Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ecm
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?

Мнениеот ecm » Сря 10 май 2017 12:55


Passat B5.5 2.0TDI BGW 136 к.с. - преди 2 годиним, на около 250-270 хил. км. смених разпределителния вал, повдигачите и още каквото там имаше около него за смяна (малко над 1000 с вал Колбеншмид). Не помня да са ми казвали нещо обаче за тоя шестограм на маслената помпа - може би е добре да го проверя? Чета по разни западни форуми и за проблем с веригата на балансиращия вал - свързан ли е с тоя шестограм или е друг въпросният проблем? Откакто я имам колата, от време се е случвало понякога да ми светне и Emissions workshop, но после да изчезва, като в някои случаи е било диагностицирано и като изгоряла свещ. Напоследък обаче ми светва често, като настъпя колата, пуснах и отделна тема за това, и може би е време да се разделя с DPF-а - доколкото разбирам е също възможен причинител на проблема с разпределнителния вал, и за да не се повтори - превантивно махане?




Ivo_
Мнения: 611
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
Двигател:

Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?

Мнениеот Ivo_ » Съб 13 май 2017 8:25


При теб проблемна е веригата на балансиращия вал. Тя поема вибрациите, шестостена не е подлажен на такова натоварване. Лошото е че не се продават ремонтни комплекти за веригата. Вариантите са или преминаване към следващите модели балансиращи валове с зъбчата предавка или отстраняването на балансиращите валове и преминаване към маслена помпа от 1.9
Твоята кола ако е издържала с оригиналната верига до 300+ км трябва колата да я изложат в музея на ФВ :) Сигурен ли си че проблема не отстранен от предишен собственик?
Аз забелязах едва доловим шум откъм двигателя на моята на 150к км. Обявиха ме за луд че искам да отварям двигател който си работи перфектно, но се оказах прав, счупен обтегач на веригата на балансиращите валове.




ecm
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?

Мнениеот ecm » Вто 16 май 2017 16:10


Хмм, а моят двигател (BGW) има ли въобще балансиращ вал? Доколкото четох по разни американски форуми, където имат ядове с BHW двигателя, останах с впечатление, че само BHW има балансиращ вал, а BGW няма?




Ivo_
Мнения: 611
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
Двигател:

Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?

Мнениеот Ivo_ » Чет 18 май 2017 14:32


Това отговаря на въпроса как колата е издържала толкова ;) Щом нямаш балансиращи валове, нямаш шестостен и не ти трябва да пипаш маслената помпа.





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bread1978, ennergy, nived и 23 госта