Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yochcov » Пон 30 дек 2013 10:04


kole7o написа:Монтажа става лесно колега-монтира се на маркуча който вкарва гориво във филтъра(аз там го монтирах-майстор ми го слага).

Колега имаш предвид на маркуча, който връща излишното гориво от помпата към филтъра ли, ако да тряа да е между филтъра и помпата на двигателя, така ли е? Питам защото аз имам от филтъра към помпата и дори го смених, но разлика няма, та явно тряа да е на другия маркуч за обратното гориво.




Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Вто 31 дек 2013 9:51


При мен е монтиран на тръбата преди филтъра, която вкарва гориво към филтъра.Клапана пропука в посока към филтъра.


plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот plinnov » Сря 01 яну 2014 21:14


Колеги от четене по форума взимам да се пообърквам.На прикачените снимки на yanio филтърът е монтиран на синият маркуч ако сте ме чели това значи маркучът за обратно връщанена нафтата,а на kole7o e на нагнетателният маркуч.Последно къде ? ? ? за да не почнем да работиме по метода "проба-грешка и т.н."Иначе утре отивам да търся клапан ,маркучета и скоби.Безаварийна 2014 и моето мнение вече е "никога не си купувайте германски дизелаг".


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yochcov » Чет 02 яну 2014 9:53


Ами колега и аз се обърках, защото колегата kole7o казва преди филтъра (kole7o ако можеш да ми кажеш на кой от цветовете долу от снимката ти е монтиран ще е супер), ама понятието преди филтъра може да се разгледа от две гледни точки, между филтъра и помпата и между филтъра и резервоата, но както и да е аз така или иначе го имам единия клапан и го смених и не е от него и сега си имам един здрав и по това което съм разбрал ето и къде ще го монтирам, абстрахирай се от снимката че е Golf, описал съм кое накъде е и къде ще го слагам, а този клапан който виждаш е заводски...
Изображение
Аз сега като я гледам снимката и започват да ме навяват разни мисли, дали наистина тези клапанчета не е по-добре да са преди филтъра, а именно между резервоара и филтъра, защото и да пада отнякъде горивото поне от филтъра има количество да си дърпа...

Колега yanio и още който знае ако можеш и ти да ми кажеш на кой цвят тряа да го сложа ще е супер, просто защото на пасатите ви незнам дали го монтирате преди или след филтъра, а това мисля, че е важно и затова съм направил всичко в различни цветове на снимката за ориентир.


plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот plinnov » Чет 02 яну 2014 18:36


Колеги последната снимка със филтъра не е на Б 5.5 AVF ,а може би на Голф.Давайте мнения.


Потребителски аватар
last ride
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот last ride » Чет 02 яну 2014 21:55


Предната ми кола си дойде от италия с монтиран такъв обратновъзвращателен клапан и за 8г съм нямал ядове..................
Беше монтиран след горивния филтър(в което има известна логика-възможно е от някои боклук в навтата да не може да затвори напълно ако е преди и ефекта му се губи)и преди н.помпа!


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Чет 02 яну 2014 22:25


При мен, пак казвам, клапана е монтиран между резервоара и филтъра, като пропуска към филтъра.ИСКАМ ДА ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ НЕ СЪМ СИГУРЕН ДАЛИ ТОЧНО ОТ КЛАПАНА СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА!!!Преди да го сложа смених уплътненията на дюзите(ефект нямаше), след това смених всички филтри и масло (забеляза се промяна, но бях спрял под наклон на следващата сутрин след смяната) и накрая сложих клапан и вече нямам проблеми.Може да се пробва според мен къде да се сложи клапана, едва ли ще е проблем.На мен майстора там ми го постави, но НЕ Е РЯЗЪЛ МАРКУЧА.


Onlyshits
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот Onlyshits » Пет 03 яну 2014 11:42


Здравейте и от мен, моя проблем с трудното палене е присъщ като вашият, наложи се и при мен смяна на уплътненията на дюзите и също уплътненията на тандем помпата е проблема не беше решен след дълго умуване реших да спирам колата със вдигната задница и от както започнах да практикувам кама-сутра за коли проблема с първото сутрешно студено и не толкова студено палене изчезна, и днес случайно като видях темата ми се стопли душицата(че ще има решение на проблема) , че не съм само аз с този проблем, та въпроса ми е за да избегна кама-сутрата какво точно да кажа на майстора да ми сложи безвъзвратен клапан на горивният филтър? А, и някакви последици от този капан ще последват ли след монтажа?
Сега в процеса на писане се сетих как ме прекараха миналата година с един акумулатор от любимите ми майстори от HAAS, но пък тогава проблема ми го правеше доста по рядко :)


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Пет 03 яну 2014 12:58


Казваш на майстора да ти сложи невъзвратен клапан, той трябва да знае къде се слага.Ако е монтиран както трябва няма да имаш никакви проблеми.На мен ми излезе 15лв -10лв клапан и 5лв труд.

Последна промяна от IvanMan на Пет 03 яну 2014 13:55, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yochcov » Пет 03 яну 2014 14:14


last ride написа:Предната ми кола си дойде от италия с монтиран такъв обратновъзвращателен клапан и за 8г съм нямал ядове..................
Беше монтиран след горивния филтър(в което има известна логика-възможно е от някои боклук в навтата да не може да затвори напълно ако е преди и ефекта му се губи)и преди н.помпа!


Колега, след филтъра може да се разгледа от 2 страни, по снимката която съм дал горе, макар че е от голф, затова ги описах, че са и с различни цветове, за да го мислим по снимката, защото с писане явно неможем да се разберем:
Вариант 1 след филтъра на горивото отиващо към двигателя се пада отдясно на филтъра, а именно лилавото (аз там имам клапан и не помага, смених го с нов и пак нестава)
Вариант 2 след филтъра на обратното гориво там пък се пада от лявата страна на филтъра, а именно жълтото (на мен така ми остана да пробвам, по заръка на колегата "yanio"), друго направо не остана...


plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот plinnov » Сря 08 яну 2014 10:28


Да споделя.Вчера купих от "Косер" в Горубляне въпросният невъзвратен клапан със вход и изход 8 мм.и сега след махането на мъглата от София ще го сложа,но след разговор със момците от магазина става ясно че това е може би временно решение.Трябва да се търси "къде е заровено кучето",а именно отнякъде засмуква ли въздух,а именно от О пръстени ,помпи ,маркучи ,филтри и всички други простотии по горивната система.Забравих да кажа ,че клапана струва 10.70 BGN.Явно ще ходиме с Пасатко на доктор.Дайте мнение за добър доктор по дизелите в София.Карайте разумно в мъглата.Чао.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yanio » Чет 09 яну 2014 20:38


Ако тръгнеш да търсиш от къде дърпа въздух ще хвърлиш една кофа с пари и пак не е сигурно дали ще го откриеш.
Вде пак ти си решаваш :)


Onlyshits
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот Onlyshits » Пет 10 яну 2014 23:39


От 4 дни съм с въпросния невъзвратен клапан, спирам си наравно и проблеми нямам до такава степен ме беше изкарало извън нерви тоя проблем, че още не ми се вярва, че е разрешен, но след като направя първи безупречен старт и се чувствам с една идея по добре.
Клапана ми е монтиран на същото място както е показал kole7о


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот 1,9TDI » Съб 04 окт 2014 23:06


yanio написа:Ако тръгнеш да търсиш от къде дърпа въздух ще хвърлиш една кофа с пари и пак не е сигурно дали ще го откриеш.
Вде пак ти си решаваш :)


Моя проблем с колата беше от друго естество, но относно въздуха, при мен идваше от горивния филтър и клапана отгоре. В момента карам с филтър на 2-ка, като на мястото на клапана има тръбичка с 2 скоби и от както го сложих въздух почти не съм виждал да минава по тръбите. Някой ако реши да пробва после нека сподели дали има подобрение, че и аз съм се ориентирал към ПД мотора


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот vanesto » Нед 05 окт 2014 19:09


Колега и аз съм с филтър от Голф 2, без клапанче, почти не се виждат балончета в маркучите, обаче понякога ме вбесява. На 20 паления едно не е както трябва, и то го прави само зимата, при 8-12 градуса някъде. Цяло лято един път не го направи, а сутринта пак въртях. Замислям се да сложа и аз такъв клапан, защото друго вече не остана, стартер ремонтиран, нов акумулатор, алтернатор ремонтиран, свещи изрядни, центровка също.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa, pe6o__ и 142 госта