Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот mayma » Пон 17 апр 2017 9:33


Sarafov_03 написа:Каква е цената за тази услуга при вас?



200 лв е цената




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот Sarafov_03 » Пон 17 апр 2017 10:27


Благодаря.


skromnia1970
Мнения: 297
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот skromnia1970 » Пон 17 апр 2017 16:23


Здравейте колеги,прочетох последните мнения по темата.....
И не мога да си обясня как при температура от 100 градуса ще разкара саждите от филтъра.
Пък било то че ще има и химия.
При самата регенерация на автомобила нали пак си се впръсква ,,нафта,,-химия?
Там температурата е от порядаъка на 600 градуса.
/Ако бъркам,моля да бъда поправен,но е така/
Искам да кача снимка на моя DPF ,но не мога или не зная как.
Да се види какви са финни и задръстени вече отворите.
Свалиха ми го,премахнаха софтуерно и мануално.
Сега всичко си му е на ред.
Е малко понамирисва отзад на нафта,но това си е дизелов автомобил.
Минавам си вече две години ГТП и нямам проблеми.
Та моя съвет е -премахнете го,ако го изчистите рано или късно пак ще се затлачи.
И не забравяйте с каква нафта карате,имам предвид качеството.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот megatronS » Вто 25 апр 2017 9:14


Krasi написа:Двупотопен метод е метода с миенето на автомивка, така ли е?
А когато се свали катализатора /да предположим, снадките на тръбите са били с болтове/, налага ли се да се среже корпуса за да се мие, или се пръска с препарат и пароструйка през отворите на снадките?


Когато е с болтове, нищо не се реже /такива са в повечето случаи/. Двупотопен метод е за някои хора, но пък е супер ефикасен. Този метод, въпреки че е свързан с повече разправия се прилага и до ден днешен от оторизираните сервизи на VW, Opel, и други в Германия, Австрия и т.н., поне докато спрат изобщо дизелите след някоя друга годинка, след това ще се чистят само бензинови катализатори. Ако пък не можете сами да се справите с това, има сервизи, които извършват тази услуга.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот Sarafov_03 » Сря 26 апр 2017 8:11


Извинявам се за забележката, но не е ли правилно допотопен, т.е. преди библейския потоп?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот megatronS » Сря 26 апр 2017 15:14


Sarafov_03 написа:Извинявам се за забележката, но не е ли правилно допотопен, т.е. преди библейския потоп?


Правилно, ако се казва за архаичен метод, аз съм написал двупотопен / от смисъл, трябва да минат два потопа, за да се направи, бавен, муден, по-мъчителен/.
По въпроса за температурата по-горе, 100-120 градуса са нужни на химията за да разгради фините частици, а парата с голямо налягане, да ги отмие. Филтърът или катализатора стават, като нови. Това, което прави филтъра при регенерация, чрез допълнително впръскване на нафта при висока температура не се увенчава с особено голям успех. Премахване на филтъра е добре, докато не се започне да се изисква, тогава, ще стане проблем, но вече късно. След като в талона производителя е написал да кажем Евро 5, този автомобил, трябва да го покрива при прегледа, без този филтър, това няма как да стане. За сега В БГ, това не е на лице, но само за сега. За тези, които не могат да си го почистят, по-нагоре виждам има сервиз, който ще го направи, без да се занимавате и ще го направи чисто нов след измиването, но пак казвам, всеки си решава сам, аз лично никога не бих премахнал филтъра физически от автомобила /същото се отнася за катализаторите на обикновените дизелови и бензинови мотори/, защото така смятам, че е правилно и екологично. Дизеловите автомобили са скъпи за поддръжка и това трябва да е помислено преди закупуването на такъв автомобил, а не след това.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот mshbul » Чет 27 апр 2017 19:12


Като ги гледах болтовете при мен ще трябва да се режат.


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот Dimitrovi » Сря 13 дек 2017 22:05


Здравейте колеги, да посъживя малко темата. Имам пасат б6 2.0-170 коня dsg с въпросния дпф филтър. Откакто съм го купил имам проблем с сутршния старт на мотора. При понижение на температурите трудно пали. Върти повече време и тогава пали. Проверено е всичко по колата , сервизиран стартер, сменени О пръстени на дюзи нов акумулатор. При диагностика не отчита никакви грешки. До сега само веднъж ми е светвала лампата за запушен дпф и след продължително каране на високи обороти се оправи. Направи ми впечатление, че при работа на место почти никакво налягане не излиза от последното гърне (дори и при 3500 оборота подаване на гас на място) . Разкачих гърнетата на колата и видях че катализатора е избушен. Нещото което ми направи силно впечатление е че аспуха е абсолютно чист от вътре няма грам сажди по него. Все едно никога не е работил. Дори при разкачване на гърнетата колата не промени звук само изтече конденз . Възможно ли е всичко това да бъде причинено от дпф -а и тои да подтиска дори двигателя да пали сутрин трудно?


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот mshbul » Чет 14 дек 2017 21:12


Не вярвам от това да пали трудно.
С вцдс може да видиш каква разлика в налягането има.


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици

Мнениеот thekilerone1 » Пет 17 авг 2018 0:26


Здравейте да напиша и тук щото в моята тема си пиша сам. Така аз съм с 3.0 тди БМК преди няколко седмици ми замина турбото имам VCDS и прочетох колата . Освен турбото което беше скъсало витло ми изписа и сензор диференциално налягане G450 неприложим сигнал също и ограничен запушен или прекъснат ДПФ банк1.Колата пали но не може да се изфорсира и да върви съответно.Днес смених турбото масло и всички филтри които бяха на около 8000км. Ефекта е че грешката на турбото се изтри (преди не можеше) но колата все така не може да се форсира и набива грешките за филтър и сензор колегата каза че от ауспуха нищо не излиза не духа дали някой от филтрите (каталитичен или ДПФ) е тотално запушен не посмях да правя аще проби да не замине пак турбината поздрави:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikrizz и 57 госта