Пореден ремонтен ден. За закуска пак всички чаркове долу на земята с цел отново да прегледам зъбчатката на коляновия вал. Е не мърда от никъде...въртях я, бутах я ...не поддава абсолютно грам, та да ви питам...ако е разбита тая зъбчатка, и така като я мърдам на ръка, ще си покаже ли че е разбита
Не посмях да я сваля, защото ме беше страх, че после новия болт няма да мога да го затегна добре, въпреки че имам и динамометричен ключ. Из това което четох за свалянето на тая зъбчатка тука, нещо не можах да разбера как и къде да законтря коляновия вал при отвиването и завиването на болта.
После...може ли да се свали зъбчатката без да се разглобяват всичките работи
...какво имам на в предвид....Свалям ремъците и демпфера, Мацвам по една белязка на колелата за всеки случай, отпускам ремъка от обтяжната ролка, законтрям някак си коляновия вал (което вие ще ми помогнете да ми кажете
), отвивам болта, вадя внимателно зъбчатката, слагам новата и сглобявам
Е така си мисля аз да стане работата, защото тоя долния капак на ремъците не ми се сваля че ми е много тегав
Много зор с него.
Така и така се разходих до един магазин да видя цените как са и да съм подготвен. Искаха ми днес за комплект болт със зъбчатката 38 лева на FEBI. Имаше и по евтини....21 лева комплекта май на SWAG. Аз взех за сега само болт, ще я разглобя да видя каква е работата и после ще взимам и зъбчатка. А иначе само болта...3.50лв.
Друго да попитам....тия 1Z мотори....чест проблем ли е при тях тая работа със зъбчатките
П.С.
Ееееееех.....колко отдавна искам да си купя компресор в гайковерт. Май много скоро ще стане, защото ако ги имах...до сега да съм забравил за смяната на това колело:11