2.0 TDI - масло в ауспуха.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот hvp800 » Чет 15 май 2014 15:06


НО това не пречи да изтърбушиш катализатора ( ако го имаш ) след толкова масло в генерацията функцията му е никаква и само тапи мотора и турбото




tremors68
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот tremors68 » Чет 15 май 2014 15:13


И аз така мисля, но няма ли колата да пуши повече? И има ли смисъм да слагам някаква тръба с дупки в оригиналния кожух или да сложа резонатор? Естествено е, че като отида в сервиз веднага ще кажат "Лягай на операционната маса". Приличат на адвокатите и лекарите - от малък проблем става голям :cry


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот novatora » Пет 16 май 2014 8:28


Катализатора е като въздушния и горивниа филтър. Като му дойде времето започва да вреди отколкото да пречиства. Максимума на катализатора са 250 000. След това започва да задържа газовете все по дълго време докато излязат. Кой е най близо до него? Турбото ще го отнесе първи негатива. Макар и с малко температурата в по натоварени режими се повишава и това спомага за по бързото му износване. Затова се маха катализатора за да елиминираш тази възможност. Ако всичко ти е наред по колата няма да пуши. Аз като ходя на преглед даже и не усещат че нямам катализатор. Условието е да отидеш със загрял мотор. Катализатора се сваля от колата, изтърбушва се с щанга, продухва се с компресор и пак се монтира. Нищо не се реже или заварява. Така съм вече 60 000 км. Шумове нямам, не намирам разлика и отпреди с него. Само + засега от премахването му.


Потребителски аватар
Ивайло.Атанасов1
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 17 дек 2017 21:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Ивайло.Атанасов1 » Нед 17 дек 2017 22:05


Здравейте колеги имам следния проблем
Карам Ауди а6 2 и 5 тди 98 година
Наскоро турбината ми замина и влезна масло в ауспуха ,сега смених турбината сложих нови гарнитури на турбото ,също смених и маслен филтър обаче от ауспуха продължава да капе масло и следователно да пуши синьо
Забелязах също че до 2 и 500 оборота пуши много като я натисна до 3 спира да пуши
Другото което забелязах че като отворя капачката на маслото исфъсква което до колкото знам не трябва да е така
Та някой запознат с тоя проблем ако може да ми каже от какво е това и дали ще трябва да правя основен ремонт на двигателя ще му бъде благодарен



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта