 се развиват, ама трябва да се откачи ремъка и проблема е че не е свалян никога и е запекъл, така че огледай внимателно, мисля че без сваляне на генератор ще стане, понеже при твоя двигател там е помпата, но би трябвало да стане.
Иначе генератора ти се държи с 2 болта с ключ 13 се развиват, ама трябва да се откачи ремъка и проблема е че не е свалян никога и е запекъл, така че огледай внимателно, мисля че без сваляне на генератор ще стане, понеже при твоя двигател там е помпата, но би трябвало да стане.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
Миналата година ми светна лампата замерих динамото и едвам зареждаше 10! Имаше драма със свалянето има два варианта 1 отгоре но трябва да свалиш и помпата за хидравликата 2 отдоло но трябва да се разхлаби компресора на климатика за да излезе динамото! За жалост няма друг вариант!
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Записвам се. Интересно ми е какво ще излезе.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
Миналата седмица си взех нов акумулатор и ходих да замерят колко зарежда.
При изключени консуматори 14.6 волта на празен ход, с включени къси светлини 14.4 пак на празен ход...
Не е ли много това напрежение и каква може да е причината при положение че съм с ново реле(оригинално)?
При изключени консуматори 14.6 волта на празен ход, с включени къси светлини 14.4 пак на празен ход...
Не е ли много това напрежение и каква може да е причината при положение че съм с ново реле(оригинално)?
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: проблем с генератор или? голф 4 AHF
valiosport написа:...свалих релето без да демонтирам целия алтернатор...
viewtopic.php?f=11&t=425932 (смяна четки/реле регулатор)
И аз го правих това на същия алтернатор (но сложен на Голф 3).
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 AHF проблем с генератор или нещо друго ?
valiosport написа:Миналата седмица си взех нов акумулатор и ходих да замерят колко зарежда.
При изключени консуматори 14.6 волта на празен ход, с включени къси светлини 14.4 пак на празен ход...
Не е ли много това напрежение и каква може да е причината при положение че съм с ново реле(оригинално)?
Не много, нормално е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта