Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Пет 20 дек 2013 22:11


Колега yanio, няма гаранция, че дори и 10к лв да дадеш за същата кола ще е безупречна.Най-добре е нова кола. А на колегата Founder мога да му дам един пример с мен: Когато купувах първата си кола(голф 3), четох и се вслушвах във всякакви мнения за тези коли.Разбрах че 1.8моно е най-коравия мотор.Купих си такъв голф, след което го платих поне 2 пъти в ремонти за 2-3 години.2 пъти шлайф на главата, алтернатори, амортисьори, рейки и какво ли още не.Останах супер разочарован от Голф 3.Продадох колата на един колега с когото все още работим заедно.Той е супер доволен от тази кола( Голф 3,) от както го е взел май даже и масло не е сменял, нищо не е бутал по колата.Така, че извода какъв е: кола и жена на късмет :biggrin , обаче ми писна да купувам коли, да вкарвам една торба пари в тях и накрая да ги продавам.Затова решението на проблема ми май ще е следното: днес смених филтрите и малото, след празниците ще я закарам при моя майстор да проверим дали не взима въздух от някъде и дали всички горивни помпи работят и ако след това не се оправи проблма ще я карам така, докато не си купя следващия модел :redface

Последна промяна от kole7o на Съб 21 дек 2013 7:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: 1.9 116hp - AJM
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот zevsa » Пет 20 дек 2013 23:29


пич пробвай да звъннеш на ифидик да отидеш при него.при него винаги е лудница но с малко търпение ще ти реши проблема сигурен съм.много го чува петела да знаеш.ходил съм няколко пъти при него и знае какво прави и не пипа на посоки.и аз съм за смяна на гумички тем подобни измислици за тея ПД но ще е след нова година.потърси в търсачката за координати и въври при него.намира се в двора на завода на ПЕПСИ или КОКА-КОЛА беше тоя на излизане от варна-стария път за шумен.


cyberex
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 01 апр 2011 8:23
Автомобил: Passat
Двигател: AVF 2001
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот cyberex » Съб 21 дек 2013 0:12


колега имам абсолютно същия проблем,колата ми е същата Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF.купих я преди 2 месеца и по същия начин сменях гарнитура,глава шлайф. но преди да стане студено нямах никакъв проблем,а сега върти около 7-8 сек. и тогава пали и по същиа начин в началото работи неравномерно.още не съм ходил на майстор, но като чета всичките теми направо незнам дали ще намеря кадърен майстор че те повечето не са. ако намериш някакво решениш на проблема ,пиши. успех


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yanio » Съб 21 дек 2013 1:56


kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)

За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива :neutral


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Съб 21 дек 2013 7:54


yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)

За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива :neutral

След празниците ще занеса колата отново на ремонт и ако се окаже, че проблема може да се реши с този клапан разбира се, че ще го сложа.Все пак ще е евтин вариант и може да се експериментира.Днес ще пробвам как е с новия горивен филтър и един друг начин на подгряване и палене и ще пиша има ли разлика.


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yochcov » Съб 21 дек 2013 10:28


yanio написа:kole7o никъде не съм казал ,че за 10000лв кола ще е в топ състояние :) , но тази от 6000лв е много по-вероятно да е леш , понеже който има такъв автомобил знае за какво става въпрос и едва ли ще тръгне да си продава читавата кола за такава сума. Проблемът е ,че много хора като вземат кола на 300-400 хил км искат да я направят като нова и наливат страшно много пари в нея. И после моделът бил проблемен :)

За тези които искат просто решение на проблема - един клапан да не връща горивото и готово. Който не го устройва този вариант да даде един куп пари за ремонти и ако евентуално проблема изчезна , да си покара колата още някоя друга година , да си вземе друга и наново да започне да налива :neutral


Колега тъй като аз съм със същия проблем, това въпросното клапанче да не връща горивото го имам заводско (или поне си мисля че е заводско) вие на пасатите нямате ли го, със голф 4 съм нали, но предполагам ако е заводско може би и вие би тряало да го имате. Значи пада ми се точно след на горивния филтър тръбичката, която отива към отстрани помпата на двигателя. Вадих го като го надуя посока към двг-то пропуска въздух и съответно като гонадуя назад към филтъря не пропуска. Идеята ми е ако го нямате може моето да е добавяно и да е нещо палачорска история, та по тази логика да взема да го сменя ли.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yanio » Съб 21 дек 2013 11:39


снимай го ако не ти е проблем.


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yochcov » Съб 21 дек 2013 12:08


Изображение
Ето колега и ако мислите, че ви е от падане на горивото проблема тук има две адски интересни теми за този клапан и клапана в/у г. филтър и аз ще ги пробвам задължително:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=248971&start=15
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=162197&start=30


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот IRRITATING » Съб 21 дек 2013 12:10


Филтъра на АВФ няма нищо общо с този


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот batteto.1984 » Съб 21 дек 2013 19:21


Да се включа и аз в темата с трудно палене,карам Голф 4 с мотор 1.9 пд АВФ от пасат с дюзи от АРЛ(150к.с.),двигателя преди да се сложи в коша на голфа бе разглобен на съставните му части всичко бе за мерено колко е износено и съответно бяха сменени сегменти,биелни и основни лагери,по главата всичко е чисто ново без разпред. вал нямаше износване,Бях с компютъра на стария двигател AJM настроен към новия хардуер,но студения старт винаги е куцал колата пали винаги от четвърт но отначало пуши бяло и прекъсва компресията на студен непален мотор е 29бара на 4-те цилиндъра пробвах с други дюзи пак същата работа,смених тандем помпата сложих бош пак същата работа.После пробвах със смяна на еку-то сложих от 131к.с. и нещата станаха по-зле!От известно време си играя със мапването на личният си автомобил и си играя да качвам други софтове на сегашния комп и да ви кажа честно в момента съм със софт от ибиза купра и проблем със труден старт и пушеци вече нямам.При -6 градуса подгрявам 1път и пали от четвърт може да притресе за 1-2 сек после изчиства.Като разглеждам картите с авансите и продължителноста на впръскване на тези мотори 130/150 к.с. е ебаси бъркотията тия от фв имам чувството че са правили софта за всеки двигател индувидуално.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yanio » Съб 21 дек 2013 20:26


Yochcov според мен трябва да сложиш същия клапан на другия маркуч (ако това ти е маркуча за излишното гориво). Клапанът трябва да пропуска в посока към филтъра. Най-добре сложи клапан от спирачен апарат.
Това е при положение , че този маркуч е за излишното гориво. Целта е да се създаде съпротивление на излишното гориво.


Zinoto
Мнения: 1871
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот Zinoto » Съб 21 дек 2013 20:32


Има нещо вярно, защото при много коли няма проблеми, но има и много, които не, че палят трудно, но е такъв дразнещ първия старт. Започвам и аз да си мисля, че има коли, които и като нови са палели така дразнещо. Един познат за пръв път се качи на дизел точно този модел и мотор комби, абсолютен лаик по дизелите, освен това го купи през лятото :mhihi обаче човек като си е с късмет... пали си като по учебник независимо от температурата.


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Нед 22 дек 2013 11:58


Здравейте колеги, има някакви надежди да се оправи колата.Днес при 4градуса колата запали от четвърт, без абсолютно никакъш пушек или да притресе двигателя.Чак не можах да повярвам, че е моята кола.Направи ми впечатление, че имаше лек наклон напред.Дали с клапан ще се оправят напълно нещата?


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот yanio » Нед 22 дек 2013 13:05


Няма как да разбереш ако не пробваш. За 5 минути работа е


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста

Мнениеот kole7o » Нед 22 дек 2013 14:55


yanio написа:Няма как да разбереш ако не пробваш. За 5 минути работа е

Сигурно е толкова, но като не знам на кой маркуч да го сложа и какъв трябва да е клапана трудно ще го направя.Утре ще отида някой майстор да го сложи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта