Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Колеги и аз днес монтирах такъв клапан,че от 3 години първото палене е с вибрации и много дим.Утре ще споделя.Дано да е наред.Благодаря.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
При мен промяна няма с този клапан.Вече отиваме на смяна на гумички на дюзите и ще пиша дали има резултат.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Здравейте колеги, искам да ползвам и да ми кажете мненията си.Значи колата е Бора 1.9 тди ajm, а проблема е следният когато я запаля за първи път през деня или след няколко часов престой пуши през ауспуха бяло-сивкав дим отначало го изкарва на облак, а като поработи малко намаля постепенно и до момента в които спира и повече не пуши.Искам да отбележа,че акомулатора е нов 78 ампера, онзи ден смених на дюзите 'О'-пръстените, зареждам гориво само от петрол и не се мъче когато пали. Не съм проверил за изгоряла подгряваща свещ, но ще го направя. Обърнах се към вас защото преди да си поръчам ремонтния к-т за дюзите му обясних на майстора в сервиза какъв е проблема, той ми каза, че най-вероятно е от това, на друго място ми казаха,че е от дюзите, на трето ми казаха спукана глава. Надявам се да е от подгряващите свещи, но все пак ако не са те какво друго може да е? Ще съм много благодарен ако ми помогнете, защото АМАН от майстори.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Най-вероятно е от самите дюзи, вървежа и разхода как са, защото може да имат нужда от регулиране?
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Колеги, да ви питам. АВФ ми е мотора. Докато беше топло имах едно завъртане преди да запали.От 4-5 дни вече ми се включва подгрева и пали направо мигновенно от което не се оплаквам. Просто усещам, че пали не от подгрева. Вчера и днес направо въртя и пали пак мигновенно. Та си мисля, че в "авансатора", "смукача", обогатителя" има проблем при по-топло време. Проблем с топъл старт няма
Температурния датчик съм го гледал на топъл мотор и си работи, незнам сутрин какво показва, но може ли той да прави мизерия? О-пръстени и болтовете са нови,
Температурния датчик съм го гледал на топъл мотор и си работи, незнам сутрин какво показва, но може ли той да прави мизерия? О-пръстени и болтовете са нови,
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Zinoto написа:Най-вероятно е от самите дюзи, вървежа и разхода как са, защото може да имат нужда от регулиране?
Ами извън града мисля че е нормален като при нормално каране ми показва между 4.5 - 7 от там насетне се вдига когато я настъпя и вървежа също е добре. Дали е възможно да се пълни някъде по тресето от резервоара до дюзите с нафта и докато я изгори да пуши така.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Подмяната на гумичките на дюзите оправи моя проблем с пушенето при първо палене. Освен гумичките сменихме и застопоряващите болтове на дюзите защото майстора каза че се разтягали с времето. Разпределителния ми вал беше ок. Гърбиците не бяха изпилени само на 2 места имаше промяна леко на цвета на циментацията му. Но тва не било проблем каза майстора. Вече 30 000 км нямам пушеци и претрисания сутрин.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Ето за какво говоря : http://vbox7.com/play:5c20f1670b
http://vbox7.com/play:699e34a590 пак отбелязвам,че съм сменил О-пръстени на дюзи и зареждам от петрол, свещи не съм проверявал, но в топло време пак е така.
http://vbox7.com/play:699e34a590 пак отбелязвам,че съм сменил О-пръстени на дюзи и зареждам от петрол, свещи не съм проверявал, но в топло време пак е така.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Същите симптоми като моите дето имах. Сигурен ли са че дюзите ти са регулирани както трябва? Да не си сложил о пръстени менте? При мен всичко заспа с о пръстените. Вала да не ти е износен. Него гледахте ли го?
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Ами не вярвам да са менте, поръчаха ми ги в сервиза видях също и старите, а майстора каза, че уж ги е регулирал, но явно ще трябва да ходя пак да я огледат. Незнам и аз вече, но все пак ако открием проблема ще споделя :)
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
kokoshinko написа:Ами не вярвам да са менте, поръчаха ми ги в сервиза видях също и старите, а майстора каза, че уж ги е регулирал, но явно ще трябва да ходя пак да я огледат. Незнам и аз вече, но все пак ако открием проблема ще споделя :)
Колега и при мен е така. Може да ми прочетеш темата.Даже смених една дюза и пак така.Вчера съм свалил и заредил акумулатора че показваше 11.78.Днес ще разберем.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Колега акомулатора ми беше за смяна и се надявах да е от него но уви, при покупка на новия пушенето остана, като я купих нямаше такова нещо нищо, че не съм я карал много преди обслужването, но като стана готова ми се обадиха от сервиза да си я взема и като я запалих пропуши по този начин и майстора ми вика така е студения дизел.После реших да пробвам с добавка и имаше ефект обаче като я изгори пак старата песен . А колега пробва ли с новата дюза по всички цилиндри?
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
kokoshinko написа:Колега акомулатора ми беше за смяна и се надявах да е от него но уви, при покупка на новия пушенето остана, като я купих нямаше такова нещо нищо, че не съм я карал много преди обслужването, но като стана готова ми се обадиха от сервиза да си я взема и като я запалих пропуши по този начин и майстора ми вика така е студения дизел.После реших да пробвам с добавка и имаше ефект обаче като я изгори пак старата песен . А колега пробва ли с новата дюза по всички цилиндри?
Не колега само на 3ти цилиндър я смених,че беше с най лоши показатели.Смятам да пробвам по всички цилиндри,но все не ми остава време.След зареждането на акумулатора при мен пали от четвърт,но с малко дим.Това ме навежда на мисълта че ремъка при теб може да не е сложен правилно,а може и да греша.
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
И аз имам пассат 4 1.9 три 110кс запалех я сутринта и я оставих да загрява поне пет минути докато опрая малкия за деца и качвам са в колата тръгвам и няма метра и угасна веднага пак го запалих и работи като тряктор чува са как кюфка от въздушния филтър след два часа изобщо не можах да го запаля на другия ден пускахме му директно нафта към нафтовата помпа след два часа въртене запали и пак същата работа и вече незнам от кое казват ми че може да е от центровката е как може без да я карам и хоп губи центровката малко помощ ако кожи
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт
Здравейте колеги пиша за първи път в форума не
знам дали пиша на правилното място моля да ме извините ако нещо греша . Става въпрос за Пасат 5.5 1.9 тди 131 . Днес като тръгнах от работа запалих без проблем и след 50 метра колата заби имах чувството че двигателят се прецака тресеше карах така около 10 метра и после се оправи от какво може да бъде .
знам дали пиша на правилното място моля да ме извините ако нещо греша . Става въпрос за Пасат 5.5 1.9 тди 131 . Днес като тръгнах от работа запалих без проблем и след 50 метра колата заби имах чувството че двигателят се прецака тресеше карах така около 10 метра и после се оправи от какво може да бъде .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта