http://prikachi.com/images/188/6876188g.jpg
Пада се точно над мотора.
Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения старт
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Какъв клапан трябва да купя?Обезвъздушаване прави ли се после?Тече ли нафта?Общо взето режа маркуча, слагам клапана, стягам със скоби и готово, така ли?
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
kole7o написа:Какъв клапан трябва да купя?Обезвъздушаване прави ли се после?Тече ли нафта?Общо взето режа маркуча, слагам клапана, стягам със скоби и готово, така ли?
Колега, какъв майстор това е мега лесно, и четах че системата сама се обезвъздушава, защото да ти кажа аз с мойте проби всеки ден сигурно 7-8 пъти я разкачах вече, само че тогава пърия път наистина си иска въртене защото не е обезвъздушена, казвам ти го да не смениш нещо и като тръгнеш да въртиш да се отчаяш че не е станало.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
yanio написа:Yochcov според мен трябва да сложиш същия клапан на другия маркуч (ако това ти е маркуча за излишното гориво). Клапанът трябва да пропуска в посока към филтъра. Най-добре сложи клапан от спирачен апарат.
Това е при положение , че този маркуч е за излишното гориво. Целта е да се създаде съпротивление на излишното гориво.
Добре колега, в момента е клапана на пътя който отива към помпата, не е ли там важното, защо назад трябва пак да има за излишното, пък и нали там има клапан върху филтъра...Самото налягане в цялата система ли е тоест и на връщане щом пак казваш че е добре да има. Аз днес смених този клапан върху филтъра, защото от темите които четах и той давал проблеми, та ще видя ще има ли резултат.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Здравйте колеги! ПРОБЛЕМА МИ Е РЕШЕН!!!!Преди 2дни смених маслото и филтрите, след което забелязах подобрение-палеше значително по-лесно, двигателя работеше равномерно и пушека изчезна.Вчера сложих невъзвратен клапан и днес при минус 1 колата запали от раз.Явно на Коледа стават чудеса!Незнам защо само трябваше да дам "Х"лв, да купя дюзи които са ми ненужни, да ми стои колата по сервизите 3 седмици, да давма пари на майстори за експерименти и проблема да бъде решен само за 1 час.Това ще ми е за урок, че преди да започна каквито и да е ремонти по колата първо трябва да се допитам до ВАС колеги.Благодаря на всички които се отзоваха и ми помогнаха да си реша проблема и най-вече на колегата yanio, който ме посъветва да сложа клапан и дори качи снимка на неговия.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА КОЛЕДА И УСПЕШНА НОВА ГОДИНА НА ВСИЧКИ.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Браво колега, радвам се че си си решил проблема.
Би ли качил и ти снимка на монтирания клапан и в коя част на горивната система е сложен точно.
Би ли качил и ти снимка на монтирания клапан и в коя част на горивната система е сложен точно.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Ето тук съм качил няколко снимки на монтирания клапан http://kole7o.snimka.bg/automobiles/djanti-za-pasat-5.778304.32251093.Честита Коледа!
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Весела Коледа колега и на мен ми остана само този клапан да сменя, да те питам защото под капака на голфа е по различно, на тръбата след горивния филтър ли го сложи, където отива към помпата?
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Как ще го смениш при положение , че нямаш там клапан :D Пак ще ти го напиша. На излишното гориво към резервоара се слага. Клапана трябва да пропуска към резервоара. Този клапан , който си снимал не е на правилното място.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Не че нещо, ама като гледам снимките и на двете коли ми изглежда, че клапана е монтиран на едно и също място, по един и същи начин.
Става ли да дадеш малко разяснение защо и къде трябва да се монтира. Мисля че ще е полезно за много колеги... дизелджии... и т.н. :-))
Става ли да дадеш малко разяснение защо и къде трябва да се монтира. Мисля че ще е полезно за много колеги... дизелджии... и т.н. :-))
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
yanio написа:Как ще го смениш при положение , че нямаш там клапан :D Пак ще ти го напиша. На излишното гориво към резервоара се слага. Клапана трябва да пропуска към резервоара. Този клапан , който си снимал не е на правилното място.
Еххх колегааа, клапана първо не съм го аз монтирал а си е там заводско и логиката е да си е там защото като падне налягането и помпата трудно ще качи, защото той е преди нея, каква е логиката според теб да го сложа след помпата към резервоара!? Че нали там отива излишното гориво, но за да има излишно първо нали тряа да стигне до помпата, а именно проблема заради който не пали колата...За сверка питах колега къде го е сложил, че моя оригиналния явно изпуска и от там губя налягане...
dispatch написа:Не че нещо, ама като гледам снимките и на двете коли ми изглежда, че клапана е монтиран на едно и също място, по един и същи начин.
Става ли да дадеш малко разяснение защо и къде трябва да се монтира. Мисля че ще е полезно за много колеги... дизелджии... и т.н. :-))
Колега цялата идея е следната, като падне налягането преди помпата, а там трябва да има такова и няма палене на студено (и странно при някой коли го има проблема при някой не, аз имах ибиза същия мотор такъв клапан няма никъде, а колата ми палеше по лесно на голям студ отколкото на топло...), пък въпросния клапан преди помпата пропуска нафтата към помпата и съответно като тръгне нафтата назад, не го пропуска и оттам логиката мисля че ти е ясна :)
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
При мен клапана е монтиран на тръбата която вкарва нафта във филтъра,съответно пропуска към филтъра и не позволява нафтата да се върне обратно.Не знам дали е правилно или не, но вече нямам проблеми с паленето.Може да се оправило от смяната на уплътненията на дюзите, от смяната на маслото и филтрите, може от клапана да е, а може и от трите общо.Важното е, че си реших проблема.
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Колеги да споделя и аз,Пасат Б5.5 1.9ТДИ 131 к.с.AVF мотор ми създава същите проблеми със студеното стартиране.Когато колата е с задницата нагоре пали безпроблемно при минус 5 градуса по целзий,но когато е на равно или с предницата нагоре започват приключенията,въртене изписване на таблото стоп с масльонката и пак въртене докато запали.Никъде по темата не прочетох точно какъв клапан да си купя,става въпрос за марка модел и т.н.Дайте инфо откъде да го набавя и дали аз средно инт.човек мога да го поставя.От бензиновият ми пасат Б4 знам че син маркуч е за отцеждане а черен за нагнетяване на бензина.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
Монтажа става лесно колега-монтира се на маркуча който вкарва гориво във филтъра(аз там го монтирах-майстор ми го слага).При мен(предполагам и при теб) има 2 тръбички една над друга точно зад мотора(вижда се на снимката), тази която е от горе е въпросната тръбичка.Тя е твърда пластмасова тръба, на която е нанизан гумен маркуч и има скоба.Трябва ти невъзвратен клапан 8мм на вход и изход(аз го купих от приятел който продава авточасти, марка и модел няма), маркуче около 5см и 2-3 скоби.Издърпваш маркуча от пластмасовата тръба и монтираш клапана, така че да пропуска към филтъра.Моят съвет е преди да монтираш клапана да го продухаш няколко пъти с уста, защото при мен излезе от него една метална стружка.Това е не е труден монтажа.На мен майстора ми взе 5лв и клапана 10лв=15лв общо.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пасат В5.5 1.9 тди 131 к.с. AVF Проблем със студения ста
И аз нещо да вметна по темата имам същият проблем с паленето белият пушек и т.н. и аз сложих възвратен клапан но проблема остана смених всички филтри масла и прочие но така че не знам какво да правя , относно по лесното палене при наклон на предницата е изтичането на нафта обратно в резервоара и клапана решава проблема но явно има и някакви други неща които никой не може явно да каже за какво става реч и само се хвърлят пари на вятъра. Но като цяло това ми е третият Пасат 2 - АФН 110 и сега АВФ 131 оставам доста разочарован ама доста и май повече няма да поглеждам към VW . Весели празници
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта