Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Колега yanio, няма гаранция, че дори и 10к лв да дадеш за същата кола ще е безупречна.Най-добре е нова кола. А на колегата Founder мога да му дам един пример с мен: Когато купувах първата си кола(голф 3), четох и се вслушвах във всякакви мнения за тези коли.Разбрах че 1.8моно е най-коравия мотор.Купих си такъв голф, след което го платих поне 2 пъти в ремонти за 2-3 години.2 пъти шлайф на главата, алтернатори, амортисьори, рейки и какво ли още не.Останах супер разочарован от Голф 3.Продадох колата на един колега с когото все още работим заедно.Той е супер доволен от тази кола( Голф 3,) от както го е взел май даже и масло не е сменял, нищо не е бутал по колата.Така, че извода какъв е: кола и жена на късмет , обаче ми писна да купувам коли, да вкарвам една торба пари в тях и накрая да ги продавам.Затова решението на проблема ми май ще е следното: днес смених филтрите и малото, след празниците ще я закарам при моя майстор да проверим дали не взима въздух от някъде и дали всички горивни помпи работят и ако след това не се оправи проблма ще я карам така, докато не си купя следващия модел
Последна промяна от kole7o на Съб 21 дек 2013 7:48, променено общо 1 път.
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
пич пробвай да звъннеш на ифидик да отидеш при него.при него винаги е лудница но с малко търпение ще ти реши проблема сигурен съм.много го чува петела да знаеш.ходил съм няколко пъти при него и знае какво прави и не пипа на посоки.и аз съм за смяна на гумички тем подобни измислици за тея ПД но ще е след нова година.потърси в търсачката за координати и въври при него.намира се в двора на завода на ПЕПСИ или КОКА-КОЛА беше тоя на излизане от варна-стария път за шумен.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 01 апр 2011 8:23
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: БГ
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
колега имам абсолютно същия проблем,колата ми е същата Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF.купих я преди 2 месеца и по същия начин сменях гарнитура,глава шлайф. но преди да стане студено нямах никакъв проблем,а сега върти около 7-8 сек. и тогава пали и по същиа начин в началото работи неравномерно.още не съм ходил на майстор, но като чета всичките теми направо незнам дали ще намеря кадърен майстор че те повечето не са. ако намериш някакво решениш на проблема ,пиши. успех
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
След празниците ще занеса колата отново на ремонт и ако се окаже, че проблема може да се реши с този клапан разбира се, че ще го сложа.Все пак ще е евтин вариант и може да се експериментира.Днес ще пробвам как е с новия горивен филтър и един друг начин на подгряване и палене и ще пиша има ли разлика.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)
За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива
Колега тъй като аз съм със същия проблем, това въпросното клапанче да не връща горивото го имам заводско (или поне си мисля че е заводско) вие на пасатите нямате ли го, със голф 4 съм нали, но предполагам ако е заводско може би и вие би тряало да го имате. Значи пада ми се точно след на горивния филтър тръбичката, която отива към отстрани помпата на двигателя. Вадих го като го надуя посока към двг-то пропуска въздух и съответно като гонадуя назад към филтъря не пропуска. Идеята ми е ако го нямате може моето да е добавяно и да е нещо палачорска история, та по тази логика да взема да го сменя ли.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Ето колега и ако мислите, че ви е от падане на горивото проблема тук има две адски интересни теми за този клапан и клапана в/у г. филтър и аз ще ги пробвам задължително:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=248971&start=15
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=162197&start=30
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Филтъра на АВФ няма нищо общо с този
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Да се включа и аз в темата с трудно палене,карам Голф 4 с мотор 1.9 пд АВФ от пасат с дюзи от АРЛ(150к.с.),двигателя преди да се сложи в коша на голфа бе разглобен на съставните му части всичко бе за мерено колко е износено и съответно бяха сменени сегменти,биелни и основни лагери,по главата всичко е чисто ново без разпред. вал нямаше износване,Бях с компютъра на стария двигател AJM настроен към новия хардуер,но студения старт винаги е куцал колата пали винаги от четвърт но отначало пуши бяло и прекъсва компресията на студен непален мотор е 29бара на 4-те цилиндъра пробвах с други дюзи пак същата работа,смених тандем помпата сложих бош пак същата работа.После пробвах със смяна на еку-то сложих от 131к.с. и нещата станаха по-зле!От известно време си играя със мапването на личният си автомобил и си играя да качвам други софтове на сегашния комп и да ви кажа честно в момента съм със софт от ибиза купра и проблем със труден старт и пушеци вече нямам.При -6 градуса подгрявам 1път и пали от четвърт може да притресе за 1-2 сек после изчиства.Като разглеждам картите с авансите и продължителноста на впръскване на тези мотори 130/150 к.с. е ебаси бъркотията тия от фв имам чувството че са правили софта за всеки двигател индувидуално.
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Yochcov според мен трябва да сложиш същия клапан на другия маркуч (ако това ти е маркуча за излишното гориво). Клапанът трябва да пропуска в посока към филтъра. Най-добре сложи клапан от спирачен апарат.
Това е при положение , че този маркуч е за излишното гориво. Целта е да се създаде съпротивление на излишното гориво.
Това е при положение , че този маркуч е за излишното гориво. Целта е да се създаде съпротивление на излишното гориво.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Има нещо вярно, защото при много коли няма проблеми, но има и много, които не, че палят трудно, но е такъв дразнещ първия старт. Започвам и аз да си мисля, че има коли, които и като нови са палели така дразнещо. Един познат за пръв път се качи на дизел точно този модел и мотор комби, абсолютен лаик по дизелите, освен това го купи през лятото обаче човек като си е с късмет... пали си като по учебник независимо от температурата.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Здравейте колеги, има някакви надежди да се оправи колата.Днес при 4градуса колата запали от четвърт, без абсолютно никакъш пушек или да притресе двигателя.Чак не можах да повярвам, че е моята кола.Направи ми впечатление, че имаше лек наклон напред.Дали с клапан ще се оправят напълно нещата?
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Няма как да разбереш ако не пробваш. За 5 минути работа е
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
yanio написа:Няма как да разбереш ако не пробваш. За 5 минути работа е
Сигурно е толкова, но като не знам на кой маркуч да го сложа и какъв трябва да е клапана трудно ще го направя.Утре ще отида някой майстор да го сложи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта