Голф3 1з протриване на ангренажния ремък-Окончателно РЕШЕНО на стр.7

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот kiko946 » Вто 22 апр 2014 21:16


drago_tr написа:За сега няма развитие. Изчаквам малко да се пооправи времето и предприемам смяната на зъбчатката на коляновия вал.
Щом има резултат ще пиша. :th_up


колега имал съм и аз подобни проблеми, набързо прегледах темата... защо чак най-накрая сменяваш зъбчатката ...аз например първото нещо което сменявам е тази зъбчатка. преди 2 - 3 години имах големи проблеми но оттогава, можеби вече съм минал около 30000клм като отвреме навреме проверявам да не се охлабил централния болт и за да не свалям кората под мотора съм направил една дупка срещу болта ...пускам ти линк ако ти е интересно за пролемите ми i решението:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=315956




Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Сря 23 апр 2014 20:48


може да изръся голяма глупост, но аз знам че при повечето такива случай това става от разбити втулки на помпата


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот samo_pechka » Сря 23 апр 2014 22:41


Не е глупост :th_up но колегата доколкото знам ги смени ...


repairman
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот repairman » Чет 24 апр 2014 8:42


Интересна гледна точка.Мисля че такава възможна причина не е разглеждана.
[url][/url]http://www.youtube.com/watch?v=WY9hWU8qcFs[url][/url]


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот drago_tr » Чет 24 апр 2014 19:00


repairman написа:Интересна гледна точка.Мисля че такава възможна причина не е разглеждана.
[url][/url]http://www.youtube.com/watch?v=WY9hWU8qcFs[url][/url]


Да, показаното в клипа е полезно и вярно :th_up Но, при мен водната помпа не се върти от ангренажния ремък. :c020


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот snoopcar » Пет 25 апр 2014 19:08


Прочетох само първите две страници и споделям при мен какво се случи като купих колата(афн).
Ремъка ми го смени братовчеда и след 10к км видях,че нещо го яде от външната страна.
Абе иска да излиза копелето :icon_lol
Оказа се,че цялата работа е от пренатягане на ремъка.На самата ролка има обозначение до колко да се натяга.
Не вярвам това да е проблема в случая,просто споделям.
Иначе и сега не върви по средата на колелата но поне не иска да излиза.


Потребителски аватар
Veno-1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 25 апр 2014 18:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот Veno-1 » Пет 25 апр 2014 19:41


остава да ти е подострено колелото на коляновия вал :bishop


Dakata435
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 юни 2013 18:44
Автомобил: VW Golf III 2.0 8V
Двигател: AGG
Местоположение: Sofia

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот Dakata435 » Пон 28 апр 2014 20:43


Колега искам само да попитам като сменихте втулките на помпата преди да я сглобите раиберовахте ли втулките и дали раибера беше правилния !!!! :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот drago_tr » Сря 30 апр 2014 20:48


Dakata435 написа:Колега искам само да попитам като сменихте втулките на помпата преди да я сглобите раиберовахте ли втулките и дали раибера беше правилния !!!! :beer

Разбира се...те иначе няма как да станат ако не се райбероват. Най-трудното по ремонта на една помпа е точно смяната на втулките и по точно райбероването...всичко друго е елементарно :wink
Но, както казах и по нагоре в темата...проблема не е в помпата, защото свалих от друга работеща кола и пак резултата е същия.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот drago_tr » Съб 03 май 2014 15:28


Днес тръгнах да купувам зъбното колело на коляновия вал. Предлагат ми:

Swag без болта- 36.50лв ..., на друго място пък ми искаха 45лв. :screwy
Vaico- 25.42лв.
Febi без болта- 44лв.
Febi с болта- 28лв.....?????? на друго място пък ми искаха 48лв. :screwy
Automega- 16лв.
Trucktec automotive- 19лв.

Позачудих се и си тръгнах. Реших да се консултирам с вас кое от всичките да взема, така че като го направя да не го сменям след 1 месец пак :screwy
А ако има и някой колега, които продава такива неща и да даде някакви по актуални цени на лично ще съм благодарен :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот samo_pechka » Съб 03 май 2014 22:36


Аз съм ползвал на Сваг,колело и болт,доволен :th_up


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот kiko946 » Пон 05 май 2014 20:16


samo_pechka написа:Аз съм ползвал на Сваг,колело и болт,доволен :th_up

Аз също ... по картончето за техническия преглед където е отразено на колко километра е колата в момента на прегледа, след ремонта отчитам около 25 000 клм. за две години и неколко месеца ... на година около 10 000 клм
на САМО ПЕЧКА благодаря за съветите които ми даваше.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот drago_tr » Съб 10 май 2014 11:01


Днес, най-накрая успях да намеря време да сменя зъбното колело на коляновия вал. Резултат....НИКАКЪВ!!!! :banghead
Това което го свалих от колата си беше абсолютно здраво, без никакво износване...направо кат ново.
Е###и Голфа.....разби ме :death
Вече не знам какво да го правя :dummy

Да обобщя малко темата, какво е сменено и не е довело до никакъв резултат:

Зъбно колело колянов вал
Ремонт на помпата, нови втулки. В последствие сменена и цялата помпа с друга от работеща кола
Зъбно колело на нафтовата помпа
Стойка на нафтовата помпа...от 2 коли взимах...няма промяна
Ос на обтяжната ролка....2бр.
Обтяжни ролки...няколко, като е слагана и от по стария модел с планката и от по новия с чопа
Зъбно колело на разпределитрелен вал
Алуминиевото колело на паразитния вал
Паразитна ролка...няколко
Ангренажен ремък....вече им не знам бройката

Допълвайте, ако смятате нещо че съм забравил да сменя :c010


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот mshbul » Съб 10 май 2014 18:29


Ти сигурно ще си първенец в съзтезание по смяна на ремък на този мотор.

Главата сваляна ли е?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф3 1з протриване на ангренажния ремък

Мнениеот drago_tr » Съб 10 май 2014 20:26


mshbul написа:Ти сигурно ще си първенец в съзтезание по смяна на ремък на този мотор.

Главата сваляна ли е?

Определено влизам във всички класаций вече по време за сваляне и качване на ангренажен ремък. Чакам да ми се обадят от VW за работно място при тях :Mr Green Fun
Откакто е при мен колата не е сваляна главата...преди това не знам. Колега я се обоснови какво имаш на в предвид. Какво може да се обърка при нея за да знам какво да гледам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 184 госта