В момента е Вто 20 ное 2018 7:42
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 70 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Пон 17 апр 2017 9:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Мнения: 658
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София
Sarafov_03 написа:
Каква е цената за тази услуга при вас?



200 лв е цената


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Пон 17 апр 2017 10:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Мнения: 164
Автомобил:
Двигател:
Благодаря.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Пон 17 апр 2017 16:23 
Извън линия

Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Мнения: 296
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG
Здравейте колеги,прочетох последните мнения по темата.....
И не мога да си обясня как при температура от 100 градуса ще разкара саждите от филтъра.
Пък било то че ще има и химия.
При самата регенерация на автомобила нали пак си се впръсква ,,нафта,,-химия?
Там температурата е от порядаъка на 600 градуса.
/Ако бъркам,моля да бъда поправен,но е така/
Искам да кача снимка на моя DPF ,но не мога или не зная как.
Да се види какви са финни и задръстени вече отворите.
Свалиха ми го,премахнаха софтуерно и мануално.
Сега всичко си му е на ред.
Е малко понамирисва отзад на нафта,но това си е дизелов автомобил.
Минавам си вече две години ГТП и нямам проблеми.
Та моя съвет е -премахнете го,ако го изчистите рано или късно пак ще се затлачи.
И не забравяйте с каква нафта карате,имам предвид качеството.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Вто 25 апр 2017 9:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Мнения: 318
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца
Krasi написа:
Двупотопен метод е метода с миенето на автомивка, така ли е?
А когато се свали катализатора /да предположим, снадките на тръбите са били с болтове/, налага ли се да се среже корпуса за да се мие, или се пръска с препарат и пароструйка през отворите на снадките?


Когато е с болтове, нищо не се реже /такива са в повечето случаи/. Двупотопен метод е за някои хора, но пък е супер ефикасен. Този метод, въпреки че е свързан с повече разправия се прилага и до ден днешен от оторизираните сервизи на VW, Opel, и други в Германия, Австрия и т.н., поне докато спрат изобщо дизелите след някоя друга годинка, след това ще се чистят само бензинови катализатори. Ако пък не можете сами да се справите с това, има сервизи, които извършват тази услуга.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Сря 26 апр 2017 8:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Мнения: 164
Автомобил:
Двигател:
Извинявам се за забележката, но не е ли правилно допотопен, т.е. преди библейския потоп?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Сря 26 апр 2017 15:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Мнения: 318
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца
Sarafov_03 написа:
Извинявам се за забележката, но не е ли правилно допотопен, т.е. преди библейския потоп?


Правилно, ако се казва за архаичен метод, аз съм написал двупотопен / от смисъл, трябва да минат два потопа, за да се направи, бавен, муден, по-мъчителен/.
По въпроса за температурата по-горе, 100-120 градуса са нужни на химията за да разгради фините частици, а парата с голямо налягане, да ги отмие. Филтърът или катализатора стават, като нови. Това, което прави филтъра при регенерация, чрез допълнително впръскване на нафта при висока температура не се увенчава с особено голям успех. Премахване на филтъра е добре, докато не се започне да се изисква, тогава, ще стане проблем, но вече късно. След като в талона производителя е написал да кажем Евро 5, този автомобил, трябва да го покрива при прегледа, без този филтър, това няма как да стане. За сега В БГ, това не е на лице, но само за сега. За тези, които не могат да си го почистят, по-нагоре виждам има сервиз, който ще го направи, без да се занимавате и ще го направи чисто нов след измиването, но пак казвам, всеки си решава сам, аз лично никога не бих премахнал филтъра физически от автомобила /същото се отнася за катализаторите на обикновените дизелови и бензинови мотори/, защото така смятам, че е правилно и екологично. Дизеловите автомобили са скъпи за поддръжка и това трябва да е помислено преди закупуването на такъв автомобил, а не след това.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Чет 27 апр 2017 19:12 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 742
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Като ги гледах болтовете при мен ще трябва да се режат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Сря 13 дек 2017 22:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Мнения: 66
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq
Здравейте колеги, да посъживя малко темата. Имам пасат б6 2.0-170 коня dsg с въпросния дпф филтър. Откакто съм го купил имам проблем с сутршния старт на мотора. При понижение на температурите трудно пали. Върти повече време и тогава пали. Проверено е всичко по колата , сервизиран стартер, сменени О пръстени на дюзи нов акумулатор. При диагностика не отчита никакви грешки. До сега само веднъж ми е светвала лампата за запушен дпф и след продължително каране на високи обороти се оправи. Направи ми впечатление, че при работа на место почти никакво налягане не излиза от последното гърне (дори и при 3500 оборота подаване на гас на място) . Разкачих гърнетата на колата и видях че катализатора е избушен. Нещото което ми направи силно впечатление е че аспуха е абсолютно чист от вътре няма грам сажди по него. Все едно никога не е работил. Дори при разкачване на гърнетата колата не промени звук само изтече конденз . Възможно ли е всичко това да бъде причинено от дпф -а и тои да подтиска дори двигателя да пали сутрин трудно?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Чет 14 дек 2017 21:12 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 742
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Не вярвам от това да пали трудно.
С вцдс може да видиш каква разлика в налягането има.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B6 2,0 TDI филтър за твърди частици Публикувано: Пет 17 авг 2018 0:26 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Здравейте да напиша и тук щото в моята тема си пиша сам. Така аз съм с 3.0 тди БМК преди няколко седмици ми замина турбото имам VCDS и прочетох колата . Освен турбото което беше скъсало витло ми изписа и сензор диференциално налягане G450 неприложим сигнал също и ограничен запушен или прекъснат ДПФ банк1.Колата пали но не може да се изфорсира и да върви съответно.Днес смених турбото масло и всички филтри които бяха на около 8000км. Ефекта е че грешката на турбото се изтри (преди не можеше) но колата все така не може да се форсира и набива грешките за филтър и сензор колегата каза че от ауспуха нищо не излиза не духа дали някой от филтрите (каталитичен или ДПФ) е тотално запушен не посмях да правя аще проби да не замине пак турбината поздрави:


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 70 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 10 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design