Голф 4 1,9 тди 116 к.с. AJM турбото се чува след като изгася двигателя
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Голф 4 1,9 тди 116 к.с. AJM турбото се чува след като изгася двигателя
Колеги да ви попитам колата е голф е 116 6ск с чип от брезел оня ден колата тръгваше от 2200-2300 оборота прегледах вакумите имаше два сцепени смених ги и колата се оправи тръгва си от 1800 върви много,но се получи нещо след смяната на вакуми турбото се чува след като изгася двигателя то последно като прахосмукачка ...колата е на права генерация и затапен егр..Въпроса ми е нормално ли е 2-3 секунди се чува след като изгася,а преди да сменя вакумите не го правеше.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1,9 тди 116 к.с. AJM турбото се чува след като изгася двигателя
Не е турбото. Чува се как минава въздуха през N75 или N18 за да запълни вакуума в новите маркучи, които са се запълвали през цепките преди да ги смениш.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Голф 4 1,9 тди 116 к.с. AJM турбото се чува след като изгася двигателя
Мерси колега за отговора а при гасене на двигателя го чувам отзад 2-3 секунди се едно изключвам прахосмукачка и на празен ход също де чува така
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1,9 тди 116 к.с. AJM турбото се чува след като изгася двигателя
Правил съм си опити с камион, на който е откачена тръбата между турбото и гърнето и наистина след угасване на двигателя турбината върти още малко по инерция и наистина издава звук като изключваща се прахосмукачка. При положение, че колегата е с права генерация ми се струва съвсем нормално да чува турбината през нея. Именно заради този ефект е правилото, че не трябва да гасиш двигател с турбина веднага след като е бил в обороти.
А по въпроса с вакуумите-преди смяната турбината е била разтоварена заради липсата на управляващ вакуум и е въртяла едвам на празен ход на мотора, съответно е имала много по-малко инерция за да се чуе отвън. Съвсем логични неща са това за мене...
А по въпроса с вакуумите-преди смяната турбината е била разтоварена заради липсата на управляващ вакуум и е въртяла едвам на празен ход на мотора, съответно е имала много по-малко инерция за да се чуе отвън. Съвсем логични неща са това за мене...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта