2.0 TDI - масло в ауспуха.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот vasko__2 » Вто 18 фев 2014 3:01


Да бе,нямало в Бг кой да рециклира качествено? Глупости на търкалета,чак се ядосах... Рециклират си ги перфектно, всеки месец нося да ми рециклират и рекламации няма.




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот Aprilia » Вто 18 фев 2014 4:48


И кой ги прай реал турбо или митко турбото или ония некъдърници в Пловдив двамата пенсионери ? Всички слагат турски ремонтни комплекти или още по-зле китайски за по 50$, баланс и една 'гаранция' дето може да си избършеш гъза с нея, щото като отидеш и ти казват 'влязло чуждо тяло гаранцията отпада еб* си майката' :censored2
Факт е че някой турбини успяват да се получат, но болшинството недълго след рециклирането сдават багажа. Имам рециклирани 3 турбини, 2 в реал турбо и една от митко турбото НИТО ЕДНА от трите не можа да устиска повече от 20 000км, да не говорим че реал турбо в Пловдив като ми направиха турбината изкара точно 1500км !!!
А такива 'майстори' като тебе и форумни капацитети, къде рециклират турбото и става кат ново много съм ги слушал.....


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот vasko__2 » Вто 18 фев 2014 9:37


При теб може и да не изкарват.Ако оставяш стария кулер и не чистиш турбопътищата нормално да не изкарат.Ако се пръсне турбината на парчета се чисти всичко от-до.Кулер задължително нов, повечето само го промиват.Стружки съм вадил от капака на главата,картерната вентилация и въздушния филтър.Забиват се в пластмасата и се вадят трудно.


Потребителски аватар
tekowar
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот tekowar » Вто 18 фев 2014 10:39


Високи картерни газове при тоя мотор е странно, най-добре я закарай при някой който си разбира от работата че явно не си случил на майстори, а лош майстор може да УБИЕ ТДИ

Не напразно попитах проверена ли е картерната вентилация. И колкото и странно да ви звучи запушената(частично или напълно) картерна вентилация и повишеното картерно налягане е възможна причина за изпущане на масло от турбото. И това не е само теория. Нищо не пречи да се провери и да се реши проблема, или да отпадне като вариант.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот IRRITATING » Вто 18 фев 2014 10:47


Свали генерацията и я занеси на авто мивка да я измият След като е чупила турбо е нормално да тече масло от ауспуха


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот kenwood » Вто 18 фев 2014 21:20


Гръмне ли така турбо значи всичко назад е с масло. В такъв случай ако колата има катализатор, той се избушва. 300км са достатъчни да издуха всичко. Ако хвърля масло в ауспуха ще изкарва син пушек задължително.
Всичко останало е проблем с турбо или в по редки случаи проблем с мотора.


rollride_venom
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот rollride_venom » Вто 18 фев 2014 22:59


момчета благодаря на всички... колата нямаше катализатор и установих харч на масло а в последните два дни се и разпуши сиво сино... развързах го в една автокъща... отказах се да се занимавам и съединител и турбо и евентуално двигател... А и много хора ме наплашиха с тва 2.0тди всички казват че 1.9тди е 100 пъти по добър ама го разбрах късно...

Колата много ми харесваше но ми предложиха цена близка до тази за която я взех и не го мислих много много... хич не ми се продаваше сега ще търсим друго... ще ми се да купя нещо от форума... все си мисля че хората тук държат една идея повече на колите си :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот niks76 » Вто 18 фев 2014 23:59


vasko__2 написа:При теб може и да не изкарват.Ако оставяш стария кулер и не чистиш турбопътищата нормално да не изкарат.Ако се пръсне турбината на парчета се чисти всичко от-до.Кулер задължително нов, повечето само го промиват.Стружки съм вадил от капака на главата,картерната вентилация и въздушния филтър.Забиват се в пластмасата и се вадят трудно.

на една и съща кола се смениха 17 турбини ,18-тата беше хибрид и чак тогава се сложи друг голям интеркулер.
това е за пробег 5 години и 300000км :cool
повечето турбини се начупиха от експерименти ,като много от дебелите книги с инфо за ваг излязоха малко неверни.колега Васко 2 ,ако си на принципа за гаранция както е при концесионерите ,значи много добре знаеш че смяната на интеркулер е интервенция в голяма част измама за клиента която не е необходима(сервизното инфо също не задължава смяната на интеркулер-справка www.erwin.de)
проблема на концесионерите е че не мислят за клиентите си и затова такива като мен с много по малки сервизи имат все повече работа отколкото могат да поемат
за да не си ги мерим ,работя с лицензирани vsds;vas i odis като и практика се намира и не е нужно да се изкарва черното в друг цвят,като се пишат неверни неща.
за рециклирането на турбини в бг не съм час или по скоро настроен негативно ,защото 15-20000км за година не е критерии за сполучливо рециклиране
п.п не се заяждам с никого ,още по малко с колегата Васко 2:в случая става въпрос за различни виждания за ролята на интеркулера при смяна на турбина


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот vasko__2 » Сря 19 фев 2014 0:22


За кулера си ме разбрал погрешно.Ако е пълен със стружки и парчета от гръмнала турбина- задължително смяна.Ако няма парчета от турбото ,никакъв проблем да си остане кулера,тогава не го сменяме.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот Aprilia » Сря 19 фев 2014 2:41


Кулер се чисти бе колега, като има стружки не могат да се изчистят ли ? Има машини с които се надуват на по-високо налягане от това на турбото. Дори в Италия в официален представител кулер се сменя само ако е сцепен, (ваг представител) иначе се почиства, равносметка 2 часа чистене по 35 евро на час работа.
Турбини ги счупих защото едната не беше балансирана както трябва ( тази която изкара 1500км), на другите 2 имаше проблем с ТУРСКИТЕ ремонтни комплектчета дето ми бяха сложили. Поляците рециклират с оем комплекти с ИСТИНСКИ машини и цената им е по-ниска от тия паляци в БГ дето са се нарекли турбосервизи. В БГ за мен има един качествен сервиз и човек който разбира, но той прави хибриди мисля че не рециклира, всички други са смешници.
Все пак на отговри на въпроса ми, КОЙ е този в БГ който ги прави безпроблемно СПОРЕД теб ?

Последна промяна от gr_kanev на Сря 19 фев 2014 11:04, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


tremors68
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот tremors68 » Чет 15 май 2014 14:11


С малко закъснение, но все пак и аз искам да споделя моя горчив опит :cry
Колата ми е Пасат 1998 1.9 TDI 81kW AFN двигател. Колата не изминава много километри годишно, в рамките на София и 2-3 пъти през лятото до морето. От близо година (след ремонт на гарнитурата на главата при майстор :bowdown ), започна лек теч на масло от 3 места, капки които констатирах като спирах колата. Едното място бе поради счупена пластмасова тръба към масления сепаратор на картерните газове при монтажа, а другите две - на снадките долу откъм интеркулера и откъм турбото. Почти бях сигурен за заминаващо си турбо, но все пак тръгнах на път.
Причината за тези неприятности се прояви по много неприятен начин на 110 км. от София, преди месец. Колата започна да пуши сериозно и точно преди едно село се чу някакво счупване отпред и рязко увеличаване на оборотите (до 6000) и дори при изваден от таблото ключ колата не спираше. Едвам успях да спра с рязко включване на съединителя. Слава Богу не катастрофирахме (щяхме да отрежем един ел.стълб).
Счупено турбо и пътна помощ до София. Изби локва масло чак отзад на ауспуха. Поръчах рециклирано от немския Ибей, като върнах старото, с доста добри отзиви за хората от германия в сайта и наглед е абсолютно като ново, с гаранция за некитайски части и комплект нови гарнитури. В момента е монтирано и днес излязох на пробна обиколка. Установих следният проблем - при загрял двигател започва да пуши сивкаво бял пушек отзад на ауспуха, както и между изходящата част на турбото и меката връзка. Там се нагрява и също пуши. Без да се смятам за капацитет, си мисля, че тъй като в изпускателната система обилно е навлязло масло то да е запушило катализатора. Виждам че някои колеги казват, че задължително трябва да се изтърбуши катализатора след такъв проблем. Може ли да се монтира резонатор? Много ви моля за съвети !!!


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот IRRITATING » Чет 15 май 2014 14:17


Катализатора се нагрява до бяло и никакво масло не може да се задържи по него


tremors68
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот tremors68 » Чет 15 май 2014 14:37


Значи ако покарам известно време, може отложилото се масло да изгори и да спре да пуши? Защото преди 10 мин. видях капка масло отзад на ауспуха. Или може би имам пикаещи дюзи? пушенето сериозно ме притеснява, изключително неприятно и неекологично :icon_sad


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот IRRITATING » Чет 15 май 2014 14:55


Като си счупил турбото ауспусите са се напълнили с масло и сега ще пуши докато изгори Няма нищо притеснително :th_up


tremors68
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0 TDI - масло в ауспуха.

Мнениеот tremors68 » Чет 15 май 2014 15:01


Мерси на колегата IRRITATING !!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko, Google [Bot], pa4o_ivanov61 и 199 госта