Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
1
Последна промяна от Pagemakerboy на Пон 07 яну 2019 16:45, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Най вероятно ти е затлачен ДПФ. При повече градско каране това е болка при тези коли. Ако е свършил ресурса на дпф по добре да го махнеш. Нарави диагностика с ваг ком всичко се записало и ще установиш какво е. Така може да се гадае сомо. Иначе за дюзите си прав. Ако се спомине при б-6 няма палене.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Лошото е, че са празници и няма къде да я кача на диагностика да се види каква е случката.
Много ме тресе треската да не е турбото, че там нещата са сериозни като цифра.
Колата пали, лампата с реотанчето мига, а оборотите са неравномерни и са под 800.
На полусъединител успява да се движи криво ляво, минах така около 1 км - 1.5 км докато я закрепя на един паркинг.
Лампата за маслото НЕ свети, т.е. поне се надявам да не е приплъзнал привода (шестограма) на маслената помпа.
С тия симптоми четох по чужди форуми и аз, че може да се е затлачил ДПФ-а, но четох и много страшни други работи :).
Много ме тресе треската да не е турбото, че там нещата са сериозни като цифра.
Колата пали, лампата с реотанчето мига, а оборотите са неравномерни и са под 800.
На полусъединител успява да се движи криво ляво, минах така около 1 км - 1.5 км докато я закрепя на един паркинг.
Лампата за маслото НЕ свети, т.е. поне се надявам да не е приплъзнал привода (шестограма) на маслената помпа.
С тия симптоми четох по чужди форуми и аз, че може да се е затлачил ДПФ-а, но четох и много страшни други работи :).
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Кажи след диагностиката какво е излязло колега, и дано не е нещо фрапантно
Весели празници
Весели празници
- Kosioo
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 25 фев 2014 9:52
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: 2.0L I4 EcoFuel
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Моите предположения:
- подгревни свещи за смяна
- проблем с нагнетателна дизелова помпа
- неработещ EGR клапан
- проблем с горивен филтър
- подгревни свещи за смяна
- проблем с нагнетателна дизелова помпа
- неработещ EGR клапан
- проблем с горивен филтър
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 23:34
- Автомобил: VW Passat B 6
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
при мен преди две седмици също светнаха тези две лампи. първо подгревателната взе да примигва и даваше звуков сигнал, а след това светна тази на двигателя и ми изписа на МФД дисплея Engine Fault Workshop, при което влезе и в авариен режим.
Закарах я при един познат, който я качи на Ваг-ком и там отчете нередности в дебитомер, ЕГР клапан и турбина. След замерване на стойности в движение и по обстоен преглед се оказа че скобата на някъв маркуч /доколкото разбрах излизащ от турбината и отиващ към двигателя, не съм сто процента убеден/ се разхлабила. Всичко е ок след стягане на скобата и изчистване на грешката!
Закарах я при един познат, който я качи на Ваг-ком и там отчете нередности в дебитомер, ЕГР клапан и турбина. След замерване на стойности в движение и по обстоен преглед се оказа че скобата на някъв маркуч /доколкото разбрах излизащ от турбината и отиващ към двигателя, не съм сто процента убеден/ се разхлабила. Всичко е ок след стягане на скобата и изчистване на грешката!
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
На първо четене закачена на Ваг Ком:
1. Няма грешки и проблеми по турбото
2. Дава, че не е имала ток на първи, втори и четвърти цилиндър?!?
Да не е влязла вода някъде, бе, хора? Една седмица нее спряло да вали!
Сега сутринта пали от трети път и веднага почти гасне.
1. Няма грешки и проблеми по турбото
2. Дава, че не е имала ток на първи, втори и четвърти цилиндър?!?
Да не е влязла вода някъде, бе, хора? Една седмица нее спряло да вали!
Сега сутринта пали от трети път и веднага почти гасне.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Недей я пали така че филма може да стане лош. Данеби дюзите пак да са аут? Вода ако влезе в мотора ще ти затегнат всички лагери. Всяка дюза има вътре кабел и букса. Може да не дават хубав контакт. Добър диагностик ти трябва за да не се вкараш в страшен филм.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Така, установи се и се отстрани проблема, което е НАЙ-важното.
Оказа се, че е влязла вода в управляващия блок на мотора, намиращ се под чистачките доколкото разбрах и се е шашнала цялата кола.
В сервиза е свалено всичко, изсушено, почистено и нещо са сменявали и току що направих вече 50 км на колата без никакви проблеми.
Стойност на ремонта 170 лв.
Оказа се, че е влязла вода в управляващия блок на мотора, намиращ се под чистачките доколкото разбрах и се е шашнала цялата кола.
В сервиза е свалено всичко, изсушено, почистено и нещо са сменявали и току що направих вече 50 км на колата без никакви проблеми.
Стойност на ремонта 170 лв.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Отводнитилните канали имат гумени щуцери които само пречат. Махни ги да нямаш при голема дъждове пак проблеми. Винаги когато сменяш филтъра на климатика си проверявай каналите да не са задръстени че виж какво се случва.
Re: Проблем с Passat 6 2.0 TDI - загуба на мощност
Pagemakerboy написа:Оказа се, че е влязла вода в управляващия блок на мотора, намиращ се под чистачките доколкото разбрах и се е шашнала цялата кола.
Моят В5 е с цяла кора под чистачките, а твоят - с такава от две части. Съединяват се криво ляво без никакво уплътнение точно над ЕКЮ - то. Залепи ги с черен силикон, така че водата от предното стъкло да се оттича към решетката под лявата чистачка.
Re: Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
И моят е така не варви мига лампата за свещите помагайте ...ужас
Re: Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
Здравейте колеги.
От скоро и аз съм с Passat B6 2.0 TDI 140c BMP.
И на мен ми направи този номер с аварийния режим. Engine foult workshop. На 1-ва и 2-ра, до около 2000 оборота, настъпвам педала, а тя стои на едно място. Няма мощност. Интересно ми е защо го прави само на 4-та или 5-та и над 100км/ч. Един приятел има ваг и я закачихме. Озписа ми каква е грешката, но в нашия град, при когото и да отида да попитам(майсторите), всичките отговора е един: "Ами немога сега точно да ти кажа, остви ми я или ще ти се обадя като се освободя, сигурно е геометрията, и т.н. На мен ми се струва че не е турбо а нещо дребничко. Ето и грешката от ваг-а:
000665-Boost Pressure Regulation
P0299-000-Control Range Not Reached-MIL ON.
Моля Ви, поне да ме насочите към нещо.
От скоро и аз съм с Passat B6 2.0 TDI 140c BMP.
И на мен ми направи този номер с аварийния режим. Engine foult workshop. На 1-ва и 2-ра, до около 2000 оборота, настъпвам педала, а тя стои на едно място. Няма мощност. Интересно ми е защо го прави само на 4-та или 5-та и над 100км/ч. Един приятел има ваг и я закачихме. Озписа ми каква е грешката, но в нашия град, при когото и да отида да попитам(майсторите), всичките отговора е един: "Ами немога сега точно да ти кажа, остви ми я или ще ти се обадя като се освободя, сигурно е геометрията, и т.н. На мен ми се струва че не е турбо а нещо дребничко. Ето и грешката от ваг-а:
000665-Boost Pressure Regulation
P0299-000-Control Range Not Reached-MIL ON.
Моля Ви, поне да ме насочите към нещо.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
Здравей,колега.Трябва да проверите за пробив турбо пътищата и дали геометрията се движи свободно.Може и клапана на турбото да се е прецакал.Или пренадува турбото,или недонадува.Диагностика в движение и проверка на всички възли за управление на турбото.
Re: Passat 6 2.0 TDI - проблем със загуба на мощност РЕШЕН
Благодаря ти колега, ще проверя. Извини ме че отговарям чак сега, но за известно време бях в чужбина.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта