В момента е Нед 18 ное 2018 20:31
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 8:24 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Мнения: 6363
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002
ЕГР-охладител подобрява драстично нещата, откъм зацапване говоря. Отделно и колата загрява доволно бързо студена . Буквално за минути ( до 5 някъде, а често и под 3) зимата от - 10 градуса навън , двигателя загрява до 60гр +- . Това при лека газ и градско. Без охладителя минава минимум 15 минути докато позагрее.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 8:26 
Извън линия

Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Мнения: 1271
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България
А защо просто не му сложи ламаринка само без да махаш вакума и ще стане.
При мен на голф 4 ПД150 пушеше много с егр-а и му сложиш ламаринка и извадих вакума. Пушенето изчезна и не ми е набивало грешка.
После чипосах колата и спряхме дебитомера и ЕГР-а и в последствие махнах и целия топлообменник и сложих оригинални тапи за ЕГР.
Разлика в загряването няма ако е изправен термостата, при неизправен термостат и с топлообменника не загрява.
Зимата като запаля и на третата минута се осеща топло от парното(колата е със свещи на антифриза).


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 8:55 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
drago_tr написа:
Ако 110-ката е с ГНП а 116 е PD- не става.

.


И кое точно не става :c010
Или една жена ти е казала ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 9:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Мнения: 474
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София
valiosport написа:
При мен на голф 4 ПД150 пушеше много с егр-а и му сложиш ламаринка и извадих вакума. Пушенето изчезна и не ми е набивало грешка.

Пробва ли с нов N18 клапан?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 10:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Мнения: 2513
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца
hvp800 написа:
drago_tr написа:
Ако 110-ката е с ГНП а 116 е PD- не става.

.


И кое точно не става :c010
Или една жена ти е казала ?


Погледни двигателите и ще разбереш. Няма нужда някой да ми казва защото ги имам отвън на паркинга, и много лесно мога да направя съпоставката. Захващането е различно а и при помпа дюза има клапа за меко гасене.
..... И в излишни глупави спорове не ми се влиза.
:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Съб 18 авг 2018 13:10 
Извън линия

Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Мнения: 1271
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България
toraborat написа:
Пробва ли с нов N18 клапан?

Не и нямам намерение. Даже съм го махнал, както написах по горе съм с изключен софтуерно MAF(Дебитомер), по данни от MAP съм, а за да ти работи ЕГР-а му трябва MAF.
Колега клапата за меко гасене няма общо с ЕГР-а, при мене клапата си работи. После ше те питам как ще изчистиш клапаните навътре от нагарите :mhihi
Пък и това отвиване и завиване на болтовете не е много добре, все пак се стягат в алумин


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва? Публикувано: Нед 19 авг 2018 9:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Мнения: 67
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен
При моята ибиза 6л ми светеше чека заради ЕГР спряха ми го само софтуерно и това е 2 години си карам така няма проблеми иначе и аз съм с егр охладител BLT ми е мотора 131 коня


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev, kajo1977, messut, Sstefaan84 и 12 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design