АФН изолиране на картерни газове
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: АФН изолиране на картерни газове
На маркуча от газовете нищо не се слага отпред. Пусни го да виси 1-2 см. под нивото на мотора. Така е при мен...няма газове и нямам проблем с иризми или каквото и да е било.
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: АФН изолиране на картерни газове
И какъв точно килипир търсите с това вадене отвън на картерната вентилация?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: АФН изолиране на картерни газове
Колега tekowar....прочети темата от началото
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: АФН изолиране на картерни газове
Абе прочетох я темата ама пак не ми стана ясно. Кво като има малко масло в кулера и турбо пътищата?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: АФН изолиране на картерни газове
Затлачва се всмукателния колектор с налепи и колата почва да губи от мощността и пъргавината си в ниския диапазон на оборотите. Тоест почва да не и достига въздух.
С две думи е това.
С две думи е това.
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: АФН изолиране на картерни газове
Нещо си в грешка приятелю. Колекторите се плескат от ЕГРа, не от картерната вентилация. Не правете тази грешка да вадите картерната вентилация. Освен, че е вредно за здравето да се дишат тези газове, е и полезно за мотора да си е вкарана на мястото. Моят AFN е мерен миналата година при brezel 225кс и сега е даже повечко, и картерната си е на мястото и колекторите ми светят. Така, че не се занимавайте с глупости. За да тръгне повече колата се правят други работи.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: АФН изолиране на картерни газове
Според мен освен отровата за околните , при неработещ мотор и отворена маслена уредба маслото се окислява и поема влага и пепелак от въздуха. Все едно да налееш в мотора масло, което е седяло в отоврен съд; Или пък да искаш да подобриш работоспособността на каретата чрез късане на маншон
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: АФН изолиране на картерни газове
Проблемът не е в картерната вентилация, а в сепарацията на парите. Както спомена колегата по-горе, повечето мотори имат такъв сепаратор, но с времето се затлачват. Причината маркуча да е вмъкнат във въздушния тракт е екологични съображения. Мога да кажа на колегите, които се притесняват за екологията, че скоро минах една от печките на ГТП като настоях да си направят цялата процедура и всичко беше в норма (при изрязан катализатор и затапен ЕГР). Един оптимално работещ дизелов двигател, не е никакъв проблем за екологията... проблем може да има при некадърен назобан чип (мод).
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: АФН изолиране на картерни газове
Според мен колата ми така работи по-добре и за сега не бих го върнал и се надявам че ,няма да навредя на колата с тая интервенция ...
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: АФН изолиране на картерни газове
Lupender написа:скоро минах една от печките на ГТП като настоях да си направят цялата процедура и всичко беше в норма (при изрязан катализатор и затапен ЕГР)
Много ясно, че ще е в норми при затапен ЕГР. Онова мери процентно съдържание на разни вредни работи, при затапен ЕГР мотора работи супер бедно. Реално 80% от въздуха дето влиза в мотора излиза в същият си вид. Та затова процентното съдържание е ниско. Ако ЕГР-а не е затапен процентното съдържание на вредните газове скача 4-5 пъти на горе.
И катализатора на дизела не се мери на място. За да работи трябва да развие висока температура. Само дето т'ва на място няма как да се случи, щото температурата на изгорелите газове е 200 градуса. А на катализатора му трябват 500-600 градуса за да почне да работи. Та дори и колата да ти е изправна на място катализатора НЕ работи. То и за бензиновите коли катализатор се мери след като колата е покарана за да загрее добре, щото и той иначе не работи много-много.
Реално не знам за какво им мерят на дизелите изгорелите газове. Трябва да имаш сериозен проблем с мотора за да не минеш тоя тест. Всичко е мижи да те лажем...
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: АФН изолиране на картерни газове
Това се прави най-вече при работа на газ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 165 госта