Здравейте, колеги
Изтропа много жестоко съединителя от веднъж, без явни симптоми имаше страшно ромолене и само при леко настискане на педала спираше да се чува.
В момента колата е със сменен комплект Люк - притискателен , феродов диск и лагер + вилка , защото старата беше спукана и беше се изместила.
Интересното сега е, че на място на празен ход , всичко звучи нормално, но когато настъпя и задържа съединителя се чува съвсем лека , едва долувима промяна на звука от работата на двигателя. Нещо като много тих шум, който го има само при настъпен педал, пусна ли го всичко си е наред и изчезва.
100% всичко е сменено с нови части, гарантирам за майсторът ,че си разбира от работата. Според него няма място за притеснение и да карам така. Може би трябва да олегне малко ? Не знам и аз!
Интересно ми е да чуя и вашето мнение. Има ли какво да уляга при всичко ново! Дал съм пари за хубави части уж! Някой имал ли е подобен проблем ?
Благодаря ви предварително !
ПС. Колата е Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF
Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съединител
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Лек шум след смяна на съединител 1.9 ТДИ АХФ
Колега нищо не споменаваш за маховика?Давайте и цени да знаят и други колеги които им предстои замяна на тези части!П.п Не мисля че не нещо ще оляга.
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: Лек шум след смяна на съединител 1.9 ТДИ АХФ
Маховика си е Ок,
Цени с отстъпка от 30% - 225 лв комплект Люк
Цена на вилка - 35 лв
Това са цените ! За смяна от 100 лв на горе , зависи от майстора !
Но не виждам цените какво общо имат с шума >>>???
Цени с отстъпка от 30% - 225 лв комплект Люк
Цена на вилка - 35 лв
Това са цените ! За смяна от 100 лв на горе , зависи от майстора !
Но не виждам цените какво общо имат с шума >>>???
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съедин
Провери 6 мм.болче което , се намира над дясната полуоска . То придържа едно малко капаче близо до маховика ако е сложено по-дълго при натискане съединителя избутва аксиално кол.вал и можеби достига болчето. Ако си карал редовно може вече да се е остъргало и шума да е изчезнал
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съедин
Коляновия вал има 2 аксиални лагера , които не позволяват при натискане на съединителя да се мести вала.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови пазар
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съедин
Да когато са нови няма аксиално преместване на кол. вал но и те се износват .
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 18 апр 2014 18:22
- Автомобил: passat b4 variant 1996
- Двигател: 1.9 tdi afn
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съединител
колега да разбирам че си сменил демферният с твърд съединител?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110 к.с. АHF Лек шум след смяна на съединител
Той,колегата вече е забравил-това е било преди 4 години.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта