ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 авг 2018 8:24


ЕГР-охладител подобрява драстично нещата, откъм зацапване говоря. Отделно и колата загрява доволно бързо студена . Буквално за минути ( до 5 някъде, а често и под 3) зимата от - 10 градуса навън , двигателя загрява до 60гр +- . Това при лека газ и градско. Без охладителя минава минимум 15 минути докато позагрее.




valiosport
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот valiosport » Съб 18 авг 2018 8:26


А защо просто не му сложи ламаринка само без да махаш вакума и ще стане.
При мен на голф 4 ПД150 пушеше много с егр-а и му сложиш ламаринка и извадих вакума. Пушенето изчезна и не ми е набивало грешка.
После чипосах колата и спряхме дебитомера и ЕГР-а и в последствие махнах и целия топлообменник и сложих оригинални тапи за ЕГР.
Разлика в загряването няма ако е изправен термостата, при неизправен термостат и с топлообменника не загрява.
Зимата като запаля и на третата минута се осеща топло от парното(колата е със свещи на антифриза).


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4705
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот hvp800 » Съб 18 авг 2018 8:55


drago_tr написа:Ако 110-ката е с ГНП а 116 е PD- не става.

.


И кое точно не става :c010
Или една жена ти е казала ?


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 423
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот toraborat » Съб 18 авг 2018 9:43


valiosport написа:При мен на голф 4 ПД150 пушеше много с егр-а и му сложиш ламаринка и извадих вакума. Пушенето изчезна и не ми е набивало грешка.

Пробва ли с нов N18 клапан?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2500
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот drago_tr » Съб 18 авг 2018 10:02


hvp800 написа:
drago_tr написа:Ако 110-ката е с ГНП а 116 е PD- не става.

.


И кое точно не става :c010
Или една жена ти е казала ?


Погледни двигателите и ще разбереш. Няма нужда някой да ми казва защото ги имам отвън на паркинга, и много лесно мога да направя съпоставката. Захващането е различно а и при помпа дюза има клапа за меко гасене.
..... И в излишни глупави спорове не ми се влиза.
:beer


valiosport
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот valiosport » Съб 18 авг 2018 13:10


toraborat написа:Пробва ли с нов N18 клапан?

Не и нямам намерение. Даже съм го махнал, както написах по горе съм с изключен софтуерно MAF(Дебитомер), по данни от MAP съм, а за да ти работи ЕГР-а му трябва MAF.
Колега клапата за меко гасене няма общо с ЕГР-а, при мене клапата си работи. После ше те питам как ще изчистиш клапаните навътре от нагарите :mhihi
Пък и това отвиване и завиване на болтовете не е много добре, все пак се стягат в алумин


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ЕГР на помпа дюза защо не се затапва?

Мнениеот NathaN » Нед 19 авг 2018 9:11


При моята ибиза 6л ми светеше чека заради ЕГР спряха ми го само софтуерно и това е 2 години си карам така няма проблеми иначе и аз съм с егр охладител BLT ми е мотора 131 коня



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bikele, october и 16 госта