Голф 5 2.0 ТДИ - не пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mehyto
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 05 юни 2012 16:33
Автомобил: GOLF V 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали

Мнениеот mehyto » Пет 15 авг 2014 10:46


lz2aii написа: ниско ниво на горивото в резервоара и в комбинация с паркиране на по-голям наклон се получава недостиг и невъзможност да запали.


Да, но при мене е половин резервоар, а колата е паркирана на равно :gruebel
П.С.като си помисля, винаги е била с достатъчно гориво и на равно...




Потребителски аватар
mehyto
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 05 юни 2012 16:33
Автомобил: GOLF V 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот mehyto » Пет 15 авг 2014 10:57


lz2aii написа:... провери ли си нивото на гориво в резервоара? Обикновено зад сериозни симптоми стоят прости решения. Още повече, че при теб на диагностика не ти е показало нищо.


Това ме озадачи и реших да проверя - извадих единия маркуч от помпата - един случаен човек от улицата хванах да завърти ключа - изхвърля гориво много добре, станах целя в нафта :icon_lol
но последното ти изречение е окуражително, мерси :th_up


Потребителски аватар
mehyto
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 05 юни 2012 16:33
Автомобил: GOLF V 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот mehyto » Пет 15 авг 2014 11:06


Smeagol написа:
Има два датчика - колянов и рзпределителен вал. И двата бъгват, без да дават грешка на диагностиката в много от случаите.


Благодаря ти за съвета, ще се консултирам с някой от форума и сервизи и ще ти отговоря. Или ако някой знае, нека да сподели, дали моята бричка има тези датчици и може ли от това да е проблема :question


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот buller » Пет 15 авг 2014 11:15


mehyto написа:Smeagol написа:
Има два датчика - колянов и рзпределителен вал. И двата бъгват, без да дават грешка на диагностиката в много от случаите.


Благодаря ти за съвета, ще се консултирам с някой от форума и сервизи и ще ти отговоря. Или ако някой знае, нека да сподели, дали моята бричка има тези датчици и може ли от това да е проблема :question

Не си ме цитирал изцяло - правех асоциация с друг автомобил (бензинов) от друга марка, който показваше сходни проблеми - палене когато си поиска.
Да не подвеждаме колегите, ако и те имат сходни проблеми.


Потребителски аватар
mehyto
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 05 юни 2012 16:33
Автомобил: GOLF V 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот mehyto » Пет 15 авг 2014 11:22


Подобен проблем се появява много често при бензиновите БМВ Е39-ки. Има два датчика - колянов и рзпределителен вал. И двата бъгват, без да дават грешка на диагностиката в много от случаите. Не зная какъв е случаят при теб и дали изобщо имаш подобни датчици, но ако ги имаш - няма д е лошо да ги размениш с някой за проба...

Целия цитат...
Благодаря ти още веднъж.


Потребителски аватар
mehyto
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 05 юни 2012 16:33
Автомобил: GOLF V 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот mehyto » Чет 21 авг 2014 16:21


Колеги, здравейте!
В неделя запалих колата с помощта на старт спрей (отново, за съжаление :horror ), тъй като ми се налагаше много спешно! От тогава си я карам - без проблеми. Пали на студено и топло, няма промяна в поведението и динамиката. В понеделник или вторник ще отида до Герман, да видим момчетата какво ще кажат.
При яснота, ще напиша пак.


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот Gt sport » Сря 29 мар 2017 15:50


Колега здрасти, намерили решение на твоя проблем,защото имам абсолютно същия автомобил Голф 5 с БКД мотор. Прави ми абсолютно същите проблеми, забелязох, че обикновенно се случва след извънградско шофиране да кажем със скорост 100-140 км. После загася ли го няма палене върти като луда,но не пали,ако я оставя да истине на другия ден пали и все едно нищо не е било, на диагностиката незаписва абсолютно никаква грешка, та ще бъда благодарен, ако си успял да решиш твоя проблим и да споделиш какво се оказа, нов съм във форума и всяка информация ще ми е полезна. Между другото сутрин си пали на четвърт оборот, ако се кара градско и не се вдига повече от 80-90 км също няма проблем пали си нормално, вдяко мение ще ми бъде от полза.Нлагодатя предварително!!!!!


Потребителски аватар
MomchilKolev
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 фев 2016 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот MomchilKolev » Вто 01 авг 2017 21:42


Здравейте! И аз съм с подобен проблем ако не и същия
Golf 5 1.9 tdi BKC 105 коня
Ако някой е решил проблемът да пише,ще е много полезно.
Иначе ще трябва да се отлазвам от марката а ми харесва!


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот phantom_ » Сря 02 авг 2017 20:15


Намирисва ми на софтуерен проблем"топло палене"..


Потребителски аватар
z_to
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 19:20
Автомобил: WV SHARAN
Двигател: 1996

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот z_to » Пон 25 сеп 2017 10:29


Реле №30. 12 лева.


Потребителски аватар
ZapryanSharkov
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 05 ное 2018 9:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 2.0 ТДИ - не пали!!!

Мнениеот ZapryanSharkov » Пон 05 ное 2018 9:44


:drunk
Gt sport написа:Колега здрасти, намерили решение на твоя проблем,защото имам абсолютно същия автомобил Голф 5 с БКД мотор. Прави ми абсолютно същите проблеми, забелязох, че обикновенно се случва след извънградско шофиране да кажем със скорост 100-140 км. После загася ли го няма палене върти като луда,но не пали,ако я оставя да истине на другия ден пали и все едно нищо не е било, на диагностиката незаписва абсолютно никаква грешка, та ще бъда благодарен, ако си успял да решиш твоя проблим и да споделиш какво се оказа, нов съм във форума и всяка информация ще ми е полезна. Между другото сутрин си пали на четвърт оборот, ако се кара градско и не се вдига повече от 80-90 км също няма проблем пали си нормално, вдяко мение ще ми бъде от полза.Нлагодатя предварително!!!!!

Колега, с абсолютно същия проблем бях и аз, реших си проблема със сондата в резервоара. Вече 4-5 месеца карам без проблем. И моя майстор се колебаеше за датчиците на колянов и разпределителен вал, както и за някакви луфтове. Но в крайна сметка излезна сондата. Даже сега колата като е настъпиш върви още по добре, явно нафта не и е достигнала :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта